To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Warszawa: Dostawa mebli biurowych i socjalnych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie
Numer ogłoszenia: 368208 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342776 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Al. Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4921134, 4921135, faks 22 4921149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i socjalnych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) mebli biurowych i socjalnych, wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym przy Al. Jerozolimskich 181C w Warszawie. Dostęp do budynku jest przez jedno wejście oraz przez parking podziemny, na który mogą wjechać pojazdy o wysokości do 170 cm. Rozładunek może być realizowany w godzinach 8:00-16:00. W budynku czynne są 2 windy (po dwie przy każdym wejściu) o udźwigu 630 kg każda; wymiary drzwi do windy 200x80 cm, głębokość 140 cm. Zaoferowane meble muszą: - być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, - nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakresie zamówienia wymaga się od wykonawcy, w szczególności: - dostarczenia fabrycznie nowych (nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych, - rozpakowania, zmontowania, ustawienia (zamontowania) mebli, a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości, - przekazania zamawiającemu mebli na własność, po ich dostarczeniu, zmontowaniu i ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego, w terminie 28 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, niezależnie od liczby zadań realizowanych przez wykonawcę, - udzielenia co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.15.10.00 - Meble różne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Mebli SOMEB Andrzej Soczyński, Blok Dobryszyce, ul. Meblowa 4A, 97-505 Dobryszyce, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73434,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74501,10
Oferta z najniższą ceną: 74501,10 / Oferta z najwyższą ceną: 256122,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PHPU ARKOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PHPU ARKOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PHPU ARKOL Sp. z o.o., ul. Wolność 2, 01-018 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4440,30
Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7573,11
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KOWALCZYK TOWARZYSTWO PRZEMYSŁOWE "WEGA"
- Towarzystwo Przemysłowe WEGA M.A.T. Kowalczyk, ul. Kołobrzeska 16, 07-401 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14227,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5738,00
Oferta z najniższą ceną: 5738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43698,21
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE 4.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Sp.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10701,00
Oferta z najniższą ceną: 10701,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18802,95
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE 5.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Krzeseł Zdzisław Żarna, ul. Brzozowa 33, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37032,84
Oferta z najniższą ceną: 26621,51 / Oferta z najwyższą ceną: 54140,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Dostawa mebli do Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa i montaż foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej (III)
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.