Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Poznań: Wymiana głównych liczników ciepła
Numer ogłoszenia: 368210 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana głównych liczników ciepła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie dostaw polegających na wykonaniu trzech zadań: Zadanie 1 polega na dostawie wraz z wymianą na nowe głównych liczników ciepła w wskazanych poniżej kotłowniach budynków komunalnych administrowanych przez jednostki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu: Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 - ul. Św. Wawrzyńca 26 a,b, ul. Dworkowa 16, ul. Kościelna 4, ul. Słowackiego 19, ul. Dąbrowskiego 84/Polna 2, ul. Karpacka 12. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 - ul. Szczepankowo 72, ul. Bałtycka 12, ul. Garczyńskiego 15/17, ul. Litewska 8, ul. Nowotarska 26B7, ul. Krzesiny 13, ul. Głogowska 148, ul. Saperska 14, ul. Szczepankowo 72d, ul. Nadolnik 10, ul. Kostrzyńska 3, ul. Starołęcka 52, ul. Zakopiańska 89, ul. Mickiewicza 31, ul. Galla 2d, ul. Kasprzaka 16, ul. Grunwaldzka 50, ul. Śniadeckich 42, ul. Łagodna 4, ul. Darzyborska 15a, ul. Darzyborska 15b, ul. Darzyborska 15c, ul. Darzyborska 15d, ul. Kórnicka 24. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 - ul. Garbary 34, ul. Garncarska 3, ul. Woźna 15, ul. Wrocławska 20 Podgórna 19, 19a, ul. Ratajczaka 44, ul. Półwiejska 31. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 - ul. Lipowa 3, ul. Madalińskiego 19 Biuro Obsługi Mieszkańców nr 5 - ul. Matejki 57. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 - ul. Lubeckiego 8, ul. Sasankowa 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach wymiany głównych liczników ciepła, Wykonawca zobowiązany jest do: zakupu, wymiany głównego licznika ciepła na nowy wraz z zamontowaną baterią o trwałości 10 lat+1 rok rezerwy, spuszczenia i napełnienia wody w zładzie co, przeprowadzenia próby szczelności i uruchomienia kotłowni. W miejscu montażu licznika ciepła wykonać zabezpieczenie antykorozyjne oraz izolację termiczną rurociągów. Rurociągi przy licznikach izolować za pomocą otulin termoizolacyjnych o grubościach spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; Dz. U. 2002.75.690 z późniejszymi zmianami. Zakup wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji wymiany liczników po stronie Wykonawcy. Wszystkie urządzenia i przewody rurowe muszą zostać poddane próbie ciśnieniowej wg Wymagań Technicznych COBRTI INSTAL: Warunki techniczne wykonania i odbioru węzłów ciepłowniczych, wydanie sierpień 2003, Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji grzewczych, wydanie maj 2003. Wykaz głównych liczników ciepła, jakie winny zostać wymienione na poszczególnych budynkach: L.p. Adres Średnica nominalna DN [mm] Przepływ nominalny Qn [m3/h] (wg MID) Miejsce montażu przetwornika przepływu (zasilanie/powrót) Pozycja montażu H/V Wymagana klasa pomiarowa ciepłomierza/norma (polska/europejska) Według MID Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 1 ul. Św. Wawrzyńca 26 a,b 32 6 (10) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2 ul. Dworkowa 16 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 3 ul. Kościelna 4 32 20 6 (10) 2,5 (4) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 4 ul. Słowackiego 19 65 25 (25) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 5 ul. Dąbrowskiego 84/Polna 2 40 32 10 (16) 6 (10) Powrót-H Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 6 ul. Karpacka 12 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 1 ul. Szczepankowo 72 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2 ul. Bałtycka 12 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 3 ul. Garczyńskiego 15/17 50 32 15 (16) 6 (10) Powrót-V Powrót-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 4 ul. Litewska 8 32 6 (10) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 5 ul. Nowotarska 26B7 32 6 (10) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 6 ul. Krzesiny 13 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 7 ul. Głogowska 148 25 25 3,5 (6,3) 3,5 (6,3) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 8 ul. Saperska 14 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 9 ul. Szczepankowo 72d 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 10 ul. Nadolnik 10 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 11 ul. Kostrzyńska 3 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 12 ul. Starołęcka 52 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 13 ul. Zakopiańska 89 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R75 14 ul. Mickiewicza 31 65 25 (25) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 15 ul. Galla 2d 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 16 ul. Kasprzaka 16 65 25 (25) Powrót-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 17 ul. Grunwaldzka 50 25 25 3,5 (6,3) 3,5 (6,3) Powrót-V Powrót-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 18 ul. Śniadeckich 42 20 2,5 (4) Powrót-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 19 ul. Łagodna 4 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 20 ul. Darzyborska 15a 20 20 2,5 (4) 2,5 (4) Powrót-H Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 21 ul. Darzyborska 15b 20 20 2,5 (4) 2,5 (4) Powrót-H Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 22 ul. Darzyborska 15c 20 20 2,5 (4) 2,5 (4) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 23 ul. Darzyborska 15d 20 20 2,5 (4) 2,5 (4) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 24 ul. Kórnicka 24 65 25 (25) Powrót-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 1 ul. Garbary 34 40 32 10 (16) 6 (10) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2 ul. Garncarska 3 40 32 10 (16) 6 (10) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 3 ul. Woźna 15 25 25 3,5 (6,3) 3,5 (6,3) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 4 ul. Wrocławska 20/Podgórna 19, 19a 65 25 (25) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 5 ul. Ratajczaka 44 80 40 (40) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 6 ul. Półwiejska 31 40 10 (16) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4 1 ul. Lipowa 3 20 2,5 (4) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2 ul. Madalińskiego 19 32 6 (10) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R75 Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5 1 ul. Matejki 57 50 32 15 (16) 6 (10) Powrót-V Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 6 1 ul. Lubeckiego 8 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2 ul. Sasankowa 25 25 3,5 (6,3) Powrót-V PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 Zadanie nr 2 polega na dostawie wraz z montażem nowych głównych liczników ciepła (z uwagi na fakt, że w budynkach nie ma zainstalowanych głównych liczników ciepła, w zakresie zadania 2 nie jest objęty demontaż liczników) w wskazanych poniżej kotłowniach budynków komunalnych administrowanych przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu: Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 -ul. Nadolnik 9, ul. Nadolnik 10B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach montażu głównych liczników ciepła, Wykonawca zobowiązany jest do: zakupu, montażu głównego licznika ciepła wraz z zamontowaną baterią o trwałości 10 lat+1 rok rezerwy, spuszczenia i napełnienia wody w zładzie co, wykonania podejścia pod liczniki, przeprowadzenia próby szczelności, uruchomienia kotłowni. W miejscu montażu licznika ciepła wykonać zabezpieczenie antykorozyjne oraz izolację termiczną rurociągów. Rurociągi przy licznikach izolować za pomocą otulin termoizolacyjnych o grubościach spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; Dz. U. 2002.75.690 z późniejszymi zmianami. Zakup wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji montażu liczników po stronie Wykonawcy. Wszystkie urządzenia i przewody rurowe muszą zostać poddane próbie ciśnieniowej wg Wymagań Technicznych COBRTI INSTAL: Warunki techniczne wykonania i odbioru węzłów ciepłowniczych, wydanie sierpień 2003, Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji grzewczych, wydanie maj 2003. Wykaz głównych liczników ciepła, jakie winny zostać zamontowane na poszczególnych budynkach: L.p. Adres Średnica nominalna DN [mm] Przepływ nominalny Qn [m3/h] (wg MID) Miejsce montażu przetwornika przepływu (zasilanie/powrót) Pozycja montażu H/V Wymagana klasa pomiarowa ciepłomierza/norma (polska/europejska) Według MID Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 1 Nadolnik 9 32 6 (10) Zasilanie-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2 Nadolnik 10 B 40 10 (16) Zasilanie-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 Zadanie nr 3 polega na dostawie wraz z montażem nowego głównego licznika wraz z zamontowaną baterią o trwałości 10 lat+1 rok rezerwy (obecnie zabudowany licznik ciepła pełniący funkcję podlicznika pozostawiamy) w wskazanym poniżej budynku komunalnym administrowanym przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu: Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 - ul. 28 Czerwca 149. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach montażu głównego licznika ciepła (obecnie zabudowany pracujący jako podlicznik pozostawiamy), Wykonawca zobowiązany jest do: zakupu, i montażu głównego licznika ciepła wraz z zamontowaną baterią o trwałości 10 lat+1 rok rezerwy, wykonania podejścia pod licznik, spuszczenia i napełnienia wody w zładzie co, przeprowadzenia próby szczelności, uruchomienia kotłowni. W miejscu montażu licznika ciepła wykonać zabezpieczenie antykorozyjne oraz izolację termiczną rurociągów. Rurociągi przy licznikach izolować za pomocą otulin termoizolacyjnych o grubościach spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; Dz. U. 2002.75.690 z późniejszymi zmianami. Zakup wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji montażu liczników po stronie Wykonawcy. Wszystkie urządzenia i przewody rurowe muszą zostać poddane próbie ciśnieniowej wg Wymagań Technicznych COBRTI INSTAL: Warunki techniczne wykonania i odbioru węzłów ciepłowniczych, wydanie sierpień 2003, Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji grzewczych, wydanie maj 2003. Wykaz głównych liczników ciepła, jakie winny zostać zamontowane i wymienione w budynku: L.p. Adres Średnica nominalna DN [mm] Przepływ nominalny Qn [m3/h] (wg MID) Miejsce montażu przetwornika przepływu (zasilanie/powrót) Pozycja montażu H/V Wymagana klasa pomiarowa ciepłomierza/norma (polska/europejska) Według MID Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 1 ul. 28 Czerwca 1956r. 149 50 15 (16) Powrót-H PN-EN-1434 ,Klasa 2, PN-EN- 14154, R100 2. Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać układy pomiarowo-rozliczeniowe 2.1. Warunki formalne Układ pomiarowo-rozliczeniowy powinien: - posiadać zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar, - spełniać wymagania normy EN 1434, - posiadać plombę legalizacji pierwotnej, - odpowiadać klasie warunków środowiskowych R100 2.2. Parametry techniczne Przelicznik energii cieplnej - licznik musi umożliwiać znormalizowany (EN 1434) odczyt automatyczny poprzez złącze optyczne, - odczyt danych przez czytniki PSION - parametry do odczytu: energia (GJ), stan wodomierza (m.3), licznik godzin pracy, wartości chwilowe - moc, przepływ, temperatury zasilania i powrotu, opcjonalnie wskazanie daty i godziny, - odczyt kodu błędu i wszystkich stanów przed wystąpieniem błędu, czas trwania błędu, - informacja o stanie baterii i konieczności wymiany na nową, - trwałe zapisanie w historii stanów na początek pierwszego dnia miesiąca z 12 ostatnich miesięcy dla wszystkich podstawowych wartości np. energia cieplna, wskazania dodatkowych liczników (o ile są), wartości maksymalnej z danego miesiąca z datą wystąpienia, kody awarii z datami wystąpienia, - możliwość wprowadzenia dodatkowego niepowtarzalnego numeru przelicznika, - bateria zasilająca licznik musi mieć min. trwałość na okres 10 lat+1 rok rezerwy, - musi być zapewniona możliwość montażu przetwornika przepływu i jego prawidłowego odczytu na powrocie jak i na zasilaniu, - możliwość nieodpłatnej zmiany jednostek wielkości podstawowych energii odczytywanej z dowolnego z liczników podłączonych do wejść dodatkowych, o ile istnieją, bez konieczności ponownej legalizacji, - w przypadku przekroczenia przepływu maksymalnego licznik ciepła nalicza ilość energii cieplnej z przepływem maksymalnym. Przetwornik przepływu Przetwornik przepływu powinien mieć dopuszczenie na ciśnienie Pn=1,0 MPa i temperaturę T=950C. Czujniki temperatury Czujniki temperatury nie powinny wymagać wykonania dodatkowych prac spawalniczych w przypadku konieczności ich wymiany. 2.3. Parametry eksploatacyjne Udostępnienie dla uprawnionych przedstawicieli MPGM S.A. oprogramowania serwisowego umożliwiającego sprawdzenie licznika, zmianę parametrów nie podlegających legalizacji przez Główny Urząd Miar - możliwość odczytu wewnętrznych rejestrów licznika (np. zapisów wartości szczytowych, kodów błędów z czasem wystąpienia). Licznik powinien posiadać możliwość samodzielnego programowania daty i godziny zapisu stanów licznika oraz stanów wejść dodatkowych, o ile istnieją. Dopuszcza się stosowanie układów kompaktowych z wbudowanym jednym czujnikiem lub z montażem czujników w zaworach. Możliwość montażu przetwornika przepływu o zakresach 0,6-2,5 m3/h w pozycji poziomej i pionowej. Licznik energii cieplnej i jego podzespoły muszą posiadać przepisowe napisy takie jak określono w certyfikacie kontroli typu, zwłaszcza: - Numer certyfikatu - Klasa dokładności - Granice temperaturowe - Granice różnicy temperatur - Pozycja montażowa czujnika hydraulicznego (poziomo i/lub pionowo) - Miejsce instalacji czujnika przepływu (zasilanie/powrót) - Wskazanie kierunku przepływu - Znak weryfikacji pierwotnej - Oznaczenie CE. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami), Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami), Uchwały Nr XXXI/449/VI/2012 Rady Miasta Poznania z dnia 22.05.2012r. zmieniającym Uchwałę Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799). 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość pracy w systemie dwuzmianowym w godzinach od 6:00 do 22:00, w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 8:00 do 20:00. 10. Zamawiający w celu ułatwienia Wykonawcy sporządzenia oferty, pomocniczo załączył przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do IDW. 11. Wymagania dotyczące bhp, ppoż. i ochrony środowiska stanowią załącznik nr 8 do IDW..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.10.00 - Liczniki energii 38.42.00.00 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań: 38160010840004050366337001 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZZP/889-PN/2013, oryginał gwarancji lub poręczenia należy wystawić na Beneficjenta, którym jest Pełnomocnik Zamawiającego tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań i złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 231. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane stwierdzające prawo do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do IDW. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; 2. w przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie. 3. w przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; 4. możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych; 5. możliwość dokonania zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, w szczególności decyzji organu administracji orzeczenia sądowego, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia lub termin wykonania zamówienia; 6. możliwość dokonania zmian ceny umowy w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; 7. zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych; 8. wszelkie zmiany zawarte w pkt.1. -7. niniejszej SIWZ wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 231.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 231.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.