Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-09-27
Le¶na: Odbudowa drogi gminnej do posesji nr 104, 105,106, 181, 186, 187, 125, 127, 156, 119 (dz. nr 606, km 0+000-0+030, dz. nr 405, km 0+000-0+120, km 0+600-0+770; dz. nr 335, km 0+370-0+740; dz. nr 421, km 0+900-1+330; dz. nr 482, km 0+000-0+110; dz. nr 504, km 0+000-0+270) w ¦wieciu
Numer og³oszenia: 368236 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 318544 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Le¶na, Rynek 19, 59-820 Le¶na, woj. dolno¶l±skie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbudowa drogi gminnej do posesji nr 104, 105,106, 181, 186, 187, 125, 127, 156, 119 (dz. nr 606, km 0+000-0+030, dz. nr 405, km 0+000-0+120, km 0+600-0+770; dz. nr 335, km 0+370-0+740; dz. nr 421, km 0+900-1+330; dz. nr 482, km 0+000-0+110; dz. nr 504, km 0+000-0+270) w ¦wieciu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg gminnych (4 odcinki) stanowi±cych dojazd do posesji nr 104, 105, 106, 181, 186, 187, 125, 127, 156, 119, (dz. nr 606, km 0+000-0+030; dz. nr 405, km 0+000-0+120, km 0+600-0+770; dz. nr 335, km 0+370-0+740; dz. nr 421, km 0+900-1+330; dz. nr 482, km 0+000-0+110; dz. nr 504, km 0+000-0+270) w ¦wieciu. Odcinek I. Trasa odcinka obejmuje dz. o nr 606 i 405. Przedmiotowy odcinek drogi rozpoczyna siê od zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 358 - dz. nr 606 (km 0+000-0+030) i koñczy na dz. nr 405 (km 0+000-0+120). D³ugo¶æ odbudowywanego odcinka drogi wynosi 150,00 mb. Przewiduje siê wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odleg³o¶æ do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora, po czym wykonanie piaskowej warstwy odcinaj±cej o grubo¶ci 6cm. Nastêpnie wykonanie t³uczniowej warstwy podbudowy o grubo¶ci ³±cznej - 23cm z t³ucznia niesortowanego: - dolna warstwa z frakcji: 0-63mm o grubo¶ci 15cm, - górna warstwa z frakcji: 0-31,5mm o grubo¶ci 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o ³±cznej grubo¶ci 8cm: (0-20mm) 4cm - warstwa wi±¿±ca, (0-12,8mm), 4cm - warstwa ¶cieralna. Projektowana szeroko¶æ jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Nawierzchnia odbudowywanego odcinka drogi ograniczona poboczami t³uczniowymi z kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm, o szeroko¶ci 0,5m i grubo¶ci 8cm. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych nale¿y wykonaæ zjazdy do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej, oraz dwa przepusty z rur stalowych fi 200mm o wymiarach jak na rysunkach technicznych. Dokumentacja przewiduje równie¿ przebudowê systemu odwodnienia drogi, poprzez wykonanie ¶cieku z prefabrykatów betonowych o szeroko¶ci 50cm uk³adanych na ³awie betonowej z oporem o ³±cznej d³ugo¶ci 116,0mb, zakoñczonego wpustem ulicznym wpiêtym za pomoc± przykanalika z rur PVC160 do rowu otwartego. W miejscu wskazanym na rysunkach technicznych nale¿y przebudowywaæ zniszczony przepust wraz z obustronnymi barierami ochronnymi. Odbudowywany odcinek drogi odciêty od istniej±cej drogi o nawierzchni t³uczniowej ¶ciekiem w prefabrykatów betonowych o d³. 3,5mb. Warstwy konstrukcyjne drogi : - piaskowa warstwa odcinaj±ca o grubo¶ci 6cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubo¶ci 15cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubo¶ci 8cm, - warstwa wi±¿±ca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm, - warstwa ¶cieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowiæ bêdzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny, skierowany w kierunku poboczy oraz ¶cieku z prefabrykatów betonowych, a st±d do rowu otwartego. Odcinek II. Trasa opracowywanego odcinka obejmuje dz. o nr 405, 335 i 421. Przedmiotowy odcinek drogi rozpoczyna siê na dz. nr 405 (km 0+600-0+770), przebiega przez dz. nr 335 (km 0+370-0+740, oraz dz. nr 421 km (0+900-1+330) i koñczy zjazdem na drogê wojewódzk± nr 360. D³ugo¶æ modernizowanego odcinka drogi wynosi 970,00 mb. Opracowanie przewiduje zebranie istniej±cej nawierzchni t³uczniowej na g³êboko¶æ do 15cm z wykorzystaniem jej do wykonania poboczy. Kolejno planuje siê wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odleg³o¶æ do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora, po czym wykonanie piaskowej warstwy odcinaj±cej o grubo¶ci 6cm. Nastêpnie wykonanie t³uczniowej warstwy podbudowy o grubo¶ci ³±cznej - 23cm z t³ucznia niesortowanego: - dolna warstwa z frakcji: 0-63mm o grubo¶ci 15cm, - górna warstwa z frakcji: 0-31,5mm o grubo¶ci 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o ³±cznej grubo¶ci 8cm: (0-20mm) 4cm - warstwa wi±¿±ca, (0-12,8mm), 4cm - warstwa ¶cieralna. Projektowana szeroko¶æ jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Na ca³ej d³ugo¶ci odbudowywanego odcinka drogi nale¿y wykonaæ pobocza t³uczniowe z kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm, o szeroko¶ci 0,5m i grubo¶ci 8cm. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych nale¿y wykonaæ zjazdy oraz dwie mijanki o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wymiarach jak na rysunkach technicznych. Dokumentacja przewiduje równie¿ przebudowê systemu odwodnienia drogi, poprzez wykopanie i odtworzenie tras rowów przydro¿nych zgodnie z dokumentacj± rysunkow±. Na przebudowywanym przepu¶cie z rur betonowych fi 250mm w miejscu zjazdu nale¿y wykonaæ obustronnie betonowe ¶cianki czo³owe o wymiarach 1,0x1,0x0,2m. Warstwy konstrukcyjne drogi: - piaskowa warstwa odcinaj±ca o grubo¶ci 6cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubo¶ci 15cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubo¶ci 8cm, - warstwa wi±¿±ca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm, - warstwa ¶cieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowiæ bêdzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny, skierowany w kierunku poboczy oraz do odtwarzanych rowów przydro¿nych. Odcinek III. Trasa opracowywanego odcinka obejmuje dz. o nr 482. Przedmiotowy odcinek drogi rozpoczyna siê od zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 358 i obejmuje dz. nr 482 (km 0+000-0+110). D³ugo¶æ odbudowywanego odcinka drogi wynosi 110,00 mb. Przewiduje siê wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odleg³o¶æ do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora, po czym wykonanie piaskowej warstwy odcinaj±cej o grubo¶ci 6cm. Nastêpnie wykonanie t³uczniowej warstwy podbudowy o grubo¶ci ³±cznej - 23cm z t³ucznia niesortowanego: - dolna warstwa z frakcji: 0-63mm o grubo¶ci 15cm, - górna warstwa z frakcji: 0-31,5mm o grubo¶ci 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o ³±cznej grubo¶ci 8cm: (0-20mm) 4cm - warstwa wi±¿±ca, (0-12,8mm), 4cm - warstwa ¶cieralna. Projektowana szeroko¶æ jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Nawierzchnia odbudowywanego odcinka drogi ograniczona poboczami t³uczniowymi z kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm, o szeroko¶ci 0,5m i grubo¶ci 8cm, oraz odcinkowo ¶ciekiem z prefabrykowanych elementów betonowych uk³adanych na ³awie betonowej z oporem. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych nale¿y wykonaæ zjazdy do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wymiarach jak na rysunkach technicznych. Dokumentacja przewiduje równie¿ przebudowê systemu odwodnienia drogi, poprzez wykonanie ¶cieku z prefabrykatów betonowych o szeroko¶ci 50cm uk³adanych na ³awie betonowej z oporem skierowanego do rowu otwartego. W miejscu wskazanym na rysunkach technicznych nale¿y oczy¶ciæ zamulony przepust o ¶rednicy fi 600mm i d³ugo¶ci 8,0mb. Odbudowywany odcinek drogi odciêty od istniej±cej drogi o nawierzchni t³uczniowej ¶ciekiem wykonanym z dwóch krawê¿ników betonowych u³o¿onych na p³ask zgodnie z dokumentacj± rysunkow±. Warstwy konstrukcyjne drogi: - piaskowa warstwa odcinaj±ca o grubo¶ci 6cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubo¶ci 15cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubo¶ci 8cm, - warstwa wi±¿±ca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm, - warstwa ¶cieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowiæ bêdzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny, skierowany w kierunku poboczy oraz ¶cieku z prefabrykatów betonowych, a st±d do przydro¿nego rowu otwartego. Odcinek IV. Trasa opracowywanego odcinka obejmuje dz. o nr 504. Przedmiotowy odcinek drogi rozpoczyna siê od zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 358 i obejmuje dz. nr 504 (km 0+000-0+270). D³ugo¶æ odbudowywanego odcinka drogi wynosi 270,00 mb. Przewiduje siê przewiduje wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odleg³o¶æ do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora. Nastêpnie wykonanie t³uczniowej warstwy podbudowy o grubo¶ci ³±cznej -28cm z t³ucznia niesortowanego: - dolna warstwa z frakcji: 0-63mm o grubo¶ci 20cm, - górna warstwa z frakcji: 0-31,5mm o grubo¶ci 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o ³±cznej grubo¶ci 8cm: (0-20mm) 4cm - warstwa wi±¿±ca, (0-12,8mm), 4cm - warstwa ¶cieralna. Projektowana szeroko¶æ jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Nawierzchnia odbudowywanego odcinka drogi ograniczona poboczami t³uczniowymi z kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm, o szeroko¶ci 0,5m i grubo¶ci 8cm, oraz odcinkowo obni¿onym krawê¿nikiem betonowym 15x30cm i krawê¿nikiem najazdowym 15x22cm, a tak¿e ¶ciekiem z prefabrykowanych elementów betonowych. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych nale¿y wykonaæ zjazdy do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wymiarach jak na rysunkach technicznych. Dokumentacja przewiduje równie¿ przebudowê systemu odwodnienia drogi, poprzez wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej z³o¿onej z rur PVC160-250 i PEHD315, dwóch studni betonowych fi 1000mm oraz trzech wpustów ulicznych z osadnikami, a tak¿e ze ¶cieku z prefabrykatów betonowych o szeroko¶ci 50cm uk³adanych na ³awie betonowej w³±czonej do rowu przydro¿nego. W miejscu przej¶cia ruroci±gu pod drog± wojewódzk± Nr 358 nale¿y wykonaæ przecisk z wykorzystaniem os³onowych rur stalowych fi 400mm o d³. 21,5mb. Zlokalizowany na trasie przecisku przewód teletechniczny nale¿y os³oniæ stosuj±c rury typu Arot o d³ugo¶ci 2,0mb. Odbudowywany odcinek drogi odciêty od istniej±cej drogi o nawierzchni t³uczniowej ¶ciekiem wykonanym z dwóch krawê¿ników betonowych u³o¿onych na p³ask zgodnie z dokumentacj± rysunkow±. Ponadto w km 0+221 odbudowywanej drogi usytuowany jest w drodze s³up energetyczny, który nale¿y przesun±æ poza granice jezdni. Warstwy konstrukcyjne drogi: - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubo¶ci 20cm, - podbudowa z t³ucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubo¶ci 8cm, - warstwa wi±¿±ca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm, - warstwa ¶cieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubo¶ci 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowiæ bêdzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny, skierowany w kierunku poboczy, kanalizacji deszczowej oraz ¶cieku z prefabrykatów betonowych, a st±d do przydro¿nego rowu otwartego. 2. Zestawienie powierzchni terenu. Zestawienie danych technicznych: Odcinek I - d³ugo¶æ drogi - 150,00 mb, - powierzchnia jezdni o nawierzchni mineral.- bitum. - 467,0 m2, - szeroko¶æ jezdni - 3,0 m, - przepusty z rur stalowych o ¶rednicy fi 200mm - 10,0 mb, - przepust do przebudowy 2,0x4,0x1,2m - 1 szt., - bariery ochronne - 6,0mb (2x3,0mb) - powierzchnia poboczy t³uczniowych - 76,9 m2, - ¶ciek z prefabrykowanych elem. bet. na ³awie bet. - 116,0 mb, - wpusty uliczne z osadnikiem - 1 szt., - rury PVC160 - 1,2mb, - spadki poprzeczne drogi - 2%. Odcinek II - d³ugo¶æ drogi - 970,00 mb, - powierzchnia jezdni o nawierzchni mineral.- bitum. - 3318,0 m2, - szeroko¶æ jezdni - 3,0 m, - przepusty z rur bet. o ¶rednicy O 250mm - 5,0 mb, - ¶cianki czo³owe bet. przepustów o wym. 1,0x1,0x0,2m - 2 szt., - powierzchnia poboczy t³uczniowych - 1010,0 m2, - wykopanie i odbudowa rowów o szer. ¶rednio 1,0m - 58,5 mb, - karczowanie zagajników - 100,0 mb, - spadki poprzeczne drogi - 2%. Odcinek III - d³ugo¶æ drogi - 110,00 mb, - powierzchnia jezdni o nawierzchni mineral.- bitum. - 356,3 m2, - szeroko¶æ jezdni - 3,0 m, - powierzchnia poboczy t³uczniowych - 88,8 m2, - ¶ciek z prefabrykowanych elem. bet. na ³awie bet. - 20,0 mb, - przepusty do oczyszczenia fi 600mm - 8,0 mb, - zakoñczenie nawierzchni O.L. z krawê¿ników bet. - 7,0mb (2x3,5mb), - spadki poprzeczne drogi - 2%. Odcinek IV - d³ugo¶æ drogi - 270,00 mb, - powierzchnia jezdni o nawierzchni mineral.- bitum. - 905,4 m2, - szeroko¶æ jezdni - 3,0 m, - powierzchnia poboczy t³uczniowych - 147,8 m2, - ¶ciek z prefabrykowanych elem. bet. na ³awie bet. - 73,2 mb, - krawê¿nik bet. najazdowy 15x22cm na ³awie bet. - 86,5 mb, - krawê¿nik bet. 15x30cm na ³awie bet. - 67,7 mb, - zakoñczenie nawierzchni O.L. z krawê¿ników bet. - 7,0mb (2x3,5mb), - studnie betonowe o ¶rednicy 1000mm - 2 szt., - wpusty uliczne z osadnikiem - 3 szt., - rury PVC160 - 13,9 mb, - rury PVC250 - 67,0 mb, - rury PEHD315 - 22,0 mb, - rury stalowe os³onowe fi 400mm - 21,5 mb, - rury os³onowe Arot fi 75mm - 2,0 mb, - odwodnienie liniowe AcoDrain S200k - 3,5 mb, - ¶cianka czo³owa bet. 2,0x1,0x0,2m - 1szt., - wybrukowanie rowu na odcinku 2,0m ~ 5,0 m2, - przepust do przebudowy fi 600mm - 5,0 mb, - przesuniêcie s³upa energetycznego - 1szt., - spadki poprzeczne drogi - 2% Wskazania w projekcie budowlano - wykonawczym z nazwy zastosowanych urz±dzeñ, znaków towarowych, patentów, materia³ów lub ich pochodzenia nale¿y rozumieæ jako spe³nienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jako¶ciowych lub lepszych. Oznacza to, ¿e zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie materia³ów i urz±dzeñ. W takim przypadku zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y i urz±dzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materia³ów lub urz±dzeñ wymagaæ bêdzie akceptacji autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. ZAMAWIAJ¡CY WYMAGA, ABY PRZED Z£O¯ENIEM OFERTY WYKONAWCA ZAPOZNA£ SIÊ W TERENIE Z ZAKRESEM PRAC.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach usuwania skutków klêsk ¿ywio³owych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Przedsiêbiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Ja³owiec 56, 59-800 Lubañ, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 778084,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 895353,84
Oferta z najni¿sz± cen±: 895353,84 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 980909,89
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postêpowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilic±, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postêpowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowo¶ci Murzasichle.
- Remont bie¿±cy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.