To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Ostrów Wielkopolski: Zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2011 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utrzymanie szaletów miejskich
Numer ogłoszenia: 368263 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340839 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2011 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utrzymanie szaletów miejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2011 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utrzymanie szaletów miejskich. I. Organizacja szaletów. Sanitariaty wykorzystywane przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą: a. być usytuowane w różnych punktach obszaru ograniczonego następującymi ulicami: Raszkowską, Konopnickiej, 60 Pułku Piechoty, Harcerską, Aleją Powstańców Wielkopolskich, Kompałły, Chopina, Kościuszki, Kopernika, Piastowską, Głogowską, Sienkiewicza i Wojska Polskiego, b. spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach: prawa budowlanego i sanitarnych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami), c. mieć wejścia z dróg komunikacji ogólnej, d. znajdować się w kontenerach lub w budynkach murowanych, e. mieć minimum 3 kabiny - każdy. II. Inne wymagania: a. szalety, o których mowa w pkt 3.1. SIWZ muszą być czynne przynajmniej od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy), co najmniej 8 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 8.00, a 18.00, b. szalet miejski w Rynku musi być czynny od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) przynajmniej 8 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 8.00, a 18.00, oraz dodatkowo w soboty, niedziele i święta przynajmniej 5 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 9.00, a 16.00, c. obsługę szaletów zapewnia wykonawca, d. jednorazowa opłata pobierana za skorzystanie z toalety publicznej nie może być wyższa nić 2,00 zł brutto (słownie: dwa złote 00/100). III. Utrzymanie szaletów. Wykonawca zamówienia: - odpowiada za odpowiedni stan sanitarny i warunki techniczne wszystkich szaletów wymagane obowiązującymi przepisami prawa, - ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem oraz bieżącym utrzymaniem wszystkich szaletów, - odpowiada za zabezpieczenie wszystkich szaletów przed kradzieżą oraz dewastacją. IV. Przepisy, których musi przestrzegać wykonawca: - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami) - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zmianami).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARGOWISKA MIEJSKIE S.A., ul. Targowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79999,92
Oferta z najniższą ceną: 79999,92 / Oferta z najwyższą ceną: 79999,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu weterynarii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.