eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRozbudowa, aktualizacja, wdrożenie i integracja oprogramowanie dla Apteki Szpitalnej, Działu Finansowo-Księgowego i Magazynu Centralnego wraz z dostawą licencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Gdynia: Rozbudowa, aktualizacja, wdrożenie i integracja oprogramowanie dla Apteki Szpitalnej, Działu Finansowo-Księgowego i Magazynu Centralnego wraz z dostawą licencji
Numer ogłoszenia: 368306 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, aktualizacja, wdrożenie i integracja oprogramowanie dla Apteki Szpitalnej, Działu Finansowo-Księgowego i Magazynu Centralnego wraz z dostawą licencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, aktualizacja, wdrożenie i integracja oprogramowanie dla Apteki Szpitalnej, Działu Finansowo-Księgowego i Magazynu Centralnego wraz z dostawą licencji 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Rozbudowę, aktualizację, wdrożenie, integrację, dostawę dodatkowych licencji z rocznym nadzorem autorskim oprogramowania InfoMedica/AMMS. Szczegółowe zapotrzebowanie na licencje i prace przedstawia Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy i Załącznik nr 10 do SIWZ - Wymagania ERP i Apteka. 2)Roczny serwis oprogramowania dla konsolidowanych spółek z min. 100 wizytami serwisowymi/wdrożeniowymi/szkoleniowymi w ciągu roku, kończący się protokołem dotyczącym wdrożenia, szkolenia, serwisowania według Załącznika nr 9 do SIWZ. 3)Dostawę oprogramowania bazodanowego - licencja zgodnie z ilością oprogramowania/użytkowników ERP i Apteki, lub zgodnie z ilością procesorów fizycznych zainstalowanych w serwerze na którym obsługiwane są wirtualne serwery do obsługi systemu ERP i Apteki dla nieograniczonej liczby użytkowników. 4)Prace wdrożeniowe powinny być zgodne z harmonogramem, który stanowi Załącznik nr 7. 5)Wczytywanie danych z programu SIMPLE ERP Personel do oferowanego oprogramowania, zgodnie z wzorem Załącznika nr 12 do SIWZ. 6)Przeniesienie uzgodnionych danych z obecnego programu Trawers v.5 firmy Tres do InfoMedica/AMMS 7)Import danych z programu Apteka firmy Gemini do oferowanego oprogramowania. 8)Import/export/integracja systemów ERP i Apteki łączonych Spółek. 3.Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy. 4.Miejscem realizacji zamówienia jest Dział Finansowo-Księgowy, Magazyny, Dział Controllingu, Dział Zaopatrzenia, Dział Aparatury Medycznej oraz Apteka przy Szpitalu Morskim im. PCK Sp. z o.o. w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1 budynek nr 6 oraz budynek nr 28 (Apteka). 5.Po wdrożeniu i zainstalowa?niu oprogramowania musi być ono go?towe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów, inwestycji i prac dodatkowych. 6.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a)Uruchomić ele?menty zama?wianego oprogramowania, wykonać wszystkie czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia i SIWZ; b)Zgłosić pisemnie gotowość do odbioru przedmiotu zamówienia; przygotować i przekazać Zamawiającemu dokumenty odbiorowe - odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ); c)Przekazać w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy dokumenty wymienione w § 14 PRAWA I OBOWIĄZKI STRON pkt 14.1 Wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ); d)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składo?wych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu systemu księgowego w szpitalu o wartości min. 50 000, 00 zł brutto lub na wdrożeniu oprogramowania w aptece szpitalnej o wartości min. 50 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie, że oferowane oprogramowanie księgowe spełnia wymagania wynikające z ustawy o rachunkowości (Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości), Kodeksu Spółek Handlowych, przepisów podatkowych, obowiązków sprawozdawczych, Prawa zamówień publicznych, w części związanej z obsługą Apteki i gospodarką lekiem oraz żywieniem pozajelitowym, program powinien spełniać wymogi Ustawy Prawo Farmaceutyczne, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11.09.2006 r. w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, prekursorów kategorii 1 i preparatów zawierających te środki lub substancje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas naprawy zgłoszonego błędu krytycznego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt VII.1 ppkt 1) - 4) SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5.Warunek określony w pkt VII.2 SIWZ, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie. 7. 7. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (att. 24 ust. 2a ustawy Pzp). 8. Terminy realizacji poszczególnych etapów zamówienia określono w Harmonogramie stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.