Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Kraków: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia Ogłoszeń reklamowych. ZP.7/2013
Numer ogłoszenia: 368340 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr "Bagatela" im. T. Boya-Żeleńskiego, ul. Karmelicka 6, 31-128 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245200, faks 012 4245229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia Ogłoszeń reklamowych. ZP.7/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia Ogłoszeń reklamowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91298,60
Oferta z najniższą ceną: 91298,60 / Oferta z najwyższą ceną: 91298,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, m.in. jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W przypadku przedmiotowego zamówienia ww. przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki została spełniona. Gazeta Wyborcza ukazuje się od 1989 roku. Jest wysokonakładowym dziennikiem opiniotwórczym. Zasięg krakowskiego wydania Gazety Wyborczej wynosi 232 tys. czytelników (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, VII- 2012-VI 2013). Czytelnikami gazety są przede wszystkim osoby w wieku 24-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, VII- 2012-VI 2013), wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyciele, wykładowcy, naukowcy, i studenci krakowskich uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć teatr Bagatela z informacjami o swoich spektaklach. Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupami docelowymi Teatru Bagatela. Nasze ogłoszenia repertuarowe będą publikowane w dodatkach Na Afiszu dołączonych do krakowskiego wydania dodatku Co Jest Grane, jest to miejsce wyjątkowe, gdyż zawiera przegląd wszystkich najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Krakowie i w Małopolsce. Ogłoszenia repertuarowe będą się również pojawiać w serwisie internetowym Co jest grane działającym pod adresem http://cjg.gazeta.pl/cjg_Krakow/0,0.html, co daje dodatkowe możliwości precyzyjnego dotarcia do osób zainteresowanych kulturą w całej Polsce. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych widzów naszego teatru należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim zapewni dotarcie do ww. grup docelowych oraz skuteczną promocję naszych spektakli. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy, tj. udzielenie przedmiotowego zamówienia, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, możliwe jest jedynie Wydawcy dziennika Gazeta Wyborcza.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.