eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubowoUdzielenie i obsługa długoterminowych kredytów złotowych bankowych związanych z realizacją operacji refundowanych z budżetu Unii Europejskiej - PROW 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Łubowo: Udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów złotowych bankowych związanych z realizacją operacji refundowanych z budżetu Unii Europejskiej - PROW 2007-2013
Numer ogłoszenia: 368396 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294806 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo, Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów złotowych bankowych związanych z realizacją operacji refundowanych z budżetu Unii Europejskiej - PROW 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa niżej wymienionych kredytów długoterminowych: a) Kredyt długoterminowy na budowę świetlicy wiejskiej w Wierzycach - wysokość kredytu - 480.000,00 - okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy kredytowej do 30.10.2020r. . Środki finansowe z kredytu zostaną przekazane do dyspozycji Zamawiającego w 2 transzach : w 2013r. IV kwartał zł. 330.000,00 ; w 2014r. II kwartał zł. 150.000,00; na rachunek bankowy Nr 31 9068 0003 0000 0101 4006 5400 . - spłata kredytu od dnia 15 stycznia 2017r. w ratach kwartalnych ; 16rat w wysokości zł. 30.000,00 - spłata odsetek - miesięcznie, w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - termin spłaty kapitału - 16 kwartalnych rat, licząc od dnia 15.01.2017r. - oprocentowanie kredytu - Stawka WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane będą odsetki, powiększone o marżę banku. - termin realizacji inwestycji - 22.02.2012r. - 30.04.2014r. b) Kredyt długoterminowy na budowę sali sportowej w Owieczkach - wysokość kredytu - 430.000,00 - okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy kredytowej do 30.10.2020r. Środki finansowe z kredytu zostaną przekazane do dyspozycji Zamawiającego w 2 transzach : w 2013r. IV kwartał zł. 330.000,00 ; w 2014r. II kwartał zł. 100.000,00 na rachunek bankowy Nr 31 9068 0003 0000 0101 4006 5400 . - spłata kredytu od dnia 15 stycznia 2017r. w ratach kwartalnych ; 15 rat w wysokości zł.27.500,00, 1 rata w wysokości zł. 17.500,00 - spłata odsetek - miesięcznie, w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - termin spłaty kapitału - 16 kwartalnych rat, licząc od dnia 15.01.2017r. - oprocentowanie kredytu - Stawka WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane będą odsetki, powiększone o marżę banku. - termin realizacji inwestycji - 28.03.2013r. - 30.05.2014r.. 2. Zamawiający zastrzega: - kredyty wykorzystane zostaną na refundację poniesionych wydatków oraz na spłatę faktur i rachunków wystawionych po podpisaniu umowy z bankiem - możliwość ustalenia nowych terminów uruchomienia transz kredytów - możliwość spłaty kredytu przed terminem wymagalności bez pobierania prowizji od kwoty podlegającej wcześniejszej spłacie, - możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłat kredytu, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności dotyczących kondycji finansowej po stronie Zamawiającego, których wcześniej nie można było przewidzieć. - w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od wysokości pozostałej do spłaty kwoty kredytu. 3. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający informuje o dostępności na stronie www.lubowo.pl - odnośnik BIP, zakładka - budżet i uchwały następujących dokumentów: - Uchwałę Rady Gminy Nr XXIV/263/2013 z dnia 25.03.2013r.r.w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. - Uchwałę Rady Gminy Nr XXIV/265/2013 z dnia 25.03.2013r.r.w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. - 2 opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o możliwości spłaty zaciągniętych kredytów - Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2010, 2011 i 2012r. - Uchwała Nr XXII/249/2012 Rady Gminy z dnia 17.12.2012r. w uchwały budżetowej na 2013r. - Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 7.01.2013r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Łubowo - Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 7.01.2013r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania przez Gminę Łubowo deficytu budżetu na 2013r. UWAGA! Jeżeli w niniejszej SIWZ zastosowano nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: kredyty dotyczą inwestycji refundowanych w ramach PROW- 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getin Noble Bank S.A., ul. Domaniewska 39, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179508,68

  • Oferta z najniższą ceną: 179508,68 / Oferta z najwyższą ceną: 186480,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.