To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Kłobuck: Usługa organizacji staży/praktyk zawodowych na rzecz uczestników projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 368406 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326724 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji staży/praktyk zawodowych na rzecz uczestników projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji staży/praktyk zawodowych na rzecz uczestników projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie. Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 1. Stażami/praktykami zawodowymi objętych zostanie maksymalnie: - część 1 - branża gastronomiczna - 27 uczniów kształcących się w zawodach: technik organizacji usług gastronomicznych (10 osób), technik żywienia i gospodarstwa domowego (14 osób), kucharz małej gastronomii (2 osoby), cukiernik (1 osoba), - część 2 - branża samochodowa/mechaniczna - 13 uczniów kształcących się w zawodach: technik mechanik (5 osób), mechanik pojazdów samochodowych (5 osób), elektromechanik pojazdów samochodowych (1 osoba), blacharz samochodowy (1 osoba), lakiernik samochodowy (1 osoba), - część 3 - branża budowlana - 11 uczniów kształcących się w zawodach: technik budownictwa (5 osób), technolog robót wykończeniowych w budownictwie (3 osoby), murarz (2 osoby), ślusarz-spawacz (1 osoba). - Część 4 - branża fryzjerska - 4 uczniów kształcących się w zawodach: technik usług fryzjerskich (1 osoba), fryzjer ( 3 osoby), - Część 5 - branża ekonomiczna - 8 uczniów kształcących się w zawodzie technik ekonomista. 2. Staże/praktyki zawodowe powinny odbywać się w zakładach pracy/instytucjach sektora małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w zakresie: - Części 1 - branży gastronomicznej, - Części 2 - branży samochodowej/mechanicznej, - Części 3 - branży budowlanej, - Części 4 - branży fryzjerskiej, - Części 5 - branży ekonomicznej. 3. Staże/praktyki zawodowe są organizowane w celu zastosowania i pogłębiania zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy oraz w przyszłej pracy zawodowej. 4. Miejsce odbywania staży/praktyk zawodowych - Instytucja(e) lub/i zakład(y) pracy muszą być zlokalizowane na terenie powiatu kłobuckiego lub/i miasta Częstochowy. 5. Wymiar stażu/praktyk zawodowych dla 1 uczestnika wynosi 30 godzin w terminie do 31.10.2012r. 6. Staże/Praktyki zawodowe odbywać się będą w dni od poniedziałku do soboty. Zajęcia nie mogą odbywać się w niedziele - wyjątek stanowi branża gastronomiczna. 7. Staże/praktyki zawodowe muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania stażu/praktyki zawodowej jest nieprzerwany przez min. 3 godziny godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy. 8. Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników staży/praktyk zawodowych na grupy. Liczba uczniów w grupie powinna umożliwiać realizację programu nauczania dla danego zawodu określonego w załączniku nr 1 do siwz. Podziału uczniów na grupy dokonuje Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym. Staże/praktyki zawodowe każdej z grup mogą odbywać się w innej instytucji/zakładzie. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, realizując obowiązki wynikające z zawartej umowy zobowiązany jest do zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczestnikom staży/praktyk zawodowych. 10. Staże/praktyki zawodowe winny być prowadzone pod kierunkiem opiekunów staży/praktyk zawodowych, którymi mogą być pracodawcy, wyznaczeni przez nich pracownicy. 11. Wykonawca pokryje koszty zatrudnienia opiekunów staży/praktyk zawodowych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia poszczególnych staży/praktyk zawodowych zgodnie z programem określonym w załączniku nr 1 do siwz. 13. Wykonawca w ramach zamówienia: - zapewnia warunki do realizacji staży/praktyk zawodowych, a w szczególności wyposaża stanowiska szkoleniowe w niezbędne urządzenia, sprzęt i materiały, uwzględniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, - zapoznaje uczestników staży/praktyk zawodowych z zakresem powierzonych im obowiązków, organizacją pracy, regulaminem pracy, w szczególności w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, oraz z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, - zapewnia środki higieny osobistej przysługujące na danym stanowisku pracy pracownikom, zgodnie z odrębnymi przepisami, - zapewnia pomieszczenia do przechowywania odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, - zapewnia nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, - zapewnia dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno-bytowych; - sprawuje nadzór nad przebiegiem stażu/praktyk zawodowych, - sporządza, w razie wypadku podczas stażu/praktyk zawodowych dokumentację powypadkową, - powiadamia Zamawiającego o naruszeniu przez ucznia regulaminu pracy. 14. Zaliczenie stażu/praktyki zawodowej powinno być potwierdzone przez opiekuna w dzienniczku praktyk. Ocena winna uwzględniać następujące kryteria: dyscyplina, samodzielność pracy, jakość wykonywanej pracy, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania zasad informacji i promocji, zgodnie z wymogami dla projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych, a w szczególności do umieszczania na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia oraz listach obecności: - obowiązującego logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności) oraz logotypu Unii Europejskiej (z wyrażeniem UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny), których wzory zostaną udostępnione przez Zamawiającego, - informacji o współfinansowaniu zamówienia przez Unię Europejską poprzez zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 16. Wykonawca zobowiązany jest w miejscu organizacji zajęć szkoleniowych umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji stażu/praktyk zawodowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto zobowiązany jest umieszczać w widocznym miejscu flagę z emblematem Unii Europejskiej. 17. Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania uprawnionym Jednostkom kontrolującym prawa wglądu do dokumentów związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 18. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z staży/praktyk zawodowych (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 19. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) wzór listy obecności, b) dane dotyczące liczby staży/praktyk zawodowych, c) wzór ankiety ewaluacyjnej zawierającej ocenę poszczególnych elementów stażu/praktyk zawodowych, d) plakaty informujące o realizacji zamówienia. 2) Po uzyskaniu zgody Instytucji Pośredniczącej i zawarciu z Wykonawcą umowy o powierzenie przetwarzania danych, nie później jednak niż w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania niniejszej umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników stażu/praktyk zawodowych. 3) W terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego harmonogramu stażu/praktyk zawodowych. 4) W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach stażu/praktyk zawodowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) listy obecności, podpisane przez uczestników staży/praktyk zawodowych, b) dziennik staży/praktyk zawodowych, c) kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie stażu/praktyk zawodowych, d) raport z ankiet ewaluacyjnych zawierający oceny poszczególnych elementów stażu/praktyk zawodowych oraz opinie uczestników wraz z ankietami ewaluacyjnymi. 20. Po przeprowadzeniu staży/praktyk zawodowych, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonanie usługi. 21. Wskazana ilość osób w stażach/praktykach zawodowych stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 50% zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania pozostałych 50% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 50% zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 22. Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Branża gastronomiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14107,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7776,00
Oferta z najniższą ceną: 7776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7776,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Branża samochodowa/mechaniczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7756,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7800,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Branża budowlana
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 c, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6655,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6182,00
Oferta z najniższą ceną: 6182,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6182,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Branża fryzjerska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3525,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2860,00
Oferta z najniższą ceną: 2860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3980,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Branża ekonomiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5066,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3320,00
Oferta z najniższą ceną: 3320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 5 w Kłobucku o pomieszczenia żłobka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Dostosowanie baz danych EGiB, BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów prawa(użytki gruntowe), sporządzenie analiz i raportów, dostosowanie i harmonizacja dla 11 jednostek ewid. Powiatu Kłobuckiego
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeń towarzyszących budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Kłobucku.
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.