eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtwardzanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Nowy Targ



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368418 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Warszawa: Utwardzanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Nowy Targ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300665-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 305326-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nadleśnictwo Nowy Targ, ul. Kowaniec 70, 34-400 Nowy Targ, NIP 735-001-37-80, e-mail: nowytarg@krakow.lasy.gov.pl, faks18-266-29-25 w imieniu, którego działa na podstawie art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232, z 2015 r. poz. 349, 478, 605), pełnomocnik ustanowiony pełnomocnictwem w dniu 30-10-2015 r. Centralny Instytut Analiz Polityczno- Prawnych, z siedzibą w m.st. Warszawa (adres: Cynamonowa 2/8, 02-777 Warszawa), wpisany do rejestru przedsiębiorców i stowarzyszeń krajowego rejestru sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS 0000300443, NIP: 522-228-05-76, Regon: 141336446, reprezentowanym przez Dyrektora Generalnego dr Pawła Drembkowskiego

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych, krajowy numer identyfikacyjny 14133644600000, ul. ul. Cynamonowa 2 lok. 8  , 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 203 54 94, faks 22 203 49 88, e-mail sekretariat@instytut.info.pl
Adres strony internetowej (URL): www.intytut.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utwardzanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Nowy Targ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZG.270.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: 1) Utwardzenie szlaku zrywkowego "Od Wielkiego Składu"; 2) Utwardzenie szlaku zrywkowego "Na Zielonym Szlaku"; 3) Utwardzenie szlaku zrywkowego "Pod Suchą Skałą". Wszystkie zadania znajdują się na terenie Leśnictwo Stańcowa, Nadleśnictwo Nowy Targ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31-05-2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/09/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Prace Ziemne Maszynami Budowlanymi Andrzej Kiernika Ratułów 208 34-407 Ciche,  ,  Ratułów 208 34-407 Ciche,  34-407,  Ciche,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 24987.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, gdyż stało się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust 2 uPzp.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na wykonaniu robót określonych w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia czternastego listopada dwa tysiące szesnastego roku (14-11-2016 r.).


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony umowy oświadczają, że na podstawie § 3 ust. 8 "Umowy" dokonują zmiany "Umowy", polegającej na zmianie treści § 1, dodając punkt 5 o treści "Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na wykonaniu robót określonych w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia czternastego listopada dwa tysiące szesnastego roku (14-11-2016 r.)". Strony umowy oświadczają, że na podstawie § 3 ust. 8 "Umowy" dokonują zmiany "Umowy", polegającej na zmianie treści § 6 dodając ustęp 1a o treści "Za wykonanie robót wskazanych w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia 14 listopada 2016 r., Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego dla prac zrealizowanych zgodnie z projektami (budowlanym i wykonawczym) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (wymienionymi w § 1 Umowy), w oparciu o faktyczny obmiar wykonanych robót i rzeczywiste nakłady rzeczowe wg obowiązujących katalogów przy zastosowaniu składników kosztorysowych przedstawionych przez Wykonawcę, w złożonej ofercie z dnia 16 listopada 2016 r., z tym, że wynagrodzenie nie może być większe niż kwota przedstawiona przez Wykonawcę w złożonej ofercie z dnia 16 listopada 2016 r.". Strony umowy oświadczają, że pozostała treść Umowy, nie ulega zmianie. Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.