To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368431 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Bydgoszcz: Dostawa oraz montaż oznakowania pionowego drogi wojewódzkiej nr 266 w związku ze zmianą przebiegu na odcinku administrowanym przez RDW Włocławek w 2016r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314086
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
092364160, ul.
ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3705717, faks
52 3705740, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż oznakowania pionowego drogi wojewódzkiej nr 266 w związku ze zmianą przebiegu na odcinku administrowanym przez RDW Włocławek w 2016r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.RDW5.12c.361.09.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie publiczne obejmować będzie swym zakresem dostawę oraz montaż znaków pionowych w związku ze zmianą przebiegu drogi wojewódzkiej nr 266. Wykonawca wykona: - wbetonowanie słupków na głębokość minimum 70cm ( słupki muszą posiadać poprzeczny element stabilizujący (kotwę) o długości minimum 15 cm trwale połączony ze słupkiem umieszczony od 20 do 50 cm licząc od podstawy słupka, - montaż kratownic pod znaki o powierzchni znaku przekraczającej 2m2. Zamawiający nie dopuszcza stosowania słupków z zastrzałami dla znaków, które ze względu na powierzchnie wymagają wzmocnienia konstrukcji wsporczej. Kratownice należy wbetonować poniżej głębokości przemarzania - montaż oznakowania pionowego czasowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, - montaż oznakowania pionowego stałego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu ( montaż oznakowania może odbyć się nie wcześniej niż 5 dni od momentu wbetonowania słupków), - demontaż istniejącego oznakowania wraz ze słupkami na drodze wojewódzkiej przewidzianego do usunięcia w projekcie stałej organizacji ruchu i dostarczenie do Zamawiającego na bazę RDW Włocławek w Mielęcinie, - demontaż oznakowania czasowego w terminie określonym w zatwierdzeniu projektu (oznakowanie czasowe należy zdemontować i przetransportować na bazę RDW Włocławek ul. Mielęcińska 13. Demontaż obejmuje demontaż znaku/tablicy, wykopanie słupków wraz z kotwą i betonem, zasypanie, zagęszczenie i wyrównanie terenu. - wymianę istniejącego oznakowania wraz z elementami wsporczymi na nowe na drodze wojewódzkiej i skrzyżowaniach z drogami powiatowymi i gminnymi zgodnie z zakresem projektu stałej organizacji ruchu, dopuszcza się ponowne wykorzystanie tablic informacyjnych F - 6 za zgodą inspektora nadzoru, Prace należy przeprowadzić zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: Etap 1 - wbetonowanie elementów wsporczych znaków, Etap 2 - montaż oznakowania czasowego (minimum 5 dni po wbetonowaniu konstrukcji wsporczych) do momentu zakończenia etapu 4 tablice należy zasłonić. Etap 3 - montaż projektowanego oznakowania - minimum 5 dni po wbetonowaniu konstrukcji wsporczych ( do momentu zakończenia etapu 5 znaki muszą być zasłonięte), Etap 4 - wymianę istniejącego pozostającego oznakowania na nowe, ( wymianie podlegają znaki i konstrukcje wsporcze) Etap 5 - odsłonięcie oznakowania czasowego ( minimum 7 dni przed wprowadzeniem nowej organizacji ruchu) Etap 6 - zasłonięcie istniejącego oznakowania przeznaczonego do usunięcia i odsłonięcie znaków projektowanych, Etap 7 - demontaż istniejącego oznakowania niezgodnego z projektem organizacji ruchu, Etap 8 - uporządkowanie placu budowy, Etap 10 - demontaż oznakowania czasowego w terminie po 12 miesiącach od wprowadzenia nowej organizacji ruchu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34922200-7
Dodatkowe kody CPV:
34928470-3,
34928460-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43797.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 53870.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- WZPiFP-15-25 Dostawa namiotów pneumatycznych z nagrzewnicami
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.