Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368456 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Racibórz: Dostawę następującego asortymentu żywności:
Część I - Dostawa mięsa i wędlin
Część II- Dostawa flaków
Część III - Dostawa drobiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", krajowy numer identyfikacyjny
125504400000, ul.
ul. Grzonki
1,
47400
Racibórz, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 152 001, faks
324 152 001, e-mail
dps.zlota.jesien@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę następującego asortymentu żywności: Część I - Dostawa mięsa i wędlin Część II- Dostawa flaków Część III - Dostawa drobiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.252.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin, flaków oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień". Zakres zamówienia podzielono na trzy oddzielne części : Część I Zakres części I obejmuje dostawę mięsa i wędlin w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa asortymentu Ilość w kg Mięso wołowe 1 Gulaszowe wołowe kl.II ( triming woł.80/20) 50 2 Pręga ( goleń) wołowa b/k kl.II 900 3 Mięso wołowe extra b/k kl.I, pieczeń wołowa 800 4 Antrykot wołowy b/k kl. II 50 5 Ozory wołowe kl.I 450 Mięso wieprzowe 6 Gulaszowe wieprzowe kl.II A 50 7 Pieczeń wieprzowa b/k kl.I( szynka wp.bk , mięso z szynki) 800 8 Karczek wp bez kości kl.II A 150 9 Schab wp z kością kl.I 50 10 Schab wp bez kości kl.I 800 11 Łopatka wieprzowa bez kości kl.II A 1.200 12 Żeberka wieprzowe mięsne - paski 250 13 Golonko wieprzowe kl.III 100 14 Nogi wieprzowe 100 15 Słonina świeża 50 16 Słonina wędzona 40 Kości 17 Kości wieprzowe np. schabowe, z karczku 1.200 Wędliny cienkie - kiełbasy 18 Kiełbasa surowa, polska surowa 60 19 Kiełbasa toruńska, podwawelska 80 20 Kiełbasa śląska wieprzowa 200 21 Kiełbasa śląska drobiowa 350 22 Kiełbaski alpejskie, kiełbaski pyszne, kiełb.babuni 200 23 Parówkowa 250 24 Kiełbaski senatorskie, kiełbaski z szynki 250 25 Kiełbaski cielęce lub drobiowe typu winerki 200 26 Parówki drobiowe cienkie 200 Wędliny grube: kiełbasy, batony 27 Mortadela 400 28 Kiełbasa kminkowa 100 29 Szynka krakowska, krakowska parzona, żywiecka 150 30 Kiełbasa szynkowa wieprzowa 380 31 Kiełbasa kanapkowa wieprzowa 80 32 Szynka konserwowa wieprzowa 250 33 Szynka biała drobiowa 150 34 Szynka drobiowa golonkowa, 100 Wędliny wędzone, szynki 35 Ogonówka wędzona, wędzonka swojska 300 36 Szynka chlebowa, szynka babuni 250 37 Szynka gotowana, szynka domowa 200 38 Szynka tradycyjna 200 39 Szynka dębowa, szynka z liściem, sz. bursztynowa 100 40 Polędwica sopocka 150 41 Schab pieczony, schab w ziołach, schab górala 250 42 Baleron 80 43 Boczek wędzony, boczek pieczony 100 44 Boczek faszerowany, boczek wiejski, b. domowy 100 45 Filet z indyka wędzony, pierś z indyka pieczona, indyk babuni 200 46 Szynka z indyka, indyk królewski, indyk z ziołami, indyk po góralsku 300 Pieczenie, pasztety, wyroby podrobowe 47 Pieczeń z indyka, pieczeń z drobiu, kurczak faszerow. 100 48 Pieczeń: rzymska, z przyprawami, domowa, chlebowa 100 49 Salceson biały, salceson domowy 80 50 Salceson ozorkowy, hetmański 100 51 Pasztet zapiekany, pasztet dziadunia 70 52 Pasztetowa luksusowa, pasztet. wyborna 70 53 Pasztet cielęcy lub pasztet drobiowy 150 54 Kaszanka, krupniok 250 55 Metka smakowa np.: cebulowa, łososiowa 100 W/w ilości asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. W związku ze stosowaniem przez wykonawców różnych nazw handlowych na wędliny- pozycje niektórego asortymentu określono kilkoma nazwami najczęściej występującymi w handlu i określającymi podobny wyrób. W każdej pozycji należy zaproponować inny wyrób. Wyroby z pozycji 21, 25, 26, 33, 34, 45, 46 to wędliny drobiowe lub cielęce - wędliny chude, delikatne, które mogą być przeznaczone dla diet. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki, z wyjątkiem gdy dzień dostawy przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, wówczas dostawa będzie uzgodniona z wykonawcą. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie lub faxem z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00. Część II Zakres części II obejmuje dostawę flaków w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa asortymentu Ilość w kg 1 Flaki wołowe blanszowane, krojone 360 W/w ilości asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy flaków zamawiający będzie realizował sukcesywnie jeden raz w miesiącu. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie lub faxem z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00. Część III Zakres części III obejmuje dostawę drobiu w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Ilość w kg 1. Kurczak świeży 1.200 2. Korpus - porcja rosołowa 800 3. Udo całe ( bez kości krzyżowej ) 1.300 4. Filet z piersi kurczaka 600 5. Mięso gulaszowe drobiowe 900 6. Wątróbka drobiowa 500 W/w ilości asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego w ramach wymienionego asortymentu. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu w dni robocze. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie lub faxem z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
15114000-0,
15112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT167217.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 173626.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa flaków |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4795.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4422.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa drobiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36307.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35511.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zapytania o cenę (podać uzasadnienie faktyczne i prawne):
Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest towarem łatwo dostępnym, masowym, na rynku istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować zmówienie. Do złożenia oferty zaproszono wykonawców, których wyroby są dobrej jakości, popularne i znane na rynku oraz wykonawców, z którymi DPS współpracował w latach ubiegłych , a wykonawcy dają rękojmię rzetelnego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Do udziału w postępowaniu zaproszono 9 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Dostawa serwerów.
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.