To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Gdańsk: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku. Numer postępowania 17/E/P/2012.
Numer ogłoszenia: 368508 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188248 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, faks 058 3444440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku. Numer postępowania 17/E/P/2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków (kod CPV: 33600000-6 produkty farmaceutyczne), do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk) w rozbiciu na 8 pakietów asortymentowych. 2. W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówiony towar do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk) - Apteka Szpitalna. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości podano w załącznikach od nr 1.1. do 1.8. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części Specyfikacji SIWZ) i będącym integralną częścią SIWZ. 4. W wypadku określenia przedmiotu zamówienia handlową nazwą leku danego producenta Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość składana ofert równoważnych. 5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Nie przewiduje zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
- Przedsiębiorstwem Handlowym Artykuły Medyczne i Materiały Opatrunkowe MEDAN Spółka jawna W. Pawlak i G. Arndt i S-ka, ul. Morska 8, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14213,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12083,61
Oferta z najniższą ceną: 12083,61 / Oferta z najwyższą ceną: 13850,66
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
- Przedsiębiorstwem Handlowym Artykuły Medyczne i Materiały Opatrunkowe MEDAN Spółka jawna W. Pawlak i G. Arndt i S-ka, ul. Morska 8, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3148,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3324,24
Oferta z najniższą ceną: 2758,86 / Oferta z najwyższą ceną: 3324,24
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIP Pharma Polska Sp. z o.o., ul. Orzechowa 5, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6048,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6366,6
Oferta z najniższą ceną: 6366,6 / Oferta z najwyższą ceną: 7274,66
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: PGF URTICA sp. z o.o., POLSKA GRUPA FARMACEUYCZNA - HURT sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120,ul. Zbąszyńska 3, Wrocław,Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5567,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6994,14
Oferta z najniższą ceną: 6994,14 / Oferta z najwyższą ceną: 7701,81
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: PGF URTICA sp. z o.o., POLSKA GRUPA FARMACEUYCZNA - HURT sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120,ul. Zbąszyńska 3, Wrocław,Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1996,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3192,33
Oferta z najniższą ceną: 3192,33 / Oferta z najwyższą ceną: 3192,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Dostawa leków.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.