Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Warszawa: Kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 368518 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: dozór i ochronę obiektu MSZ w Warszawie wskazanego w pkt. 1. ppkt. a) wraz z terenem do niego przyległym i mieniem się w nim znajdującym. Usługa ochrony musi być wykonywana przez licencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem lokalnych elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych, wykonaniem interwencji na alarmy generowane przez te systemy przez grupę interwencyjną: a) obiekt przy ul. Tynieckiej 15-17, ogrodzony teren biurowy, posterunek jednoosobowy dwuzmianowyw dzień, w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz jednoosobowy w nocy, w godzinach od 19.00 do 7.00, ochrona bez broni palnej; b) oraz patrol interwencyjny całodobowy, nieuzbrojony - na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). Czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min. (wg. potrzeb). 2. Zakres działania i odpowiedzialność Wykonawcy: a) całodobowa ochrona fizyczna obiektu wraz z mieniem w nim się znajdującym zgodnie z pkt. 1 ppkt. a); b) monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie Kierownika Sekcji Ochrony MSZ o ich niesprawności; c) zapewnienie natychmiastowej reakcji zmotoryzowanych, nieuzbrojonych grup interwencyjnych na sygnały alarmowe generowane przez techniczne środki wspomagające ochronę obiektu; czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 min.; d) przekazywanie Policji osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych, zgodnie z odrębnymi przepisami; e) współpraca z Policją na zasadach określonych w odrębnych przepisach; f) przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb operacyjnych MSZ oraz powiadamianie wskazanych osób funkcyjnych MSZ o zdarzeniach; g) współpraca z wewnętrzną służbą dyżurną MSZ DOOK oraz BOR; h) wykonywanie innych zadań określonych w Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu zwanej dalej Instrukcją Ochrony przekazanej Wykonawcy po podpisaniu umowy, a zawierającej m.in. : - zadania w zakresie przestrzegania regulaminowego toku pracy na obiekcie, - opracowanie zakresów obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; - opracowanie zasad postępowania pracowników ochrony Wykonawcy w sytuacjach odbiegających od norm - kryzysowych oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; - zapewnienie przestrzegania w rejonie ochrony przepisów ppoż. i bhp przez wszystkich pracowników Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów; i) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania Instrukcji opracuje Plan Ochrony obiektu, uwzględniając zasady i warunki wykonywania zadań ochrony, wynikające z Instrukcji Ochrony oraz innych zaleceń Zamawiającego; j) Wykonawca zapewnia wyposażenie ochranianego terenu w urządzenia kontroli obchodu. 3. Przedmiot działania pracowników ochrony Wykonawcy: a) całodobowa ochrona fizyczna obiektu w zakresie zapobiegania: - przestępstwom przeciwko życiu i zdrowiu (określonych w Rozdziale XIX K.K.), - przestępstwom przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (określonych w rozdziale XX K.K.), - przestępstwom przeciwko środowisku (określonych w Rozdziale XXII K.K.), - przestępstwom przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego (określonych w Rozdziale XXIX K.K.), - przestępstwom przeciwko porządkowi publicznemu (określonych w Rozdziale XXXII K.K.), - przestępstwom przeciwko ochronie informacji (określonych w Rozdziale XXXIII K.K.), - przestępstwom przeciwko mieniu (określonym w Rozdziale XXXV K.K.); b) prowadzenie ciągłej obserwacji w ochranianym obiekcie; c) natychmiastowe reagowanie na każdy sygnał o naruszeniu systemu ochrony obiektu oraz ścisłe wykonywanie zadań ochronnych szczegółowo określonych w Instrukcji ochrony, bez względu na porę doby i warunki atmosferyczne; d) kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie ochranianego obiektu ustalonych norm zachowania oraz zasad porządku publicznego; e) ujmowanie sprawców przestępstw określonych w pkt. 3. lit. a) dokonanych na terenie ochranianego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,Straży Miejskiej według odrębnych przepisów; f) prowadzenie nieprzerwanie kontroli ruchu osób wchodzących i wychodzących z ochranianych obiektów; g) prowadzenie na bieżąco ewidencji interesantów i gości przybywających do komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianym obiekcie; h) kierowanie interesantów i gości do uprawnionych osób funkcyjnych z komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianym obiekcie; i) prowadzenie na bieżąco dokumentacji służby dyżurnej określonej w Instrukcji ochrony; j) przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad porządkowych określonych w Instrukcji ochrony i innych integralnych z nią dokumentów; k) przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb MSZ oraz powiadamianie wyznaczonych osób funkcyjnych; l) alarmowanie i powiadamianie pracowników służb dyżurnych MSZ oraz przekazywanie sygnałów ostrzegania zgodnie z Instrukcją ochrony; m) prowadzenie na bieżąco ewidencji, przyjmowanie na przechowanie oraz wydawanie osobom upoważnionym przez osoby wymienione w Instrukcji ochrony kluczy użytku bieżącego oraz kontrola zamknięcia pomieszczeń służbowych w obiekcie; n) egzekwowanie zasad przestrzegania porządku publicznego przez wszystkie osoby znajdujące się na terenie ochranianego obiektu; o) reagowanie w przypadku niepodporządkowania się poleceniom osób, wobec których podejmowana jest interwencja, wymuszanie posłuszeństwa wszelkimi środkami z użyciem środków przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów; p) współdziałanie w wykonywaniu zadań ochronnych z Policja, Strażą Miejską oraz jednostkami ochrony ppoż., zgodnie z Instrukcją ochrony; q) powiadamianie telefoniczne w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej: Pogotowie wodociągowe, Pogotowie energetyczne, komenda ochrony, wyznaczonych pracowników oraz podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom awarii, zgodnie z instrukcją ochrony obiektu; r) prowadzenie kontroli - obchodów - po godzinach urzędowania co dwie godziny - oraz odnotowywanie tego faktu za pomocą urządzeń kontroli obchodu; s) sporządzanie pisemnych meldunków z przebiegu dyżuru w stosownej dokumentacji. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a) ochrona fizyczna obiektu realizowana będzie w systemie całodobowej i ciągłej ochrony w godzinach od 07.00 do 07.00 dnia następnego, tj. 24 godzinny system ochronny, w systemie dwuzmianowym - tj. od 7.00 do 19.00 oraz od 19.00 do 7.00 we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony bez broni palnej na zmianie; b) patrol interwencyjny nieuzbrojony, całodobowy, na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min. 5. Wymagania wobec pracowników ochrony Wykonawcy: a) wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami wykonującymi zadania ochrony wyłącznie w obiekcie określonym przez Zamawiającego; b) wprowadzenie nowego pracownika ochrony do obiektu następuje wyłącznie po wcześniejszym (co najmniej 48 godz. wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego; c) wszyscy pracownicy ochrony muszą odbyć szkolenie dotyczące zasad ochrony informacji niejawnych i posiadać zaświadczenia o jego ukończeniu. Przeprowadzenie takiego szkolenia leży w gestii Wykonawcy; d) wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami ochrony fizycznej i posiadać licencję co najmniej I stopnia; e) wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r., wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy. 6. Zadania pracowników ochrony podczas pełnienia służby ochronnej: Szczegółowe zadania pracowników ochrony i sposób ich realizacji został określony w Instrukcji ochrony, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Uprawnienia osób funkcyjnych MSZ w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia przez przełożonych i osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych : Osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych ze strony Zamawiającego mają prawo do: -prowadzenia bieżącej kontroli realizacji zadań ochronnych przez pracowników ochrony o każdej porze dnia i nocy; - dokonywania zmian w Instrukcji ochrony stosownie do sytuacji i wynikających z niej zagrożeń, nie zmieniających innych postanowień podpisanej umowy, - wnioskowanie do wykonawcy o zmianę pracownika ochrony w przypadku, gdy istnieje podejrzenie o nie dochowanie w tajemnicy informacji, z którymi zapoznał się w czasie wykonywania zadań ochronnych, lub sposób wykonania przez niego zadań ochronnych budzi zastrzeżenia, - wydawania poleceń pracownikom ochrony związanych z postępowaniem wobec osób postronnym ujętych na terenie chronionym, - kontrolowania stanu zabezpieczenia ochranianego obiektu wraz z przyległym terenem chronionym, - uzgadniania z przedstawicielem Wykonawcy sposobu i wariantów stosowanych w pełnieniu służby ochronnej, - żądania od pracowników ochrony Wykonawcy doraźnych meldunków o sytuacji na ochranianym obiekcie, - zwracania uwagi kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby, - żądania od kontrolowanych pracowników ochrony Wykonawcy usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości, - kontrolowania zapisów danych z elektronicznego systemu kontroli CCTV (monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego obiektu). 8. Wyposażenie oraz umundurowanie pracowników ochrony stanowi : a) środki łączności bezprzewodowej, b) latarka, c) opatrunek osobisty, d) środki przymusu bezpośredniego określone przez Wykonawcę, e) w nadajnik monitorujący system sygnalizacji włamania i napadu oraz bezprzewodowe przyciski napadowe wyposaża Wykonawca, f) umundurowanie o jednolitym wzorze dla wszystkich pracowników ochrony, oznaczone w widocznym miejscu emblematem według wzoru Wykonawcy, g) identyfikator ze zdjęciem. 9. Skutki nie wykonania obowiązków ochrony: Niewykonanie, nienależyte wykonanie lub zaniechanie wykonania obowiązków ochrony, będzie skutkowało pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej, karnej lub finansowej Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej przez które należy rozumieć: budynki przeznaczone na potrzeby oświaty, sportu, administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, oraz inne ogólnodostępne budynki przeznaczone do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynki biurowe i socjalne o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobami posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe do wykonywania ochrony fizycznej, które muszą posiadać: -licencję co najmniej pierwszego stopnia, w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740); -zaświadczenia o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone , zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. (Dz. U. z 2005 r., Nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami) wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy; w tym: - wykonawcy muszą dysponować nieuzbrojoną grupą interwencyjną, składającą się z co najmniej 2 osób, wyposażoną w oznakowany środek transportu, pozostającą w całodobowej dyspozycji Zamawiającego (we wszystkie dni kalendarzowe w roku), z zadaniem reagowania na sytuacje zagrożenia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, o czasie reakcji nie dłuższym niż 15 minut. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy udziale większej liczby osób, wszystkie te osoby będą musiały posiadać kwalifikacje zawodowe, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 100 000, 00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka Zamówienia Publiczne Zarząd Obsługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi MSZ
w likwidacji
00-580 Warszawa
Al. Szucha 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.