eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Warszawa: Kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 368518 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: dozór i ochronę obiektu MSZ w Warszawie wskazanego w pkt. 1. ppkt. a) wraz z terenem do niego przyległym i mieniem się w nim znajdującym. Usługa ochrony musi być wykonywana przez licencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem lokalnych elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych, wykonaniem interwencji na alarmy generowane przez te systemy przez grupę interwencyjną: a) obiekt przy ul. Tynieckiej 15-17, ogrodzony teren biurowy, posterunek jednoosobowy dwuzmianowyw dzień, w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz jednoosobowy w nocy, w godzinach od 19.00 do 7.00, ochrona bez broni palnej; b) oraz patrol interwencyjny całodobowy, nieuzbrojony - na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). Czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min. (wg. potrzeb). 2. Zakres działania i odpowiedzialność Wykonawcy: a) całodobowa ochrona fizyczna obiektu wraz z mieniem w nim się znajdującym zgodnie z pkt. 1 ppkt. a); b) monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie Kierownika Sekcji Ochrony MSZ o ich niesprawności; c) zapewnienie natychmiastowej reakcji zmotoryzowanych, nieuzbrojonych grup interwencyjnych na sygnały alarmowe generowane przez techniczne środki wspomagające ochronę obiektu; czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 min.; d) przekazywanie Policji osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych, zgodnie z odrębnymi przepisami; e) współpraca z Policją na zasadach określonych w odrębnych przepisach; f) przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb operacyjnych MSZ oraz powiadamianie wskazanych osób funkcyjnych MSZ o zdarzeniach; g) współpraca z wewnętrzną służbą dyżurną MSZ DOOK oraz BOR; h) wykonywanie innych zadań określonych w Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu zwanej dalej Instrukcją Ochrony przekazanej Wykonawcy po podpisaniu umowy, a zawierającej m.in. : - zadania w zakresie przestrzegania regulaminowego toku pracy na obiekcie, - opracowanie zakresów obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; - opracowanie zasad postępowania pracowników ochrony Wykonawcy w sytuacjach odbiegających od norm - kryzysowych oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; - zapewnienie przestrzegania w rejonie ochrony przepisów ppoż. i bhp przez wszystkich pracowników Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów; i) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania Instrukcji opracuje Plan Ochrony obiektu, uwzględniając zasady i warunki wykonywania zadań ochrony, wynikające z Instrukcji Ochrony oraz innych zaleceń Zamawiającego; j) Wykonawca zapewnia wyposażenie ochranianego terenu w urządzenia kontroli obchodu. 3. Przedmiot działania pracowników ochrony Wykonawcy: a) całodobowa ochrona fizyczna obiektu w zakresie zapobiegania: - przestępstwom przeciwko życiu i zdrowiu (określonych w Rozdziale XIX K.K.), - przestępstwom przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (określonych w rozdziale XX K.K.), - przestępstwom przeciwko środowisku (określonych w Rozdziale XXII K.K.), - przestępstwom przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego (określonych w Rozdziale XXIX K.K.), - przestępstwom przeciwko porządkowi publicznemu (określonych w Rozdziale XXXII K.K.), - przestępstwom przeciwko ochronie informacji (określonych w Rozdziale XXXIII K.K.), - przestępstwom przeciwko mieniu (określonym w Rozdziale XXXV K.K.); b) prowadzenie ciągłej obserwacji w ochranianym obiekcie; c) natychmiastowe reagowanie na każdy sygnał o naruszeniu systemu ochrony obiektu oraz ścisłe wykonywanie zadań ochronnych szczegółowo określonych w Instrukcji ochrony, bez względu na porę doby i warunki atmosferyczne; d) kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie ochranianego obiektu ustalonych norm zachowania oraz zasad porządku publicznego; e) ujmowanie sprawców przestępstw określonych w pkt. 3. lit. a) dokonanych na terenie ochranianego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,Straży Miejskiej według odrębnych przepisów; f) prowadzenie nieprzerwanie kontroli ruchu osób wchodzących i wychodzących z ochranianych obiektów; g) prowadzenie na bieżąco ewidencji interesantów i gości przybywających do komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianym obiekcie; h) kierowanie interesantów i gości do uprawnionych osób funkcyjnych z komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianym obiekcie; i) prowadzenie na bieżąco dokumentacji służby dyżurnej określonej w Instrukcji ochrony; j) przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad porządkowych określonych w Instrukcji ochrony i innych integralnych z nią dokumentów; k) przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb MSZ oraz powiadamianie wyznaczonych osób funkcyjnych; l) alarmowanie i powiadamianie pracowników służb dyżurnych MSZ oraz przekazywanie sygnałów ostrzegania zgodnie z Instrukcją ochrony; m) prowadzenie na bieżąco ewidencji, przyjmowanie na przechowanie oraz wydawanie osobom upoważnionym przez osoby wymienione w Instrukcji ochrony kluczy użytku bieżącego oraz kontrola zamknięcia pomieszczeń służbowych w obiekcie; n) egzekwowanie zasad przestrzegania porządku publicznego przez wszystkie osoby znajdujące się na terenie ochranianego obiektu; o) reagowanie w przypadku niepodporządkowania się poleceniom osób, wobec których podejmowana jest interwencja, wymuszanie posłuszeństwa wszelkimi środkami z użyciem środków przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów; p) współdziałanie w wykonywaniu zadań ochronnych z Policja, Strażą Miejską oraz jednostkami ochrony ppoż., zgodnie z Instrukcją ochrony; q) powiadamianie telefoniczne w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej: Pogotowie wodociągowe, Pogotowie energetyczne, komenda ochrony, wyznaczonych pracowników oraz podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom awarii, zgodnie z instrukcją ochrony obiektu; r) prowadzenie kontroli - obchodów - po godzinach urzędowania co dwie godziny - oraz odnotowywanie tego faktu za pomocą urządzeń kontroli obchodu; s) sporządzanie pisemnych meldunków z przebiegu dyżuru w stosownej dokumentacji. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a) ochrona fizyczna obiektu realizowana będzie w systemie całodobowej i ciągłej ochrony w godzinach od 07.00 do 07.00 dnia następnego, tj. 24 godzinny system ochronny, w systemie dwuzmianowym - tj. od 7.00 do 19.00 oraz od 19.00 do 7.00 we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony bez broni palnej na zmianie; b) patrol interwencyjny nieuzbrojony, całodobowy, na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min. 5. Wymagania wobec pracowników ochrony Wykonawcy: a) wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami wykonującymi zadania ochrony wyłącznie w obiekcie określonym przez Zamawiającego; b) wprowadzenie nowego pracownika ochrony do obiektu następuje wyłącznie po wcześniejszym (co najmniej 48 godz. wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego; c) wszyscy pracownicy ochrony muszą odbyć szkolenie dotyczące zasad ochrony informacji niejawnych i posiadać zaświadczenia o jego ukończeniu. Przeprowadzenie takiego szkolenia leży w gestii Wykonawcy; d) wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami ochrony fizycznej i posiadać licencję co najmniej I stopnia; e) wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r., wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy. 6. Zadania pracowników ochrony podczas pełnienia służby ochronnej: Szczegółowe zadania pracowników ochrony i sposób ich realizacji został określony w Instrukcji ochrony, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Uprawnienia osób funkcyjnych MSZ w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia przez przełożonych i osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych : Osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych ze strony Zamawiającego mają prawo do: -prowadzenia bieżącej kontroli realizacji zadań ochronnych przez pracowników ochrony o każdej porze dnia i nocy; - dokonywania zmian w Instrukcji ochrony stosownie do sytuacji i wynikających z niej zagrożeń, nie zmieniających innych postanowień podpisanej umowy, - wnioskowanie do wykonawcy o zmianę pracownika ochrony w przypadku, gdy istnieje podejrzenie o nie dochowanie w tajemnicy informacji, z którymi zapoznał się w czasie wykonywania zadań ochronnych, lub sposób wykonania przez niego zadań ochronnych budzi zastrzeżenia, - wydawania poleceń pracownikom ochrony związanych z postępowaniem wobec osób postronnym ujętych na terenie chronionym, - kontrolowania stanu zabezpieczenia ochranianego obiektu wraz z przyległym terenem chronionym, - uzgadniania z przedstawicielem Wykonawcy sposobu i wariantów stosowanych w pełnieniu służby ochronnej, - żądania od pracowników ochrony Wykonawcy doraźnych meldunków o sytuacji na ochranianym obiekcie, - zwracania uwagi kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby, - żądania od kontrolowanych pracowników ochrony Wykonawcy usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości, - kontrolowania zapisów danych z elektronicznego systemu kontroli CCTV (monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego obiektu). 8. Wyposażenie oraz umundurowanie pracowników ochrony stanowi : a) środki łączności bezprzewodowej, b) latarka, c) opatrunek osobisty, d) środki przymusu bezpośredniego określone przez Wykonawcę, e) w nadajnik monitorujący system sygnalizacji włamania i napadu oraz bezprzewodowe przyciski napadowe wyposaża Wykonawca, f) umundurowanie o jednolitym wzorze dla wszystkich pracowników ochrony, oznaczone w widocznym miejscu emblematem według wzoru Wykonawcy, g) identyfikator ze zdjęciem. 9. Skutki nie wykonania obowiązków ochrony: Niewykonanie, nienależyte wykonanie lub zaniechanie wykonania obowiązków ochrony, będzie skutkowało pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej, karnej lub finansowej Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej przez które należy rozumieć: budynki przeznaczone na potrzeby oświaty, sportu, administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, oraz inne ogólnodostępne budynki przeznaczone do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynki biurowe i socjalne o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobami posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe do wykonywania ochrony fizycznej, które muszą posiadać: -licencję co najmniej pierwszego stopnia, w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740); -zaświadczenia o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone , zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. (Dz. U. z 2005 r., Nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami) wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy; w tym: - wykonawcy muszą dysponować nieuzbrojoną grupą interwencyjną, składającą się z co najmniej 2 osób, wyposażoną w oznakowany środek transportu, pozostającą w całodobowej dyspozycji Zamawiającego (we wszystkie dni kalendarzowe w roku), z zadaniem reagowania na sytuacje zagrożenia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, o czasie reakcji nie dłuższym niż 15 minut. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy udziale większej liczby osób, wszystkie te osoby będą musiały posiadać kwalifikacje zawodowe, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 100 000, 00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka Zamówienia Publiczne Zarząd Obsługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi MSZ w likwidacji 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.