eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2017-03-06

Ogłoszenie nr 36855 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.

Bydgoszcz: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354242

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 1568-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska  147, 85915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13, e-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

71/ZP/D/ŻYWN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH. Część 1 - Sukcesywne dostawy ziemniaków i warzyw oraz owoców i owoców cytrusowych, wymienionych w załączniku nr 1; Część 2 - Sukcesywne dostawy jaj wymienione w załączniku nr 2; Część 3 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych wymienionych w załączniku nr 3. Część 4 - Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych wymienionych w załączniku nr 4; Część 5 - Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych wymienionych w załączniku nr 5; Część 6 - Sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych wymienionych w załączniku nr 6. Część 7 - Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych wymienionych w załączniku nr 7; Część 8 - Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych wymienionych w załączniku nr 8.


II.4) Główny kod CPV: 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dostawy artykułów spożywczych wykonywane będą sukcesywnie, w okresie od dnia 01.04.2017 r. do dnia 31.12.2017 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PPHU JOHN Paweł John,  ,  ul. Źródlana 5 Grotniki,  64-140,  Włoszakowice,  kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 57785.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: W § 4 umowy ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: 1.Wykonawca dostarczy towar o łącznej wartości 73.337,25 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące trzysta trzydzieści siedem złotych 25/100).


CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

POMORSKIE CENTRUM MISNE K&K Spółka z o.o., Hurtownia Sp. K.,  ,  ul. Knyszyńska 16A/2,  80-180,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 11145.50 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: W § 4 umowy ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: 1.Wykonawca dostarczy towar o łącznej wartości 17.879,85 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy osiemset siedemdziesiąt dziewięć złotych 85/100 brutto).


CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE K.M. BIALAS Spółka Jawna,  ,  ul. Smoleńska 25,  85-871,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6388.60 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: W § 4 umowy ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: 1.Wykonawca dostarczy towar o łącznej wartości 15.018,78 zł. brutto (słownie: piętnaście tysięcy osiemnaście złotych 78/100 brutto).



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/02/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: oraz na podstawie §9 ust. 1 ppkt 3a umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku ze zwiększeniem ilości dostaw produktów żywnościowych spowodowanym większym zapotrzebowaniem stołówek na wybrany asortyment z przyczyny m.in. przedłużających się procedur związanych z wyłonieniem firmy cateringowej oraz znaczną ilością imprez ponadplanowych w Messie oficerskiej strony zgodnie postanawiają zwiększyć zakres umowy


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
DATA ZMIANY UMOWY: CZĘŚĆ 3: 15.02.2017 r. CZĘŚĆ 4: 01.03.2017 r. CZĘŚĆ 5: 10.02.2017 r.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.