Ogłoszenie z dnia 2017-03-06
Ogłoszenie nr 36855 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Bydgoszcz: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354242
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 1568-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34126041200000, ul.
ul. Gdańska
147,
85915
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 378 13 19, faks
52 378 13 13, e-mail
zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):71/ZP/D/ŻYWN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH. Część 1 - Sukcesywne dostawy ziemniaków i warzyw oraz owoców i owoców cytrusowych, wymienionych w załączniku nr 1; Część 2 - Sukcesywne dostawy jaj wymienione w załączniku nr 2; Część 3 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych wymienionych w załączniku nr 3. Część 4 - Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych wymienionych w załączniku nr 4; Część 5 - Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych wymienionych w załączniku nr 5; Część 6 - Sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych wymienionych w załączniku nr 6. Część 7 - Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych wymienionych w załączniku nr 7; Część 8 - Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych wymienionych w załączniku nr 8.
II.4) Główny kod CPV:
03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dostawy artykułów spożywczych wykonywane będą sukcesywnie, w okresie od dnia 01.04.2017 r. do dnia 31.12.2017 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: PPHU JOHN Paweł John,
,
ul. Źródlana 5
Grotniki,
64-140,
Włoszakowice, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: W § 4 umowy ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie:
1.Wykonawca dostarczy towar o łącznej wartości 73.337,25 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące trzysta trzydzieści siedem złotych 25/100).
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: POMORSKIE CENTRUM MISNE K&K Spółka z o.o., Hurtownia Sp. K.,
,
ul. Knyszyńska 16A/2,
80-180,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: W § 4 umowy ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie:
1.Wykonawca dostarczy towar o łącznej wartości 17.879,85 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy osiemset siedemdziesiąt dziewięć złotych 85/100 brutto).
|
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE K.M. BIALAS Spółka Jawna,
,
ul. Smoleńska 25,
85-871,
Bydgoszcz, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: W § 4 umowy ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie:
1.Wykonawca dostarczy towar o łącznej wartości 15.018,78 zł. brutto (słownie: piętnaście tysięcy osiemnaście złotych 78/100 brutto).
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/02/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
oraz na podstawie §9 ust. 1 ppkt 3a umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku ze zwiększeniem ilości dostaw produktów żywnościowych spowodowanym większym zapotrzebowaniem stołówek na wybrany asortyment
z przyczyny m.in. przedłużających się procedur związanych z wyłonieniem firmy cateringowej oraz znaczną ilością imprez ponadplanowych w Messie oficerskiej strony zgodnie postanawiają zwiększyć zakres umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
DATA ZMIANY UMOWY:
CZĘŚĆ 3: 15.02.2017 r.
CZĘŚĆ 4: 01.03.2017 r.
CZĘŚĆ 5: 10.02.2017 r.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa aparatu do terapii nerkozastępczej, łóżka porodowego oraz łóżek intensywnej terapii wraz z szafkami przyłóżkowymi
- "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych, na drogach wojewódzkich oraz w obrębie zatok i peronów przystankowych", w podziale na 6 części.
- Zakup wraz z dostawą systemu nawigacji do planowania zabiegów otolaryngologicznych
- "Przebudowa autostrady A1 polegająca na budowie ekranu akustycznego na odc. od gr. województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego do węzła Kutno Północ w rejonie m. Strzelce od km 238+037 do km 238+221
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- Wymiana urządzenia dylatacyjnego przęsła mostu przez rz. Wisłę w Grudziądzu (dylatacja w części jezdni drogowej między przęsłem nr 2 oraz nr 3)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.