To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368588 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Kowal: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 643.000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Kowal
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347493-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowal, krajowy numer identyfikacyjny
91086686700000, ul.
ul. Piwna
33,
87820
Kowal, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 842 252, faks
542 842 363, e-mail
a.kwarcinska@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugkowal.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 643.000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Kowal
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 643.000 zł (słownie: sześćset czterdzieści trzy tysiące 00/100 zł) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy na sfinansowanie: 1. zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kowal (SP Grabkowo, GP Grabkowo, SP Więsławice, budynek po szkole w Dębniakach, świetlica Krzewent, ZUK Przydatki Gołaszewskie, UG)" - kwota 120.000 zł; 2. spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek - kwota 523.000 zł . 3. kredyt będzie udzielony na rachunek 06 9557 0006 0014 2494 2000 0001 Gminy Kowal od dnia podpisania umowy, według Zapotrzebowania Zamawiającego. Przyjmuje się termin postawienia do dyspozycji środków finansowych od 12.12.2016 r. 4. do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 17.11.2016 r. 5. okres kredytowania (wymagany) 10.12.2016 do 31.12.2028r. 6. zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 7. terminy spłaty kredytu w latach 2021 do 2028 w ratach na koniec każdego kwartału, w tym: rata płatna dnia Razem ROK 31.03 30.06 30.09 31.12 2021 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2022 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2023 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2024 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2025 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2026 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2027 20 000 20 000 20 000 20 000 80 000 2028 20 000 20 000 20 000 23 000 83 000 Razem 160 000 160 000 160 000 163 000 643 000 8. oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania - obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN 10. prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0% 11. nie będą pobierane: a) opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty, 12. odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca ( za 2016 rok do 31.12.2016r.), za który zostały naliczone. Pierwsza spłata nastąpi w miesiącu w którym został uruchomiony kredyt. 13. karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.03.2021r. 14. Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 15. bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 16. zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 17. w przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. 18. dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2016r. 19. kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie. 21. posiadana przez Gminę Kowal pozytywna opinia RIO o możliwości spłaty zadłużenia zostanie przekazana Wykonawcy, który uzyskał zamówienie publiczne przed podpisaniem umowy kredytowej. 22. Zgodnie z artykułem 36a ust. 2 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę związaną z udzieleniem i obsługą kredytu siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 23. Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż jest brak czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
66000000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT171555.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 171555.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOWAL
więcej: przetargi KOWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.