Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Zgierz: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 368612 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia szkoły w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompletną dostawę i montaż oraz instalację (jeżeli dotyczy) asortymentu objętego dostawą. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań (części) a mianowicie: Zadanie Nr 1 - Dostawa sprzętu sportowego, W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: skrzynie do skoków; ławki do ćwiczeń; materace - zeskoki; wyściełaną równoważnię do ćwiczeń; drążek do podciągania; lustra do fitness; piłki fitness; piłki terapeutyczne; Step Basik; taśmy fitness; hantle; bramki do hokeja; kije hokejowe; buty lekkoatletyczne - kolce; płotki treningowe; atlas gimnastyczny dwustanowiskowy; linę; stół do tenisa; stołowego; kompresor do piłek; stroje sportowe; płetwy; siatki do piłki siatkowej; słupki do siatkówki z osłonami i tulejami; antenki do siatki; stanowisko sędziowskie wraz z osłoną; wieszak na siatkę sportową. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 1 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy) instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.1. Część nr 1 - Sprzęt sportowy. Zadanie Nr 2 - dostawa sprzętu audiowizualnego, W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: panoramiczny telewizor LCD 52 calowy; panoramiczny telewizor LCD 37 calowy; magnetowid VHS; odtwarzacz DVD; odtwarzacz DVD/VHS; projektor multimedialny; ekran ścienny; stolik pod rzutnik; magnetofon 3 płytowy (CD, audio, CD-R, MP3); dyktafon monofoniczny; przenośny rzutnik na folie; kamera Video; cyfrowy aparat fotograficzny. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 2 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.2. Część nr 2 - Sprzęt audiowizualny. Zadanie Nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: foliogramy do nauki historii, geografii, języka polskiego, wiedzy o kulturze, wiedzy o społeczeństwie; filmy DVD do nauki języków obcych; filmy DVD edukacyjne; elektroniczne słowniki do języka: angielskiego, francuskiego, niemieckiego; programy multimedialne do nauki języków; plansze dydaktyczne do języków obcych (ortografia i gramatyka); programy edukacyjne do języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego; tablica Mendelejewa; podświetlany mikroskop binokularny; model szkieletu człowieka; model tułowia człowieka z głową; przestrzenny model komórki; model DNA; preparaty mikroskopowe; model struktury liścia; model kwiatu z zalążnią; programy multimedialne do biologii, fizyki i chemii dla szkół ponadgimnazjalnych; filmy edukacyjne DVD: biologia, fizyka, chemia oraz ochrona środowiska; plansze dydaktyczne: fizyka, biologia; foliogramy: biologia i ekologia; zestaw do wytwarzania promieni z wyposażeniem optycznym; ława optyczna z wyposażeniem; rękawice ochronne; fartuchy ochronne; butla gazowa; waga elektroniczna; modele atomów; biureta typu MohneA; szczotki do kolb; szklane bagietki; odczynniki chemiczne; kwasy; sole; szkło laboratoryjne ; alkohole; sód metaliczny, jod. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 3 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.3. Część nr 3 - Pomoce dydaktyczne. Zadanie Nr 4 - dostawa wyposażenia pracowni W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: żaluzje pionowe; krzesło uczniowskie; krzesło dla nauczyciela; regał; regał z witryną; stolik; szafę zamykaną; biurko nauczycielskie; tablicę bezpyłową sucho-ścieralną; kosz- wózek na piłki; stelaże i półki na sprzęt sportowy. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.4. Część nr 4 - Wyposażenie pracowni. Zadanie Nr 5 - dostawa sprzętu komputerowego W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: komputer przenośny typu notebook; zestawy komputerowe. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 5 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.5. Część nr 5 - Sprzęt komputerowy. 3. Zamawiający wymaga aby asortyment wchodzący w skład dostawy, będącej przedmiotem zamówienia był nowy, nieregenerowany lub w inny sposób użytkowany. 4. Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów lub urządzeń równoważnych, traktowane będzie jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby dokumentacja wskazana w opisie asortymentu odpowiednio dla każdego zadania - Załączniki do SIWZ od Nr 7.1 do Nr 7.5 - tj. gwarancje, instrukcje obsługi i/lub użytkowania, wymagane atesty, certyfikaty i licencje, instrukcje dotyczące sposobu konserwacji była w języku polskim i została dostarczona Zamawiającemu w dniu dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy, niż wskazany w Szczegółowym opisie wymagań dla asortymentu odpowiednio dla każdego zadania - Załączniki do SIWZ od Nr 7.1 do Nr 7.5. 7. Miejsce realizacji dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie ul. Traugutta 1. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o terminie dostawy i montażu (jeżeli dotyczy), przedmiotu zamówienia określonego dla poszczególnych zadań, nie później niż 1 dzień przed planowaną dostawą. 9. Dostawa powinna nastąpić w dni robocze w godzinach pracy placówki tj. od 800 do 1500, od poniedziałku do piątku lub w godzinach ustalonych przez przedstawiciela Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.40.00.00 - Motocykle, rowery, przyczepy motocyklowe boczne 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 18.41.20.00 - Odzież sportowa 18.82.00.00 - Obuwie sportowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.33.21.00 - Dyktafony 32.33.32.00 - Kamery wideo 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 30.19.50.00 - Tablice 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Zmiany do treści umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz (pok.310).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz, Kancelaria Podawcza pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowości Glinnik gm. Zgierz"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa odczynników chemicznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.