Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 368628 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zadania częściowego nr 1 dostawa 5 szt. laptopów oraz 2 szt. netbooków, w zakresie zadania częściowego nr 2 dostawa 2 szt. zestawów komputerowych. W skład każdego zestawu wchodzi laptop, stacja dokująca, monitor ciekłokrystaliczny, klawiatura komputerowa, mysz komputerowa, w zakresie zadania częściowego nr 3 dostawa zestawu komputerowego składającego się z komputera oraz monitora. Komputer wchodzący w skład zestawu komputerowego będzie platformą obliczeniową głównie dla jednej aplikacji: RiSCAN PRO współpracującej ze skanerem laserowym 3D RIEGL VZ-400 - urządzeniem specjalistycznym wytwarzającym w czasie pomiaru, pliki o pojemności około kilkunastu GB. Przetwarzanie tak dużych plików: tworzenie tekstur obiektów trójwymiarowych wielkogabarytowych (rendering), tworzenie modeli różnicowych oraz prezentacja graficzna wyników pomiarów wymaga komputera o dużej mocy obliczeniowej i wysokiej jakości karty graficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera równiez projekt umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.21.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu/oprogramowania dla każdego zadania częściowego zawierająca typ, model, producenta, parametry techniczne, ilość sztuk pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu /oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty-załacznik nr 2 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a)Terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b)Zmianę modelu zaoferowanego urządzenia w przypadku, gdy oferowane urządzenia, nie są dostępne na rynku (zaprzestano ich produkcji). Wykonawca może zastąpić go modelem o co najmniej takich samych lub wyższych parametrach technicznych w cenie nie wyższej niż wskazanej w ofercie. c)Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/ pokój nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/ pokój nr 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie częściowe nr 2 współfinansowane jest ze środków UE w ramach realizacji projektu pn. Inżynieria materiałowa-inżynieria przyszłości POKL.04.01.02-00-047/12. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: a)do 3 dni roboczych dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% - 3 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi do 3 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie (dot. zadania częściowego nr 2 w zakresie dostawy monitora, zadania częściowego nr 3), b) do 7 dni od daty podpisania umowy (dot. zadania częściowego nr 1, zadania częściowego nr 2 w zakresie dostawy laptopów, stacji dokujących, klawiatur komputerowych, myszy komputerowych). Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11-03-2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej (dot. zadania częściowego nr 2 w zakresie dostawy monitora, zadania częściowego nr 3). W przypadku uzyskania zgody, o której mowa ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona 0% stawki podatku VAT (dot. zadania częściowego nr 2 w zakresie dostawy monitora, zadania częściowego nr 3).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek Wydziału Architektury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 szt. laptopów oraz 2 szt. netbooków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego w ilości 2 szt. do realizacji projektu współfinansowanego ze środków POKL.04.01.02-00-047/12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. zestawów komputerowych. W skład każdego zestawu wchodzi laptop, stacja dokująca, monitor ciekłokrystaliczny, klawiatura komputerowa, mysz komputerowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego dla Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego składającego się z komputera oraz monitora. Komputer wchodzący w skład zestawu komputerowego będzie platformą obliczeniową głównie dla jednej aplikacji: RiSCAN PRO współpracującej ze skanerem laserowym 3D RIEGL VZ-400 - urządzeniem specjalistycznym wytwarzającym w czasie pomiaru, pliki o pojemności około kilkunastu GB. Przetwarzanie tak dużych plików: tworzenie tekstur obiektów trójwymiarowych wielkogabarytowych (rendering), tworzenie modeli różnicowych oraz prezentacja graficzna wyników pomiarów wymaga komputera o dużej mocy obliczeniowej i wysokiej jakości karty graficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówenia zawiera również projekt umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 48.62.00.00-0, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.