eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumŚwiadczenie obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Miasta i Gminy Sztum, Urzędu Miasta i Gminy Sztum i Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Sztum: Świadczenie obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Miasta i Gminy Sztum, Urzędu Miasta i Gminy Sztum i Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty.
Numer ogłoszenia: 368672 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308124 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Miasta i Gminy Sztum, Urzędu Miasta i Gminy Sztum i Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przez obsługę prawną rozumie się świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych i ustawy prawo o adwokaturze, a w szczególności : a)opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów umów zawieranych z kontrahentami zewnętrznymi. b)Wydawanie opinii prawnych na wniosek Burmistrza i podległych mu pracowników. c)Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów uchwał Rady Miejskiej. d)Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów decyzji administracyjnych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza. e)Świadczenie porad prawnych w sprawach związanych z realizacją ustawowych zadań Burmistrza, o które będą się zwracać pracownicy. f)Wydawanie opinii prawnych z zakresu zatrudniania i zwalniania pracowników Urzędu oraz osób dla których Burmistrz jest pracodawcą. g)Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych Urzędu: regulaminów, instrukcji, zarządzeń Burmistrza. h)Obsługę prawną sesji Rady Miejskiej. i)Mediacje w sprawach spornych po stronie Zamawiającego. j)Zastępstwo procesowe i prawne w sprawach cywilnych, gospodarczych i administracyjnych, prowadzonych przez Zamawiającego. k)Obsługę prawną spraw administracyjnych, kadrowych i finansowych Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty . l)Prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie prowadzonych spraw z zastrzeżeniem, że dokumentacja źródłowa winna znajdować się w siedzibie Zamawiającego. m)Wyrażenie opinii prawnej następuje poprzez następującą adnotację na projekcie dokumentu: Pod względem formalno-prawnym nie budzi zastrzeżeń. Podpis opiniującego. n)Wykonywanie innych czynności związanych z ochroną interesów prawnych Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia świadczonych usług poprzez: a)Zapewnienie możliwości świadczenia usługi prawnej w wymiarze 6 godzin dziennie tj. od 800 do 1400 przez 3 dni w tygodniu tj. poniedziałek, środa i czwartek w siedzibie Zamawiającego b)Zapewnienia, że osoby świadczące usługę obsługi prawnej będą przeszkolone w zakresie bhp oraz będą posiadały aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania usługi c)Zamawiający przewiduje możliwość konsultacji telefonicznej, meilowej, faxem 3. Terminy i godziny Sesji Rady Miejskiej ustalane będą odrębnie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych KONEKSJA Wojciech Grochowiecki, Al.Niepodległości 645B, 81-879 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242926,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285155,00

  • Oferta z najniższą ceną: 244346,66 / Oferta z najwyższą ceną: 582610,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.