eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślUsługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368677 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Przemyśl: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348576 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej - MNZP w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny 65096474300000, ul. pl. płk. Berka Joselewicza  1, 37700   Przemyśl, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 016 679 30 00, faks 016 679 30 10, e-mail mnzp@autograf.pl
Adres strony internetowej (URL): http://muzeum.przemysl.pl/mnzp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie, kod CPV: 79710000-4, wykonywane na rzecz MNZP na podstawie i zgodnie z przepisami: -ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zm.), -rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. poz. 1240), -obwieszczenia Ministra Kultury z 31października 2001 r. w sprawie nadania regulaminu ogólnych warunków i trybu wykonywania ochrony muzeów i innych jednostek organizacyjnych podlegających obowiązkowej ochronie podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Kultury (Dz. Urz. MK Nr 5, poz. 77), -planu ochrony obowiązującego w MNZP. 2. Ochrona stała - realizowana nieprzerwanie przez całą dobę i 7 dni w tygodniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, na posterunku z obowiązkiem wykonywania obchodów. 3. Ochrona czasowa - realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów, od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową. 4. Stały dozór sygnałów alarmowych - realizowany nieprzerwanie przez całą dobę i 7 dni w tygodniu, polegający na nadzorowaniu i monitorowaniu sygnałów alarmów włamaniowych, pożarowych oraz napadowych do zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego z systemów alarmowych zainstalowanych w pięciu obiektach zamawiającego. 5. Ochrona realizowana nieprzerwanie przez całą dobę i 7 dni w tygodniu - polegająca na zapewnieniu użycia uzbrojonych grup interwencyjnych (min.2 osoby) w sytuacji zasygnalizowanego zagrożenia z obiektów Zamawiającego. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej - do 5 minut w nocy oraz do 10 minut w ciągu dnia. 6. Ochrona okazjonalna - polegająca na zapewnieniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne: konwoju zbiorów, zabezpieczenia imprezy lub innej sytuacji nadzwyczajnej wymagającej ochrony (na podstawie dodatkowego zlecenia według ustalonej stawki godzinowej podanej w formularzu ofertowym). 7. Wymagane od wykonawcy wyposażenie obowiązujące na terenie MNZP: 1) broń palna bojowa krótka - 1 szt. z wymaganym normatywem amunicji; 2) paralizator elektryczny - 1 sztuka; 3) pałka obronna wielofunkcyjna - 2 sztuki; 4) kajdanki - 2 sztuki; 5) telefon komórkowy - 2 sztuki; 6) system kontroli obchodów z obowiązkiem montażu; 7) opatrunki osobiste; 8) latarka - 1 sztuka; 9) maska p. gaz. - 2 sztuki; 10) sejf do przechowywania broni i amunicji; 11) materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji. 8. W szczególności do obowiązków pracowników ochrony należy: 1) całodobowa ochrona powierzonych obiektów, terenu oraz zbiorów i innego mienia będącego we władaniu MNZP; 2) interweniowanie w sytuacjach stanowiących zagrożenie dla ludzi, zbiorów i innego mienia w ramach posiadanych uprawnień; 3) przeciwdziałanie ewentualnym przestępstwom i wykroczeniom; 4) kontrola ruchu osobowo-materiałowego; 5) kontrola obiektów w zakresie zagrożeń pożarowych oraz innych zagrożeń związanych z awariami zastosowanych w MNZP instalacji i urządzeń oraz zapewnienie porządku i bezpieczeństwa w sytuacji ich zaistnienia; 6) obsługa stosowanych w MNZP elektronicznych zabezpieczeń technicznych (systemów: sygnalizacji pożarowej, sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, telewizji dozorowej) oraz znajomość obowiązujących procedur w sytuacji zasygnalizowanego alarmu; 7) wydawanie i przyjmowanie kluczy do wybranych pomieszczeń MNZP; 8) utrzymywanie w sprawności urządzeń monitorujących sygnały alarmowe z obiektów MNZP stosownie do obowiązujących w tym zakresie wymagań; 9) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa MNZP w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu; 10) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność w przedmiocie ochrony osób i mienia, a także wszelkich wymaganych uprawnień. 9. Obowiązki wykonawcy: 1) stan personelu ochrony musi stanowić 100 procent kwalifikowanych pracowników ochrony z uprawnieniami do posiadania broni; 2) wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest realizować niniejsze zamówienie wyłącznie przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tzn. aby wykonanie wszystkich czynności polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.); 2a) wykonawca w terminie 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy przedstawi zamawiającemu listę osób, o których mowa w pkt 1 z określeniem formy zatrudnienia; 2b) wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni kalendarzowych dowody odprowadzania składek ZUS osób, o których mowa w pkt 2, przez okres realizacji umowy; 2c) w przypadku naruszenia przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 2, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% należnego mu wynagrodzenia; 3) wykonawca zobowiązany będzie przedkładać zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie przez pracowników ochrony uprawnień do wykonywania usługi ochrony (w tym uprawnień do posiadania broni) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniami wykonawcy o ich niekaralności; 4) wykonawca zobowiązany jest terminowo uiszczać całość wynagrodzenia należnego pracownikom ochrony ochraniającym obiekty zamawiającego. 5) w uzasadnionej sytuacji, w której wybrany pracownik wykonawcy nieprawidłowo wypełniał będzie swoje obowiązki, wykonawca zastąpi takiego pracownika innym. Zmiana pracownika nastąpi na pisemne lub w szczególnych wypadkach telefoniczne żądanie zamawiającego, w którym wskazane zostaną przyczyny żądania; 6) wykonawca będzie informował zamawiającego o zamiarze dokonania zmiany personalnej w zespole pracowników ochrony; 7) wszystkie osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji umowy muszą posiadać aktualne badania lekarskie, szkolenia w zakresie bhp, brak ograniczeń psychofizycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia; 8) wykonawca zobowiązany jest aby pracownicy ochrony pełnili służbę w jednolitym umundurowaniu firmowym wg jednolitego wzoru, umożliwiającym ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego; 9) zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem wykonywania usługi i możliwość wydania pracownikowi wykonawcy uzasadnionego sytuacją - polecenia nienaruszającego przepisów wykonywania ochrony.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122560
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorswo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Specjał" Sp. z o.o.,  rozwoj@ochronaspecjal.com.pl,  Aleja Jana Pawła II 80 lok. nr 5,  37-700,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180529,56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180529,56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262818,92
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.