To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368677 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Przemyśl: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348576 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej - MNZP w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny
65096474300000, ul.
pl. płk. Berka Joselewicza
1,
37700
Przemyśl, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
016 679 30 00, faks
016 679 30 10, e-mail
mnzp@autograf.pl
Adres strony internetowej (URL): http://muzeum.przemysl.pl/mnzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie, kod CPV: 79710000-4, wykonywane na rzecz MNZP na podstawie i zgodnie z przepisami: -ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zm.), -rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. poz. 1240), -obwieszczenia Ministra Kultury z 31października 2001 r. w sprawie nadania regulaminu ogólnych warunków i trybu wykonywania ochrony muzeów i innych jednostek organizacyjnych podlegających obowiązkowej ochronie podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Kultury (Dz. Urz. MK Nr 5, poz. 77), -planu ochrony obowiązującego w MNZP. 2. Ochrona stała - realizowana nieprzerwanie przez całą dobę i 7 dni w tygodniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, na posterunku z obowiązkiem wykonywania obchodów. 3. Ochrona czasowa - realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów, od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową. 4. Stały dozór sygnałów alarmowych - realizowany nieprzerwanie przez całą dobę i 7 dni w tygodniu, polegający na nadzorowaniu i monitorowaniu sygnałów alarmów włamaniowych, pożarowych oraz napadowych do zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego z systemów alarmowych zainstalowanych w pięciu obiektach zamawiającego. 5. Ochrona realizowana nieprzerwanie przez całą dobę i 7 dni w tygodniu - polegająca na zapewnieniu użycia uzbrojonych grup interwencyjnych (min.2 osoby) w sytuacji zasygnalizowanego zagrożenia z obiektów Zamawiającego. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej - do 5 minut w nocy oraz do 10 minut w ciągu dnia. 6. Ochrona okazjonalna - polegająca na zapewnieniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne: konwoju zbiorów, zabezpieczenia imprezy lub innej sytuacji nadzwyczajnej wymagającej ochrony (na podstawie dodatkowego zlecenia według ustalonej stawki godzinowej podanej w formularzu ofertowym). 7. Wymagane od wykonawcy wyposażenie obowiązujące na terenie MNZP: 1) broń palna bojowa krótka - 1 szt. z wymaganym normatywem amunicji; 2) paralizator elektryczny - 1 sztuka; 3) pałka obronna wielofunkcyjna - 2 sztuki; 4) kajdanki - 2 sztuki; 5) telefon komórkowy - 2 sztuki; 6) system kontroli obchodów z obowiązkiem montażu; 7) opatrunki osobiste; 8) latarka - 1 sztuka; 9) maska p. gaz. - 2 sztuki; 10) sejf do przechowywania broni i amunicji; 11) materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji. 8. W szczególności do obowiązków pracowników ochrony należy: 1) całodobowa ochrona powierzonych obiektów, terenu oraz zbiorów i innego mienia będącego we władaniu MNZP; 2) interweniowanie w sytuacjach stanowiących zagrożenie dla ludzi, zbiorów i innego mienia w ramach posiadanych uprawnień; 3) przeciwdziałanie ewentualnym przestępstwom i wykroczeniom; 4) kontrola ruchu osobowo-materiałowego; 5) kontrola obiektów w zakresie zagrożeń pożarowych oraz innych zagrożeń związanych z awariami zastosowanych w MNZP instalacji i urządzeń oraz zapewnienie porządku i bezpieczeństwa w sytuacji ich zaistnienia; 6) obsługa stosowanych w MNZP elektronicznych zabezpieczeń technicznych (systemów: sygnalizacji pożarowej, sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, telewizji dozorowej) oraz znajomość obowiązujących procedur w sytuacji zasygnalizowanego alarmu; 7) wydawanie i przyjmowanie kluczy do wybranych pomieszczeń MNZP; 8) utrzymywanie w sprawności urządzeń monitorujących sygnały alarmowe z obiektów MNZP stosownie do obowiązujących w tym zakresie wymagań; 9) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa MNZP w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu; 10) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność w przedmiocie ochrony osób i mienia, a także wszelkich wymaganych uprawnień. 9. Obowiązki wykonawcy: 1) stan personelu ochrony musi stanowić 100 procent kwalifikowanych pracowników ochrony z uprawnieniami do posiadania broni; 2) wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest realizować niniejsze zamówienie wyłącznie przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tzn. aby wykonanie wszystkich czynności polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.); 2a) wykonawca w terminie 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy przedstawi zamawiającemu listę osób, o których mowa w pkt 1 z określeniem formy zatrudnienia; 2b) wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni kalendarzowych dowody odprowadzania składek ZUS osób, o których mowa w pkt 2, przez okres realizacji umowy; 2c) w przypadku naruszenia przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 2, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% należnego mu wynagrodzenia; 3) wykonawca zobowiązany będzie przedkładać zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie przez pracowników ochrony uprawnień do wykonywania usługi ochrony (w tym uprawnień do posiadania broni) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniami wykonawcy o ich niekaralności; 4) wykonawca zobowiązany jest terminowo uiszczać całość wynagrodzenia należnego pracownikom ochrony ochraniającym obiekty zamawiającego. 5) w uzasadnionej sytuacji, w której wybrany pracownik wykonawcy nieprawidłowo wypełniał będzie swoje obowiązki, wykonawca zastąpi takiego pracownika innym. Zmiana pracownika nastąpi na pisemne lub w szczególnych wypadkach telefoniczne żądanie zamawiającego, w którym wskazane zostaną przyczyny żądania; 6) wykonawca będzie informował zamawiającego o zamiarze dokonania zmiany personalnej w zespole pracowników ochrony; 7) wszystkie osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji umowy muszą posiadać aktualne badania lekarskie, szkolenia w zakresie bhp, brak ograniczeń psychofizycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia; 8) wykonawca zobowiązany jest aby pracownicy ochrony pełnili służbę w jednolitym umundurowaniu firmowym wg jednolitego wzoru, umożliwiającym ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego; 9) zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem wykonywania usługi i możliwość wydania pracownikowi wykonawcy uzasadnionego sytuacją - polecenia nienaruszającego przepisów wykonywania ochrony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT122560 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 180529,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.