To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368716 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Miastków Kościelny: Wyposażenie pracowni szkolnych szkół Gminy Miastków Kościelny
w ramach projektu pn. "Uczymy się z sukcesem!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu",
Działania 10.1. "Edukacja ogólna i przedszkolna",
Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)"
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuw ramach projektu pn. "Uczymy się z sukcesem!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu", Działania 10.1. "Edukacja ogólna i przedszkolna", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345346-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, krajowy numer identyfikacyjny
71158232200000, ul.
Rynek
6,
08420
Miastków Kościelny, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
025 7511286 w. 32, faks
257 544 007, e-mail
inwestycje@miastkowkoscielny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miastkowkoscielny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni szkolnych szkół Gminy Miastków Kościelny w ramach projektu pn. "Uczymy się z sukcesem!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu", Działania 10.1. "Edukacja ogólna i przedszkolna", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach Gminy Miastków Kościelny. Część 1: 1. Pracownia przyrodnicza dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym - zgodnie z załącznikiem Nr 1.1 2. Pracownia przyrodnicza dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu - zgodnie z załącznikiem Nr 1.2 3. Pracownia przyrodnicza dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli - zgodnie z załącznikiem Nr 1.3. Część 2: Pracownia matematyczno-przyrodnicza dla Publicznego Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym - zgodnie z załącznikiem Nr 2. Część 3: Pracownia językowa dla Publicznego Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym - zgodnie z załącznikiem Nr 3. Część 4: Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w: * Publicznej Szkole Podstawowej w Miastkowie Kościelnym * Publicznej Szkole Podstawowej w Zgórzu * Publicznej Szkole Podstawowej w Zwoli - zgodnie z załącznikiem Nr 4. 2.1.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1, nr 1.2, nr 1.3, nr 2, nr 3, nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: ? dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych; ? wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do: * Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym. * Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu. * Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli. * Publicznego Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym. ? instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; ? przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia. Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane. Dostarczany sprzęt posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
48000000-8,
38651000-3,
38652100-1,
38651600-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134259 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 138000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z Rozdziałem XVII. Kryteria i sposób oceny ofert Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający określił następujące kryteria oceny ofert: Cena- waga kryterium 60% Okres gwarancji jakości przedmiotu umowy - waga kryterium 40% Punkty za poszczególne kryteria badanej oferty będą obliczone wg wzoru: Coferty = P1 + P2 Kryterium nr 1 C min P1 = x 100 pkt. x 60% C n gdzie: P1 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę badanego Cmin - najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców Cn - cena zaproponowana przez Wykonawcę badanego W ramach tego kryterium oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów Kryterium nr 2 T n P2 = x 100 pkt. x 40% T max gdzie: P2 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę badanego Tn- oferta oceniana T max - oferta z najdłuższym terminem gwarancji Kryterium gwarancja jakości będzie rozpatrywana na podstawie zadeklarowanego okresu udzielenia gwarancji jakości przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty nie krótsza niż 36 miesięcy i nie dłuższa niż 60 miesięcy - licząc od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. * oferowana gwarancja 36 miesięcy - 0 pkt * oferowana gwarancja od 37 miesięcy do 48 miesięcy - 30 pkt * oferowana gwarancja od 49 miesięcy do 60 miesięcy - 40 pkt W przypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy. Nie wypełnienie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym miejsca określającego długość gwarancji na dostawę lub zaoferowanie okresu krótszego niż 36 miesięcy, powoduje niezgodność oferty z treścią SIWZ i oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. Ocena ogólna, stanowi sumę punktów przyznaną Wykonawcy w dwóch kryteriach ceny i okresu gwarancji jakości wg wzoru Ocena ogólna = Cena + Okres gwarancji jakości. W ofercie firma P.P.H. Auto - Moto Barbara Kawałkiewicz z/s ul. Majowa 12, 05-800 Pruszków, zaoferowała gwarancję równą: 24 miesiące. Zaoferowana gwarancja jest niezgodna z treścią SIWZ w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26625 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27146,89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4916 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4608 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.