Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Katowice: Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w rozbiciu na pakiety
Numer ogłoszenia: 368752 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Murcki w Katowicach , ul. Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2556163, faks 32 2556337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w rozbiciu na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny, odczynniki laboratoryjne wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynniki laboratoryjne wraz z dzierżawą aparatów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w ilości do 20 procent wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 660 PLN, Pakiet II - 150 PLN, Pakiet III - 560 PLN, Pakiet IV - 2 180 PLN, Pakiet V - 130 PLN, Pakiet VI - 400 PLN, Pakiet VII - 530 PLN, Pakiet VIII - 1 300 PLN, Pakiet IX - 3 100 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowiązku złożonego stosownego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 27 100 PLN, w Pakiecie II - 6 200 PLN, w Pakiecie III - 22 700 PLN, w Pakiecie IV - 88 600 PLN. w Pakiecie V - 5 300 PLN, w Pakiecie VI - 16 100 PLN, w Pakiecie VII - 21 300 PLN, w Pakiecie VIII - 52 500 PLN, w Pakiecie IX - 125 700 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki in vitro posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, b) metodyka producenta (w j. polskim) na wszystkie oferowane odczynniki, kalibratory i kontrole, oraz dokumenty zawierające informacje dotyczące parametrów oferowanych produktów, c) dokumenty potwierdzające walidację odczynników do pracy na odpowiednim aparacie - jeżeli dotyczy, d) dokumenty potwierdzające spełnianie zaleceń Instytutu Hematologii i Transfuzji w Warszawie dotyczące odczynników monoklonalnych (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia stosownych dokumentów [równoważnych zaświadczeń] wydanych przez podmiot inny niż wskazany w treści SIWZ Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie, zgodnie z przepisem § 5 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. Nr 226, poz. 1817])- dotyczy Pakietu VI, e) projekt harmonogramu dostawy krwinek - dotyczy Pakietu VI
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Spełnieniem warunku będzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż: w Pakiecie I - 3 000 PLN, w Pakiecie II -700 PLN, w Pakiecie III - 2 600 PLN, w Pakiecie IV - 9 900 PLN, w Pakiecie V - 600 PLN, w Pakiecie VI - 1 800 PLN, w Pakiecie VII - 2 400 PLN, w Pakiecie VIII - 5 900 PLN, w Pakiecie IX - 14 000 PLN
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być wprowadzone: 1. w umowie dostawy odczynników, jednorazowego sprzętu laboratoryjnego oraz w umowie dostawy z warunkami bezpłatnego serwisowania aparatu wyłącznie w przypadku: - zmiany cen w związku z urzędową zmianą wysokości podatku od towarów i usług, - zmiany cen korzystnej dla Zamawiającego, tj. obniżenia ceny produktów, w tym również na tzw. okresy promocyjne, z określeniem czasu obowiązywania obniżki ceny, - przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw wszystkich ilości produktów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. - Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a/ zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b/ wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c/ zaistnienia incydentu medycznego. Zmiana, o której mowa powyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty na tej samej substancji aktywnej lub innej, o tym samym działaniu oraz znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową, - zmiany sposobu konfekcjonowania produktu, którego cena, po odpowiednim przeliczeniu, nie będzie wyższa niż cena produktu objętego umową. - zmiany zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców- jeżeli dotyczy; 2. w umowie dzierżawy aparatu wyłącznie w przypadku: - zmiany opłaty w związku z urzędową zmianą wysokości podatku od towarów i usług, - zmiany opłaty korzystnej dla Zamawiającego, tj. obniżenia ceny usługi, w tym również na tzw. okresy promocyjne, z określeniem czasu obowiązywania obniżki opłaty, - przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku przedłużenia czasu trwania umowy na dostawę odczynników do (nazwa aparatu) zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmurcki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szybkie testy analityczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy analityczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa czytnika do analizy moczu wraz z dostawą pasków do analizy moczu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa czytnika do analizy moczu wraz z dostawą pasków do analizy moczu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hematologia do aparatu MICROS 60 OT wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hematologia do aparatu MICROS 60 OT wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serologia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serologia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki do aparatu Rapidlab 348 wraz z bezpłatnym serwisowaniem w/w aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Rapidlab 348 wraz z bezpłatnym serwisowaniem w/w aparatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki do aparatu Cobas 121 b wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Cobas 121 b wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki do analizatora PENTRA 400 wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora PENTRA 400 wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników do projektu badawczego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.