Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Kolbudy: Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kolbudy do szkół
w okresie od 01.11.2012 r. do 30.06.2013 r.
Numer ogłoszenia: 368768 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Oświaty , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 0-58 6910521, faks 0-58 6910514.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://joo.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kolbudy do szkół w okresie od 01.11.2012 r. do 30.06.2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę związaną z realizacją obowiązku określonego w art. 14 i art. 17ust. 3a pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j.Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm). polegającą na dowożeniu niepełnosprawnych uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kolbudy z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2012 - 2013 w okresie od 1 listopada 2012 roku do 30 czerwca 2013 roku. Dowozem objętych będzie łącznie 33 niepełnosprawnych uczniów uczęszczających do szkół podstawowych, gimnazjów, w tym do szkół specjalnych i ośrodków szkolno - wychowawczych, zgodnie z załącznikiem do umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowe adresy uczniów zostaną przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia od Zamawiającego dodatkowych zleceń na przewóz dzieci niepełnosprawnych, jeżeli zaistnieje taka konieczność w trakcie trwania roku szkolnego. Nastąpi to w formie dołączenia ucznia do już przewożonych uczniów lub zlecenie nowego kursu. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń: a) uczeń powinien zostać dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego zajęć lekcyjnych lub rewalidacyjno - wychowawczych zgodnie z planem lekcji oraz zabierany po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, b) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami prawnymi) uczniów w oparciu o tygodniowy plan lekcji przewożonych uczniów. Wykonawca zapewni - niezależnie od kierowców - opiekunów przewożonym uczniom według następujących zasad: a) opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców (prawnych opiekunów) spod domu i po dowiezieniu na zajęcia będzie - jeśli zajdzie taka potrzeba - pomagał dzieciom rozebrać się w szatni, a następnie przekaże dzieci pod opiekę nauczyciela, b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczycieli w szkole i - jeżeli zajdzie taka potrzeba pomagał dzieciom ubierać się w szatni i po dowiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodzicom lub opiekunom, Wykonawca będzie działać w sposób racjonalny tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych godzinach dowozu. Wykonawca zapewni ubezpieczenie osobom przewożonym. Sposób wykonania i szczegółowy zakres usług określa wzór umowy wraz z załącznikiem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniających będzie transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kolbudy do szkół w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1) 2) tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, licencja. Ze złożonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, ze wykonawca posiada aktualna licencję na wykonywanie przewozu krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument składają wykonawcy wykonujący bezpośrednio przedmiot zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1) 3) tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz usług, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie i ewentualnie zobowiązanie zgodne z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi - każde wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy obejmująca przewóz osób niepełnosprawnych (min. 20 osób). W przypadku usług wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych (min. 20 osób). Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie oceniany łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1) 4) tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawarty w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca dysponuje pojazdami do przewozu osób - dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, w tym minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózkach inwalidzkich), wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (tj. w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampy lub windy umożliwiającej wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu, pasy do mocowania wózków itp.). Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1) 5), 6) tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób, oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie zobowiązanie zgodne z zapisem w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca dysponuje kierowcami i opiekunkami w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy medycznej lub przedmedycznej lub co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Wskazani kierowcy muszą mieć odpowiednie kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy). Zmawiający wymaga aby na każdy pojazd przypadał co najmniej jednej opiekun. Wykaz osób należy sporządzić wg. Wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy, iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.7) tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca posiada opłacona polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. W przypadku polisy (innego dokumentu) wyrażonej w walucie obcej wartość ubezpieczenia w przeliczeniu na PLN musi odpowiadać wartości polisy (innego dokumentu) wymaganego przez zamawiającego na dzień składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają wymienione dokumenty o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN wspólnie lub jeden z wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty (np. pełnomocnictwa, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej itp.) zawierające dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz warunki takich zmian: - za dopuszczalne należy uznać zmiany samochodów wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ, przy pomocy których będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zmiana dotyczy sytuacji - awaria samochodu. Nowe (zastępcze) samochody muszą posiadać parametry nie gorsze niż te wskazane w ofercie, - za dopuszczalne należy uznać zmianę liczby samochodów wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ. Liczba samochodów musi być dostosowana do faktycznych potrzeb Zamawiającego. - Za dopuszczalne należy uznać zmiany kierowców i opiekunów oraz ich liczby (zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego - wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ, których dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje zostały dołączone przed podpisaniem umowy. Nowi kierowcy i opiekunowie muszą posiadać kwalifikacje nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego w SIWZ. - Możliwa jest zmiana podwykonawców (o ile występują). W sytuacji, gdy wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu oparł się na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany konieczne jest wskazanie nowego podwykonawcy spełniającego wszystkie warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wskazane zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany muszą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://joo.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Oświaty w Kolbudach, pokój 304
u. Staromłyńska 1
83 - 050 Kolbudy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Jednostka Obsługi Oświaty w Kolbudach, pokój 304 u. Staromłyńska 1 83 - 050 Kolbudy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej umowy z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.