eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoUtrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368783 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Radomsko: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Tysiąclecia  5, 97500   Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 854 571, e-mail zamowienia@radomsko.pl, faks 044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.radomsko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.radomsko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z pkt 11.6 oraz 14.9-14.11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) na adres Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko.
Adres:
Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska
Numer referencyjny: PZP. 271.1.41.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni w Mieście Radomsko. Zamówienie podzielono na części: 1. wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej, na skwerach i zieleńcach oraz na terenie placówek oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) we wschodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą tzw. "psich toalet", strefy fitness oraz szaletu (Część I zamówienia), 2.wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w Parku Świętojańskim (część wschodnia parku) przy ul. Piłsudskiego, na skwerach i zieleńcach oraz na terenie placówek oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) w zachodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą fontanny, placów zabaw, tzw. "psich toalet" oraz szaletu (Część II zamówienia). Park Świętojański jest wpisany do rejestru zabytków województwa łódzkiego, pod numerem rejestru A /147, co należy uwzględnić w trakcie realizacji prac przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. Wszelkie wykonywane prace powinny być wykonywane z przestrzeganiem przepisów obowiązującego prawa. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część miasta są ulice: Narutowicza i Krakowska. Wykonawca wykonując zabiegi pielęgnacyjne i usługi dotyczące sprzątania, winien mieć na uwadze, że parki, skwery i zieleńce jako wizytówka miasta muszą być otoczone szczególną troską i w każdym momencie należy się liczyć z oceną ich utrzymania. 3. utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz zieleni na działkach miejskich (Część III zamówienia) obejmujące: 1) wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni, koszeniu trawników i chwastów, koszeniu rowów w pasach drogowych oraz zbiorników wraz z uprzątnięciem terenu po koszeniu, odmładzaniu żywopłotów, pieleniu i odchwaszczaniu nasadzeń, porządkowaniu działek miejskich itp., 2) sprzątanie terenów zieleni z papierów, opakowań itp, 3) pielęgnację drzew, ścinanie i karczowanie drzew z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, 4) pocięcie drewna o średnicy większej niż 10 cm (pnie, konary) pozyskanego z wycinki drzew (karczowania, ścinania, wykrotów i wyłomów) na kloce, dostarczenie i złożenie każdorazowo w miejsca wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się na terenie miasta, 5) nowe nasadzenia drzew, krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni, wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem miejsca, służącego do przechowywania drzew zakupionych przez Zamawiającego, 6) dbałość o pale założone przy drzewach nasadzonych w okresie trwania umowy przez cały okres trwania umowy - prostowanie skrzywionych, wymiana i uzupełnianie taśmy mocującej, 7) nowe nasadzenia roślin jednorocznych i róż oraz stałe utrzymanie rabat kwiatowych. Każda z części zamówienia może być wykonywana przez innego wykonawcę lub wszystkie części przez jednego wykonawcę. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych - typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży. W opisie przedmiotu zamówienia, tj. dla każdej części we wzorze umowy oraz w Szczegółowym opisie wykonania przedmiotu zamówienia, określono standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość. Przedmiot zamówienia generuje koszty cyklu swojego życia tj. koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, które wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Koszty cyklu życia produktu zostały uwzględnione dla każdej części zamówienia w wynagrodzeniu ryczałtowym. W zaproponowanych cenach ryczałtowych i cenach jednostkowych należy uwzględnić wszystkie nakłady niezbędne do wykonania danego asortymentu usług, z uwzględnieniem opisów i parametrów podanych w szczegółowym opisie sposobu wykonania zamówienia zawartym w dodatkach do niniejszej SIWZ pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie. Nakłady te winny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia, dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych, umowy i dodatków do niniejszej SIWZ. Ponadto zaoferowane przez Wykonawcę ceny stanowią ostateczny ekwiwalent w złotych za wykonanie danego asortymentu usług z zastrzeżeniem ustawowej zmiany stawki VAT. 3. Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do niniejszej SIWZ: nr 1 a - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ofertowych dla Części I zamówienia, nr 1 b - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ofertowych dla Części II zamówienia, nr 1 c - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ryczałtowych dla Części I zamówienia, nr 1 d - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ryczałtowych dla Części II zamówienia, nr 1 e - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ofertowych dla Części III zamówienia, nr 5a (Część I zamówienia) ,nr 5b (Część II zamówienia), nr 5c (Część III zamówienia) - wzory umów, nr 8a - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 8b - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zachodniej części miasta (Część II zamówienia), nr 8c - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie miasta w roku 2017 (Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia) (Część III zamówienia ), nr 9a - wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 9b - wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia w zachodniej części miasta (Część II zamówienia ), nr 9c - wykaz terenów do koszenia w ciągach ulicznych i wykaz powierzchni rowów i zbiorników do koszenia (Część III zamówienia), nr 10a- wykaz prac i sadzonek do posadzenia wg projektu Zamawiającego we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 10b - wykaz prac i sadzonek do posadzenia wg projektu Zamawiającego w zachodniej części miasta (Część II zamówienia ), nr 10c - Wykaz żywopłotów i skupin roślin na 2017 rok (Część III zamówienia ), nr 11a - szczegółowy wykaz roślin do posadzenia na terenach zieleni we wschodniej części miasta (Część I zamówienia ), nr 11b - szczegółowy wykaz roślin do posadzenia na terenach zieleni w zachodniej części miasta (Część II zamówienia), nr 11c - Wykaz rabat w stałym utrzymaniu i szczegółowy wykaz roślin do nasadzeń w roku 2017 w ciągach komunikacyjnych (Część III zamówienia). Dotyczy Części I,II,III zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1666), w tym: 1) dla części I - co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, 2) dla części II - co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) dla części III - co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować różnymi osobami dla każdej części. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników obejmujące cały zakres rzeczowy usług niezbędnych do wykonywania całego zakresu usług będących przedmiotem zamówienia opisanych w SIWZ, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotowych usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, np. kosiarza, ogrodnika, pracownika sprzątającego, pielęgnującego zieleń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorach umów stanowiących Dodatki nr 5a,5b,5c do SIWZ Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy wykonawca (podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 7 wzorów umów stanowiących dodatek nr 5a, 5b do SIWZ oraz § 5 wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 5c do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowe kody CPV:77313000-7, 77314100-5, 77211500-7, 77314000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dla Części I,II,III zamówienia: posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na utrzymaniu parków lub utrzymaniu zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg lub utrzymaniu zieleni na innych obiektach o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości usług już wykonanych nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, w tym wykonywał bądź wykonuje nieprzerwanie co najmniej jedną usługę przez okres minimum 6 miesięcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: Dla Części I zamówienia - wschód co najmniej: - osobą o wykształceniu kierunkowym ogrodniczym lub wykształceniu o kierunku architektura krajobrazu, która będzie pełnić funkcję ogrodnika, - osobą wykonującą cięcia drzew posiadającą ukończony kurs pilarza drzew ozdobnych. Uwaga: Jedna osoba może pełnić obie powyższe funkcje. Dla Części II zamówienia - zachód co najmniej: - osobą o wykształceniu kierunkowym ogrodniczym lub wykształceniu o kierunku architektura krajobrazu, która będzie pełnić funkcję ogrodnika, - osobą wykonującą cięcia drzew posiadającą ukończony kurs pilarza drzew ozdobnych, - jedną osobą do kierowania prowadzonymi w Parku Świętojańskim wpisanym do rejestru zabytków, pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi posiadającą wykształcenie i praktykę zawodową określoną w art. 37 b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.), - jedną osobą do prowadzenia prac technicznych w zakresie określonym w art. 37 b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.) posiadającą odpowiednie wykształcenie albo praktykę zawodową określoną w art. 37 b ust. 3 niniejszej ustawy. Uwaga: Jedna osoba może pełnić funkcję ogrodnika, pilarza i osoby do prowadzenia prac technicznych w zakresie określonym w art. 37 b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami albo jedna osoba może pełnić funkcję ogrodnika, pilarza i osoby do kierowania pacami konserwatorskimi. Osoba do kierowania prowadzonymi w Parku Świętojańskim pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi nie może pełnić funkcji osoby do prowadzenia prac technicznych na obiekcie zabytkowym Dla Części III zamówienia - Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg - co najmniej: - osobą wykonującą cięcia drzew posiadającą ukończony kurs pilarza drzew ozdobnych, - osobą o wykształceniu kierunkowym ogrodniczym lub wykształceniu o kierunku architektura krajobrazu, która będzie pełnić funkcję ogrodnika. Uwaga: Jedna osoba może pełnić obie powyższe funkcje. W/w warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dot. Części I,II,III zamówienia zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2 ppkt 1) SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów w/w dokumentu wymienionego w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi dodatkami nr 1a i nr 1c (dla Części I zamówienia) lub nr 1b i nr 1d (dla Części II zamówienia) lub nr 1e (dla Części III zamówienia), 5) oświadczenie Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.10 SIWZ - Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, 6) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) część nr I - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2) część nr II - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 3) część nr III - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Banku Spółdzielczym w Radomsku: Nr rachunku: 98 8980 0009 2001 0037 5283 0014 z dopiskiem: ,,Wadium - Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska Część nr.................." Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem "WADIUM". Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. 5. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ,,Wadium - Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska Część nr.................." 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena95
(R) Czas reakcji na podjęcie działań mających na celu zabezpieczenie miejsca zdarzenia dla zachowania bezpieczeństwa5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy, w tym istotnej zmiany umowy. Zmiany do umowy zostały przewidziane we wzorach umów stanowiących dodatek nr 5a (dla Części I zamówienia), 5b (dla Części II zamówienia) oraz 5c (dla Części III zamówienia) do niniejszej SIWZ, określającym ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenie zmian. Ponadto zmiana umowy może nastąpić także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Usługi agrotechniczne polegające na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w parkach, skwerach, zieleńcach oraz w placówkach oświatowych na terenie Miasta Radomska - w części wschodniej Miasta.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej, na skwerach i zieleńcach oraz na terenie placówek oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) we wschodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą tzw. psich toalet, strefy fitness oraz szaletu. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część miasta są ulice: Narutowicza i Krakowska. Wykonawca wykonując zabiegi pielęgnacyjne i usługi dotyczące sprzątania, winien mieć na uwadze, że parki, skwery i zieleńce jako wizytówka miasta muszą być otoczone szczególną troską i w każdym momencie należy się liczyć z oceną ich utrzymania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Dodatki: nr 9a, 8a, 10a, 11a do SIWZ. Standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy Dodatku 5a do SIWZ oraz w szczegółowym opisie zamówienia Dodatku nr 8a do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77313000-7, 77314100-5, 77211500-7, 77314000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA95
czas reakcji 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Usługi agrotechniczne polegające na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w parkach, skwerach, zieleńcach oraz w placówkach oświatowych na terenie Miasta Radomska - w części zachodniej Miasta

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w Parku Świętojańskim (część wschodnia parku) przy ul. Piłsudskiego, na skwerach i zieleńcach oraz na terenie placówek oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) w zachodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą fontanny, placów zabaw, tzw.psich toalet oraz szaletu. Park Świętojański jest wpisany do rejestru zabytków województwa łódzkiego, pod numerem rejestru A / 147, co należy uwzględnić w trakcie realizacji prac przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. Wszelkie wykonywane prace powinny być wykonywane z przestrzeganiem przepisów obowiązującego prawa. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część miasta są ulice: Narutowicza i Krakowska. Wykonawca wykonując zabiegi pielęgnacyjne i usługi dotyczące sprzątania, winien mieć na uwadze, że parki, skwery i zieleńce jako wizytówka miasta muszą być otoczone szczególną troską i w każdym momencie należy się liczyć z oceną ich utrzymania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Dodatki nr: 9b, 8b, 10b, 11b do SIWZ. Standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy Dodatku 5b do SIWZ oraz w szczegółowym opisie zamówienia Dodatku nr 8b do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77313000-7, 77314100-5, 77211500-7, 77314000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA95
czas reakcji 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz zieleni na działkach miejskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz zieleni na działkach miejskich obejmujące: 1. wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni, koszeniu trawników i chwastów, koszeniu rowów w pasach drogowych oraz zbiorników wraz z uprzątnięciem terenu po koszeniu, odmładzaniu żywopłotów, pieleniu i odchwaszczaniu nasadzeń, porządkowaniu działek miejskich itp., 2. sprzątanie terenów zieleni z papierów, opakowań itp, 3. pielęgnację drzew, ścinanie i karczowanie drzew z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, 4. pocięcie drewna o średnicy większej niż 10 cm (pnie, konary) pozyskanego z wycinki drzew (karczowania, ścinania, wykrotów i wyłomów) na kloce, dostarczenie i złożenie każdorazowo w miejsca wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się na terenie miasta, 5. nowe nasadzenia drzew, krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni, wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem miejsca, służącego do przechowywania drzew zakupionych przez Zamawiającego, 6. dbałość o pale założone przy drzewach nasadzonych w okresie trwania umowy przez cały okres trwania umowy - prostowanie skrzywionych, wymiana i uzupełnianie taśmy mocującej, 7. nowe nasadzenia roślin jednorocznych i róż oraz stałe utrzymanie rabat kwiatowych. Zakres i warunki realizacji zamówienia określone są w szczegółowym opisie przedmiotu wykonania zamówienia, który stanowi Dodatki nr: 1e, 9c, 10c, 11c, 8c do SIWZ. Standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ) oraz w szczegółowym opisie zamówienia (Dodatek nr 8c).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77313000-7, 77314100-5, 77211500-7, 77314000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 95
czas reakcji5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.