Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 368834 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu , ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z następującym podziałem na części zamówienia: Część A: urządzenia peryferyjne: I. monitory - 5 sztuk, II. Urządzenia peryferyjne: 1. drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 4 sztuki, 2. drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 1 sztuka, Część B: serwer modułowy typu rack- 1 sztuka Część C: części zamienne i akcesoria komputerowe Część D: oprogramowanie Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do magazynu Zamawiającego, który znajduje się w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w godzinach pracy magazynu, tj. od 700 do 1400 (od poniedziałku do piątku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poprawne działanie sprzętu informatycznego na następujących zasadach: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt jest zgodny z dokumentacją techniczną. 2) Wykonawca gwarantuje poprawność działania sprzętu przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, zgodnie z zapisami w opisie przedmiotu zamówienia, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego i jakościowego - ostatniego protokołu z kompletu dostawy. 3) Stwierdzone wady lub niesprawne działanie sprzętu Wykonawca zobowiązuje się usunąć w terminie 7 dni roboczych dla części B zamówienia oraz 14 dni roboczych dla części A, C i D zamówienia, licząc od daty zgłoszenia. Czas naprawy, od zgłoszenia awarii do jej zakończenia, jest wyłączony z okresu gwarancyjnego. 4) W przypadku niemożności usunięcia wad w terminie, o którym mowa w ppkt. 3) Wykonawca zobowiązany jest na czas naprawy dostarczyć równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 5) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań wynikających z ppkt. 3) lub 4) Zamawiający może dokonać tych czynności we własnym zakresie, a kosztami obciążyć Wykonawcę. 6) Zapisy karty gwarancyjnej, jeśli jest stosowana, sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy są nieważne. 7) W przypadku takiego uszkodzenia dysku twardego (dot. części B i C zamówienia), że nie będzie już możliwe skasowanie zawartych w nim danych za pomocą komputera, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego dysku na nowy. Uszkodzony dysk pozostanie u użytkownika komputera. 8) Zasady dotyczące danych określone w ppkt. 7) dotyczą również naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, niezależnie od tego, jakiego elementu urządzenia naprawa będzie dotyczyła. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w przypadku nie wykonania naprawy w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego oraz w przypadku ponownego wystąpienia wady części sprzętu, po wykonaniu trzech napraw dotyczących tego samego zespołu. 10) Zamawiający ma prawo dokonywania rozbudowy sprzętu (dot. części B zamówienia), zgodnie z dokumentacją techniczną przez wykwalifikowany personel Zamawiającego bez utraty gwarancji. Gwarancja obejmuje używanie sprzętu w Urzędzie Statystycznym w Poznaniu oraz jego oddziałach. Wykonawca ponosi koszty związane z ubezpieczeniem i transportem sprzętu do miejsca przeznaczenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.46.00-4, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) urzędowej zmiany podatku VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy wynikającej z tej zmiany. 2) zmniejszenia przez Zamawiającego realizacji części przedmiotu umowy do 10%; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o niezrealizowaną część umowy, przy czym Zamawiający zapłaci za dostarczony dotychczas towar.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań kancelaria - pokój nr 1311.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: urządzenia peryferyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: urządzenia peryferyjne: I. monitory - 5 sztuk, II. Urządzenia peryferyjne: 1. drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 4 sztuki, 2. drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer modułowy typu rack- 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części zamienne i akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne i akcesoria komputerowe- wg zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.64.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia programistyczne-1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych - Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wieś - Bobulczyn
- Świadczenie usług stolarskich i drobnych prac elektrycznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Dostawa Oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
- Przedłużenie licencji Microsoft EES na oprogramowanie Office 365 A3 i EMS A5, przedłużenie licencji na systemy operacyjne Windows Server Datacenter; Windows Server Standard i wsparcie techniczne
- Dostawa sprzętu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.