To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368930 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Kamienica Polska: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1200000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346472-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienica Polska, krajowy numer identyfikacyjny
15139797700000, ul.
ul. M. Konopnickiej
12,
42260
Kamienica Polska, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
34 3273338 w. 33, 3273524, faks
343 273 149, e-mail
anna.wawrzynczak@kamienicapolska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kamienicapolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1200000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Planowana data wypłaty kredytu przyjęta do wyliczenia kosztu kredytu do oferty, to 15 grudnia 2016r. 3. Wykorzystanie kredytu nastąpi w terminie od dnia następnego przypadającego po dniu podpisania umowy. 4. Okres karencji w spłacie kapitału do 31 sierpnia 2019r. Karencja nie dotyczy spłaty odsetek. 5. Spłata kredytu następować będzie zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. 6. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości lub części kredytu. 7. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji ani innych opłat (poza marżą) za przyznanie i uruchomienie kredytu. 8. Odsetki płatne w okresach miesięcznych do 30 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 9. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu spłaty kredytu, za zgodą Banku. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmian terminów spłat kredytów (zmiana harmonogramu spłat)w przypadku zmiany sytuacji finansowej gminy, za zgodą Banku. Zmiana terminów zwolniona będzie z wszelkich opłat i prowizji bankowych. 12. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne liczone jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty (marża będzie stała w okresie kredytowania), za który będą naliczane odsetki. 13. Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M jako średnią arytmetyczną z miesiąca października 2016r. 14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo uruchomić kredyt nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu złożenia wniosku przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną. 15. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 16. Rozliczenie usługi pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT94018.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 138049,21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.