Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-11-08
¦wiebodzin: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 2 zadania
Numer og³oszenia: 368956 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1, polegaj±ce m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej PCV wed³ug indywidualnych rozmiarów i rysunku okna wed³ug za³±czonych rysunków szczegó³owych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminê ¦wiebodzin na terenie Gminy ¦wiebodzin, w ilo¶ci ³±cznie 15 sztuk okien: - ul. Genera³a Sikorskiego 7 m 3 - 2 szt. - ul. Krótka 5 m 4 - 2 szt. - ul. Poznañska 50 m 4 - 2 szt. - ul. Genera³a ¦wierczewskiego 37 m 3 - 1 szt. - Os. Widok 1d m 14 - 3 szt. - ul. M. ¯ymierskiego 19 m 4 - 2 szt. - ul. £u¿ycka 27 m 3A - 1 szt. - ul. M³yñska 23 m 11 - 2 szt. b) ostro¿nym wykuciu o¶cie¿nic drewnianych i parapetów wewnêtrznych wraz z ich wywiezieniem na sk³adowisko odpadów oraz wype³nieniu zapraw± tynkarsk± ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej PCV z uszczelnieniem piank± poliuretanow± i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzyde³ okiennych wraz z obróbk± o¶cie¿nic, e) obsadzeniu parapetów wewnêtrznych z wykuciem gniazd i napraw± uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupe³nienie tynku o¶cie¿y wewnêtrznych do lica ¶ciany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej monta¿u. Przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.1.2. Szczegó³owy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê i warunki odbioru zosta³y okre¶lone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracowniê Architektury i Urbanistyki Rafa³ Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzj± pozwolenia na budowê Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.71.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.72.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.73.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.78.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.79.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.82.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.83.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.84.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±ce za³±cznik do SIWZ. 1.1.3. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnêtrznych i innych materia³ów, b) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien i parapetów oraz innych materia³ów i ¶mieci z terenu robót - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów. Wykonawca winien posiadaæ stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonaæ tê czê¶æ zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, d) uporz±dkowania pomieszczeñ i terenu po wykonaniu robót. 1.2. Zadanie 2, polegaj±ce m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej drewnianej wed³ug indywidualnych rozmiarów i rysunku okna wed³ug za³±czonych rysunków szczegó³owych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminê ¦wiebodzin na terenie Gminy ¦wiebodzin, w ilo¶ci ³±cznie 11 sztuk okien: - ul. J. Pi³sudskiego 30 m 3 - 2 szt. - ul. J. Pi³sudskiego 43 m 3 - 3 szt. - Plac Jana Paw³a II 23 m 8 - 3 szt. - Plac Jana Paw³a II 20 m 5 - 1 szt. - ul. 1 Maja 17 m 1 - 2 szt. b) ostro¿nym wykuciu o¶cie¿nic drewnianych i parapetów wewnêtrznych wraz z ich wywiezieniem na sk³adowisko odpadów, z tym ¿e okna z lokalu przy Placu Jana Paw³a II 23 i ul. 1 Maja 17 - w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 2 km od lokalu oraz wype³nieniu zapraw± tynkarsk± ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej drewnianej z uszczelnieniem piank± poliuretanow± i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzyde³ okiennych wraz z obróbk± o¶cie¿nic, e) obsadzeniu parapetów wewnêtrznych z wykuciem gniazd i napraw± uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupe³nienie tynku o¶cie¿y wewnêtrznych do lica ¶ciany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej monta¿u. Przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.2.1. Szczegó³owy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê i warunki odbioru zosta³y okre¶lone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracowniê Architektury i Urbanistyki Rafa³ Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzj± pozwolenia na budowê Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.69.2011 z dnia 13.06.2011 r., ZN.5142.70.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.74.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.77.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.85.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±ce za³±cznik do SIWZ. 1.2.2. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnêtrznych i innych materia³ów, b) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien z lokalu przy Placu Jana Paw³a II 23 i ul. 1 Maja 17 w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 2 km od lokalu, d) wywiezienia zdemontowanych okien, parapetów oraz innych materia³ów i ¶mieci z terenu robót - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów. Wykonawca winien posiadaæ stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonaæ tê czê¶æ zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, e) uporz±dkowania pomieszczeñ i terenu po wykonaniu robót.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a) Zadanie 1: Wykonawca musi wykazaæ spe³nianie warunku dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c±: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, - wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê z okre¶lonym w niej terminem wa¿no¶ci; b) Zadanie 2: Wykonawca musi wykazaæ spe³nianie warunku dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c±: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, - wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê z okre¶lonym w niej terminem wa¿no¶ci.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi wykazaæ spe³nianie warunku poprzez przed³o¿enie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na równowarto¶æ: a) Zadanie 1: co najmniej 10 000,00 z³, b) Zadanie 2: co najmniej 20 000,00 z³, c) gdy oferta sk³adana na Zadanie 1 i Zadanie 2 - o warto¶ci tyle co suma Zadania 1 i Zadania 2 tj. co najmniej 30 000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Pisemne zobowi±zanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e wykonawca wykona zamówienie si³ami w³asnymi lub okre¶li czê¶æ zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Formularz/e ofertowy/e. 5. Kosztorys/y ofertowy/e. 6. Dowód potwierdzaj±cy op³acenie nale¿nych sk³adek za polisê od odpowiedzialno¶ci cywilnej lub za inny dokument w przypadku, gdy z tre¶ci polisy lub innego dokumentu nie wynika op³acenie nale¿nych sk³adek. 7. Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie potwierdzonej kopii (w przypadku jego sk³adania).
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z okre¶leniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVII. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 17.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkê okienn± PCV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1, polegaj±ce m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej PCV wed³ug indywidualnych rozmiarów i rysunku okna wed³ug za³±czonych rysunków szczegó³owych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminê ¦wiebodzin na terenie Gminy ¦wiebodzin, w ilo¶ci ³±cznie 15 sztuk okien: - ul. Genera³a Sikorskiego 7 m 3 - 2 szt. - ul. Krótka 5 m 4 - 2 szt. - ul. Poznañska 50 m 4 - 2 szt. - ul. Genera³a ¦wierczewskiego 37 m 3 - 1 szt. - Os. Widok 1d m 14 - 3 szt. - ul. M. ¯ymierskiego 19 m 4 - 2 szt. - ul. £u¿ycka 27 m 3A - 1 szt. - ul. M³yñska 23 m 11 - 2 szt. b) ostro¿nym wykuciu o¶cie¿nic drewnianych i parapetów wewnêtrznych wraz z ich wywiezieniem na sk³adowisko odpadów oraz wype³nieniu zapraw± tynkarsk± ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej PCV z uszczelnieniem piank± poliuretanow± i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzyde³ okiennych wraz z obróbk± o¶cie¿nic, e) obsadzeniu parapetów wewnêtrznych z wykuciem gniazd i napraw± uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupe³nienie tynku o¶cie¿y wewnêtrznych do lica ¶ciany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej monta¿u. Przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.1.2. Szczegó³owy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê i warunki odbioru zosta³y okre¶lone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracowniê Architektury i Urbanistyki Rafa³ Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzj± pozwolenia na budowê Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.71.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.72.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.73.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.78.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.79.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.82.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.83.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.84.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±ce za³±cznik do SIWZ. 1.1.3. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnêtrznych i innych materia³ów, b) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien i parapetów oraz innych materia³ów i ¶mieci z terenu robót - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów. Wykonawca winien posiadaæ stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonaæ tê czê¶æ zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, d) uporz±dkowania pomieszczeñ i terenu po wykonaniu robót..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkê okienn± drewnian±.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 2 zadania: 1.2. Zadanie 2, polegaj±ce m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej drewnianej wed³ug indywidualnych rozmiarów i rysunku okna wed³ug za³±czonych rysunków szczegó³owych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminê ¦wiebodzin na terenie Gminy ¦wiebodzin, w ilo¶ci ³±cznie 11 sztuk okien: - ul. J. Pi³sudskiego 30 m 3 - 2 szt. - ul. J. Pi³sudskiego 43 m 3 - 3 szt. - Plac Jana Paw³a II 23 m 8 - 3 szt. - Plac Jana Paw³a II 20 m 5 - 1 szt. - ul. 1 Maja 17 m 1 - 2 szt. b) ostro¿nym wykuciu o¶cie¿nic drewnianych i parapetów wewnêtrznych wraz z ich wywiezieniem na sk³adowisko odpadów, z tym ¿e okna z lokalu przy Placu Jana Paw³a II 23 i ul. 1 Maja 17 - w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 2 km od lokalu oraz wype³nieniu zapraw± tynkarsk± ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej drewnianej z uszczelnieniem piank± poliuretanow± i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzyde³ okiennych wraz z obróbk± o¶cie¿nic, e) obsadzeniu parapetów wewnêtrznych z wykuciem gniazd i napraw± uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupe³nienie tynku o¶cie¿y wewnêtrznych do lica ¶ciany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej monta¿u. Przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.2.1. Szczegó³owy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê i warunki odbioru zosta³y okre¶lone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracowniê Architektury i Urbanistyki Rafa³ Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzj± pozwolenia na budowê Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.69.2011 z dnia 13.06.2011 r., ZN.5142.70.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.74.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.77.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.85.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±ce za³±cznik do SIWZ. 1.2.2. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnêtrznych i innych materia³ów, b) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien z lokalu przy Placu Jana Paw³a II 23 i ul. 1 Maja 17 w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 2 km od lokalu, d) wywiezienia zdemontowanych okien, parapetów oraz innych materia³ów i ¶mieci z terenu robót - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów. Wykonawca winien posiadaæ stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonaæ tê czê¶æ zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, e) uporz±dkowania pomieszczeñ i terenu po wykonaniu robót..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Dostawa umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa ¦wiebodzin w roku 2025
- Modernizacja podwórka przy ul. 30-go Stycznia 12 w ¦wiebodzinie wraz z odwodnieniem
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie tablic rejestracyjnych
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pe³na nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO O¦RODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Roboty budowlane zwi±zane z remontem czê¶ci piwnicznej budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Remont hali sportowej w Kamieñcu Z±bkowickim
- Utworzenie Gminnego ¯³obka w Wilczynie
- Przebudowa pomieszczeñ w Domu Pomocy Spo³ecznej w Skrzynnie
wiêcej: Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.