To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Andrychów: Wybór Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Akcja informacja (z możliwością składania ofert częściowych)
Numer ogłoszenia: 368962 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170971 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty w Andrychowie, Rynek 10, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 33 875 30 09, faks 33 875 30 09 wew. 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Akcja informacja (z możliwością składania ofert częściowych).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: pełnieniu funkcji Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Akcja informacja (z możliwością składania ofert częściowych) w wymiarze 40 godzin miesięcznie dla każdej części zamówienia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie - 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres obowiązków Lidera PRS: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu (zgodność z planem, analiza frekwencji), 3) zabezpieczenie organizacyjnej strony zajęć, 4) utrzymywanie stałych kontaktów z Koordynatorem projektu, bieżące informowanie o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, 5) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu, 6) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu, 7) utrzymywanie stałych kontaktów z uczniami biorącymi udział w Projekcie i ich rodzicami lub opiekunami prawnymi, 8) sporządzanie miesięcznych raportów z przebiegu realizacji Programu Rozwoju Szkoły, 9) nadzór nad poprawnością dokumentacji zajęć, 10) promocja projektu w placówce, 11) sprawdzanie rachunków w zakresie zgodności przeprowadzonych przez nauczycieli zajęć z harmonogramem i umową oraz potwierdzanie na rachunku wykonania czynności, 12) obserwacja zajęć, 13) przyjęcie i sprawdzenie zakupionego w ramach projektu sprzętu (odpowiedzialność za powierzony szkole sprzęt), 14) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część zamówienia nr 1 - Lider Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Samorządowych w Roczynach. Część zamówienia nr 2 - Lider Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach. Część zamówienia nr 3 - Lider Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie. Każda część zamówienia winna być realizowana przez inną osobę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Akcja informacja realizowany w ramach Priorytetu IX. -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania - 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Lider Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Samorządowych w Roczynach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lucyna Fus, Wieprz 280, 34-122 Wieprz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Lider Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Renata Gondko, Zagórnik, os. Hulakówka 17, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Lider Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agata Grabowska, ul. Floriańska 9, Targanice, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- "Obsługa ratownicza Basenu Kąpielowego w Andrychowie w roku 2025"
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wzdłuż dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Budowa placu zabaw w Andrychowie ul. Lenartowicza
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
więcej: przetargi w Andrychowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.