Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Łowicz: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz
z przyległym terenem zewnętrznym
Numer ogłoszenia: 368964 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łowiczu , ul. Kaliska 5, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8373818, faks 046 8373818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z przyległym terenem zewnętrznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu - usługa polegająca na utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 (ustawy), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunek ten wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać indywidualnie; pozostałe warunki mogą spełniać łącznie. 2) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i obiekt, którego zamówienie dotyczyło lub dotyczy ma powierzchnię minimum 3000 m2 lub dwóch zamówień, w których łączna powierzchnia obiektów, których zamówienie dotyczyło lub dotyczy ma powierzchnię minimum 3000 m2, polegających na świadczeniu usługi utrzymania czystości i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ: - niezbędny sprzęt jaki jest konieczny do należytego wykonania usługi, - pracowników nie karanych, posiadających stosowne kwalifikacje wymagane przepisami 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87, poz. 605), wymagane jest złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 6) wykazu wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, bądź też wykażą w inny sposób, że spełniają wymogi udziału w postępowaniu stawiane w Art. 22. ust 1 pkt 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łowiczu
ul. Kaliska 1/3
99-400 Łowicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łowiczu 99-400 Łowicz, ul. Kaliska 1/3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.68.2024
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.