eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyPrzebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 369025 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Zduny: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343598-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej, krajowy numer identyfikacyjny 9620100000, ul. Zduńska Dąbrowa  64, 99440   Zduny, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 0-46 838 74 95, faks 0-46 838 74 95, e-mail szkola@zspzd-technikum.pl
Adres strony internetowej (URL): www. zspzd-technikum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSP.S.342-1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie , 99-400 Zduny, dz. nr ewid. 38/7. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Przygotowanie terenu pod budowę 2.1.1. wycinkę, usunięcie drzew (9 szt.) i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2.1.2. rozbiórkę schodów zewnętrznych, nawierzchni utwardzonych wraz z wywozem i utylizacją gruzu. 2.2. Wykonanie fundamentów (ław, stóp oraz ścian fundamentowych) projektowanej rozbudowy na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ściany fundamentowe wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną należy wykonać do poziomu -0,17 = 102,47 m n.p.m. (wg rysunków przekrojowych dokumentacji projektowej). 2.3. Zabezpieczenie terenu budowy w trakcie i po wykonaniu robót fundamentowych. 3. Parametry projektowanej rozbudowy budynku internatu Długość budynku 24,42 m, Szerokość budynku 19,11 m, Wysokość budynku (III kondygnacje) 12,00 m, Liczba kondygnacji nadziemnych 3, Liczba kondygnacji podziemnych brak. Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanego budynku Powierzchnia całkowita Pc = 1127,7 m^2, Powierzchnia zabudowy Pz = 400,9 m^2, Powierzchnia netto Pn = 836,7 m^2, Powierzchnia komunikacji (ruchu) PR = 251,6 m^2, Powierzchnia użytkowa PU = 585,1 m^2, w tym: Powierzchnia podstawowa PP1 = 508,8 m^2, Powierzchnia pomocnicza PP2 = 76,3 m^2, Kubatura K = 4092 m^3. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 4.1. wykopy ręczne, 4.2. roboty izolacyjne, 4.3. roboty instalacyjne, 4.4. roboty zbrojarskie, 4.5. roboty rozbiórkowe, 4.6. roboty murarskie, 4.7. zasypywanie wykopów. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: 5.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 5.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Za nieprzestrzeganie powyższych wymogów zamawiający przewiduje kary umowne określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: Zamawiający wymaga, pod rygorem odrzucenia oferty, by Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji oraz minimum 36 miesięcy rękojmi, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-7
Dodatkowe kody CPV: 77211400-6, 45223000-6, , 45262500-6, 45320000-6, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97185.34
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.P.H.U. Grzegory Grzegorz ,  ,  Złaków Borowy 24,  99-440,  Zduny,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107892,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107892,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107892,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.