Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Zielona Góra: Opracowanie 3 strategii rozwoju gmin: Miasto Zielona Góra, Gmina Nowa Sól - Miasto oraz Gmina Sulechów
Numer ogłoszenia: 369032 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Trójmiasto , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 49 47, faks 68 456 49 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskietrojmiasto.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie 3 strategii rozwoju gmin: Miasto Zielona Góra, Gmina Nowa Sól - Miasto oraz Gmina Sulechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 strategii rozwoju gmin: Miasto Zielona Góra, Gmina Nowa Sól - Miasto oraz Gmina Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi opracowanie 3 spójnych strategii rozwoju dla gmin tworzących Stowarzyszenie Lubuskie Trójmiasto: 1. Strategię rozwoju Miasta Zielona Góra na lata 2011 - 2022; 2. Strategię rozwoju Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2011 - 2022 3. Strategię rozwoju Gminy Sulechów na lata 2011 - 2022 wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje w szczególności: I etap - Opracowanie szczegółowej metodyki realizacji przedmiotu zamówienia. II etap - Opracowanie wstępnej wersji diagnozy społeczno - gospodarczej gminy. III etap - Przeprowadzenie konsultacji społecznych nad projektem diagnozy społeczno - gospodarczej oraz opracowanie ostatecznej wersji diagnozy społeczno - gospodarczej. IV etap - Opracowanie wstępnej wersji strategii rozwoju gmin. V etap - Przeprowadzenie konsultacji społecznych nad projektem strategii. VI etap - Opracowanie strategii, wprowadzenie niezbędnych zmian wynikających z udziału społeczeństwa (etapu V) oraz opracowanie systemu wdrażania monitoringu i ewaluacji strategii. VII etap - Przyjęcie strategii przez radę gminy. VIII etap - Przeprowadzenie szkoleń z systemu wdrażania monitoringu i ewaluacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 270.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegające na opracowaniu strategii rozwoju gmin w tym co najmniej 1 strategie rozwoju gminy o liczbie powyżej 100 tys. mieszkańców i 2 strategie rozwoju gminy o liczbie powyżej 30 tys. mieszkańców - udokumentowanych, że usługi te zostały wykonane należy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 1) jednym kierownikiem projektu - posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 projektem w zakresie opracowania strategii rozwoju na poziomie gminy/powiatu powyżej 100 tys. mieszkańców, 2) trzema (dla każdej z gmin jeden) specjalistami ds. planowania strategicznego - posiadającymi wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe przy tworzeniu minimum 2 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego, 3) jednym specjalistą ds. zarządzania strategicznego - posiadający wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania systemów wdrażania minimum 2 dokumentów programowych i zarządzania programami rozwojowymi dla jednostek samorządu terytorialnego, 4) trzema (dla każdej z gmin jeden) specjalistami ds. kontaktów społecznych - posiadającymi wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu, moderowaniu i raportowaniu badań i konsultacji społecznych, 5) jednym specjalistą ds. analiz gospodarczych - posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania analiz, symulacji gospodarczych oraz minimum 2 studium wykonalności
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązaby załączyć do oferty oświadczenia określone w załączniku nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana postanowień warunków umowy w zakresie sposobu bądź terminu realizacji Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia, 2) zmiany obowiązujących dokumentów strategicznych regionalnych, krajowych lub wspólnotowych odnoszących się do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia, 3) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od Stron niniejszej Umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji prac przewidzianych w Opisie przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej Umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, 4) konieczności wykonania dodatkowych badań, analiz, konsultacji, uzgodnień nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, objętego niniejszą Umową, 5) nieprzyjęcie strategii przez organy stanowiące gmin z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy ( np. tzw. wakacje sejmowe)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskietrojmiasto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro stowarzyszenia Lubuskie Trójmiasto ul. Stary Rynek 1 65-067 Zielona Góra pokój nr 21 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Biuro stowarzyszenia Lubuskie Trójmiasto ul. Stary Rynek 1 65-067 Zielona Góra pokój nr 21 A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Strategii Rozwoju Gminy Jasieniec.
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.