To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Warszawa: Obsługa kampanii reklamowych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej (sezon 2013/2014) prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym na przystankach autobusowych i tramwajowych ustawionych przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego w ścisłym centrum miasta. Najem nośników typu citylight, citylight pillar, frontlight oraz montaż plakatów dostarczonych przez Zamawiającego na powyższych nośnikach.
Numer ogłoszenia: 369054 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166637 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kampanii reklamowych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej (sezon 2013/2014) prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym na przystankach autobusowych i tramwajowych ustawionych przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego w ścisłym centrum miasta. Najem nośników typu citylight, citylight pillar, frontlight oraz montaż plakatów dostarczonych przez Zamawiającego na powyższych nośnikach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa 12 kampanii reklamowych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej (sezon 2013/2014) prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym na przystankach autobusowych i tramwajowych ustawionych przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego w ścisłym centrum miasta. Najem nośników typu citylight, citylight pillar, frontlight oraz montaż plakatów dostarczonych przez Zamawiającego na powyższych nośnikach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 358668,00
Oferta z najniższą ceną: 358668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 358668,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. 1 b) - usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. AMS S.A. jest jedynym i wyłącznym właścicielem oferowanych nośników reklamowych typu citylight, citylight pillar, frontlight, których lokalizacje z marketingowego punktu widzenia, są najbardziej atrakcyjne, w szczególności ścisłe centrum Warszawy. Promocja działalności Teatru Wielkiego - Opery Narodowej wymaga szczególnego potraktowania ze względu na narodowy charakter działalności instytucji. W celu nieprzerwanej promocji działalności Zamawiającego, niezbędne jest przeprowadzenie 12 kampanii reklamowych o charakterze informacyjno - wizerunkowym na terenie Warszawy. AMS S.A. jest jedynym przedsiębiorstwem posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej w zakresie ustalonym przez Zamawiającego za konieczny. AMS S.A. jest także wyłącznym operatorem przystanków komunikacyjnych w Warszawie, a promocja działalności Teatru Wielkiego - Opery Narodowej wymaga także wykorzystania powierzchni ekspozycyjnych na przystankach, zlokalizowanych m. in. przy Dworcu Centralnym, Stadionie Narodowym, w Alejach Ujazdowskich czy Placu Zawiszy. AMS S.A. dysponuje wyżej wymienionymi nośnikami na podstawie Umowy o Współpracy zawartej pomiędzy AMS S.A i Adpol Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i przeprowadzanie w social mediach kampanii informacyjnych Google Ads
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Łąck, w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia ....
- Usługi przygotowania i realizacji wydarzeń oraz aktywności Samorządu Województwa Wielkopolskiego w mediach społecznościowych w latach 2025-2026
- Usługa przygotowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji idei uczenia się przez całe życie na terenie województwa zachodniopomorskiego ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.