eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa materiałów eksploatacyjnychtuszów, tonerów i bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Olsztyn: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszów, tonerów i bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących
Numer ogłoszenia: 36910 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364031 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater 1, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszów, tonerów i bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tuszów, tonerów i bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących spełniających wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pod pojęciem fabrycznie nowy - należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytworzone z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób elementów uzyskanych z produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy), wyprodukowane bez naruszenia praw własności i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Nie uznaje się za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów z pominięciem procesu produkcyjnego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu specyfikacji cenowej stanowiący załącznik do SIWZ. 3) Wykonawca ma obowiązek przekazywania comiesięcznego zestawienia dokonanych zakupów wraz z podaniem ogólnej wartości towaru i wyszczególnieniem zakupywanego asortymentu. 4) Zamawiający zastrzega, że zamówienia mogą dotyczyć tylko części produktów wymienionych w formularzu specyfikacji cenowej. 5) Realizacja dostaw następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. Dopuszcza się składanie zamówienia, drogą faksową lub za pomocą poczty elektronicznej. 6) Termin realizacji dostawy w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia. 7) Sposób przygotowania do odbioru przedmiotu zamówienia ustalony zostanie między stronami w trakcie realizacji zamówienia. 8) Miejsce dostawy, ilości i asortyment zamówionych materiałów eksploatacyjnych - zostaną podane podczas składania zamówienia. 9) Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 36650.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie częściowo finansowane z RPO, EFS..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36650.00
  • Oferta z najniższą ceną: 36650.00 oferta z najwyższą ceną: 36650.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.