Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-17
Nowe Miasto Lubawskie: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 369111 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim wg wymienionych poniżej rodzajów: - samochodowe jednorzędowe - 9 000 sztuk. (4 500 kpl.) - do przyczep - 600 szt. - motocyklowe - ciągnikowe - 500 szt. - motorowerowe - 500 szt. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz.1322), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz.1618 ze zm.). Dostawa będzie realizowana częściami. Wielkość części będzie określana każdorazowo przez Zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach niniejszego zamówienia, będzie należał również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia przez Wykonawców wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a. wykonawca musi być zarejestrowanym przedsiębiorcą i nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b. wykonawca musi posiadać zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, c. wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych oraz posiada osoby zdolne do wykonania tablic, a jeżeli nie zatrudnia takich osób, przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamawianego rodzaju i ilości tablic rejestracyjnych, e. wykonawca musi posiadać certyfikat jakości produkowanych tablic w celu potwierdzenia, że tablice zostały wykonane z odpowiednich materiałów zgodnie z warunkami technicznymi. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (pkt 6 SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W poniższej tabeli zamieszczono wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie muszą dostarczyć wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków: pkt 5.1.a i d warunek posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm .) 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zezwolenie marszałka województwa, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. pkt 5 . 1. b warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca sam nie posiada potencjału technicznego lub osób) Przed upływem terminu składania ofert. Pkt. 5. 1. c warunek znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ Przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty: Udokumentowanie właściwej reprezentacji w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Pełnomocnictwo wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego Przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 A.1) niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 6.4. Dokument, o którym mowa w pkt 6.1.A.1) niniejszej SIWZ jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowomiejski.bip.net.pl - zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lub. ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lub. ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.