eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zgorzelec na 2013r., na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w łącznej kwocie 2.000.000,00 zł (słowniedwa miliony złotych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Zgorzelec: Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zgorzelec na 2013r., na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w łącznej kwocie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych)
Numer ogłoszenia: 369124 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zgorzelec na 2013r., na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w łącznej kwocie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) z okresem spłaty 2015-2021, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zgorzelec na 2013r., na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, na poniższych warunkach: 1.1. rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (złotych), 1.2. kredyt wypłacony w trzech transzach w następujących terminach: a) do 2 dni od daty zawarcia umowy w wysokości 1.000.000 zł na rachunek wskazany przez Zamawiającego, b) do 20.10.2013 r. w wysokości 500.000 zł, c) do 20.12.2013 r. w wysokości 500.000 zł, 1.3. okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do 16.05.2021r., 1.4. karencja w spłacie kapitału do 15.05.2015 r., 1.5. raty kapitałowe kredytu - płatne raz w roku - 16 maja każdego roku od upływu okresu karencji, tj., od 16.05.2015 r. wg następującego harmonogramu: a) 2015 r.- 300.000,00 zł; b) 2016 r. - 250.000,00 zł; c) 2017 r. - 300.000,00 zł; d) 2018 r. - 300.000,00 zł; e) 2019 r. - 300.000,00 zł; f) 2020 r. - 100.000,00 zł; g) 2021 r. - 450.000,00 zł; 1.6. kredyt oprocentowany będzie wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o stałą w okresie kredytowania marżę banku ustaloną na podstawie złożonej oferty, 1.7. zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych do ostatniego dnia miesiąca, 1.8. o wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę w terminie do 20 dnia danego miesiąca, 1.9. w przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, 1.10. przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, 1.11. cena oferty: suma stawki bazowej WIBOR 1M na dzień 10.09.2013r. powiększona o stałą marżę Banku w procentach, 1.12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za możliwą przedterminową spłatę kredytu, 1.13. kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową, 1.14. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w przedmiocie zamówienia, 1.15. oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni, 1.16. za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów. UWAGA: Wymienione wyżej warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45, ust. 2 - Prawo zamówień publicznych odstępuje się od wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Projekt umowy przedłożony przez Wykonawcę zawierający istotne warunki dla Zamawiającego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ), 3. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (pok. nr 9)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.