To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369216 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Rydułtowy: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e - usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie, działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325179
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329560, 332649
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, 27253611000000, Sylwia Brachmańska +48324537409,
Miasto Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, 27625865800000, Piotr Absalon +48324590220,
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy, krajowy numer identyfikacyjny
27253611000000, ul.
ul. Ofiar Terroru
36,
44280
Rydułtowy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 537 411, faks
324 537 410, e-mail
um@rydultowy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rydultowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Miasto Rydułtowy, zamówienia zostały udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e - usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BP.271.000010.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e - usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej. 2. Celem zamówienia jest zapewnienie organom administracji publicznej miast Radlin i Rydułtowy, ich obywatelom i przedsiębiorcom dostępu przy pomocy środków komunikacji elektronicznej do: 1)zintegrowanych, aktualnych i kompletnych informacji gromadzonych w rejestrach publicznych na poziomie gminy oraz świadczonych z ich wykorzystaniem usług elektronicznych on-line, szczególnie na najwyższych możliwych poziomach dojrzałości, 2)zasobów dotyczących informacji przestrzennej oraz zasobów zdjęciowych, zgromadzonych obecnie w postaci papierowej, a posiadających istotną wartość dla obywateli w tym przedsiębiorców, 3)zwiększonej funkcjonalności aplikacji front - office udostępnianych mieszkańcom Rydułtów i Radlina - poprzez zastosowanie najnowszego oprogramowania oraz dostosowanie serwisów do europejskiego standardu dostępności dla niepełnosprawnych WCAG 2.0 w zakresie aplikacji front - office. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: 1) ZADANIE nr 1 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych, które zapewnią skuteczne uruchomienie e-usług, 2) ZADANIE nr 2 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów, 3) ZADANIE nr 3 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia portalu komunikacji społecznej, 4) ZADANIE nr 4 - Dostawa sprzętu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
72263000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych, które zapewnią skuteczne uruchomienie e-usług |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT493018.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 626070 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne W terminie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. do dnia 04.11.2016 r. do godz. 10:30, do kancelarii Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na to zadanie. Z powodu braku jakichkolwiek ofert w postępowaniu nie można dokonać jego rozstrzygnięcia tj.: dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne Brak jakichkolwiek ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego stanowi przesłankę do jego unieważnienia na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Stosownie zaś do przepisu art. 93 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, jak to zrobił Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, przepisy o unieważnieniu (przesłanki) stosuje się odpowiednio do danej części zamówienia stąd dopuszczalność unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 2. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Art. 93 ust. 2 ustawy Pzp stanowi: Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT123087.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3 Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia portalu komunikacji społecznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46740 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie nr 4 Dostawa sprzętu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124651.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182773,.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa suszarek dla potrzeb KSRG w Oddziałach PGG S.A.
- Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych systemu EMAC produkcji SPIE ENERGOTEST nadzorującego prace rozdzielnic nN i SN w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.