To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369218 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Radom: Zakup oraz dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340796-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, krajowy numer identyfikacyjny
000315086, ul.
ul. Lekarska
4,
26-610
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48483615283, faks
+48483615213, e-mail
zampubl@rszs.regiony.pl
Adres strony internetowej (URL): przetargi.rszs.rdom.regiony.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodziely publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RSzS/SZP/P-37/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Część nr 1 - Ultrasonograf dla potrzeb Poradni Urologicznej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 2 - Lampa bezcieniowa - zabiegowa dla potrzeb poradni i oddziałów szpitala- 10 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 3 - Videogastroskop dla potrzeb Pracowni Endoskopowej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania" Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 4 - Resektoskop bipolarny dla potrzeb Bloku Operacyjnego - Ginekologicznego - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 5 - Wiertarka - fizjodyspenser dla potrzeb Poradni Chirurgii Szczękowo - Twarzowej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 6 - Stół zabiegowy dla potrzeb Poradni Chirurgii Ogólnej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 7 - Myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej - 1 szt. oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". Część nr 8 - Elektrokardiograf z osprzętem dla potrzeb Poradni Kardiologicznej dla dorosłych z Pracownią Badań Czynnościowych - 1 komplet zakup realizowany w ramach zadania "Przebudowa pomieszczeń Poradni Kardiologicznej dla dorosłych z Pracownią Badań Czynnościowych wraz z wyposażeniem".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33112200-0
Dodatkowe kody CPV:
31524110-9,
33168100-6,
33126000-9,
33192200-4,
33191000-5,
33123200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Ultrasonograf dla potrzeb Poradni Urologicznej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT165000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 178200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Lampa bezcieniowa - zabiegowa dla potrzeb poradni i oddziałów szpitala- 10 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42660.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Videogastroskop dla potrzeb Pracowni Endoskopowej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72306.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78090.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Resektoskop bipolarny dla potrzeb Bloku Operacyjnego - Ginekologicznego - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16745.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18084.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wiertarka - fizjodyspenser dla potrzeb Poradni Chirurgii Szczękowo - Twarzowej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24583.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Stół zabiegowy dla potrzeb Poradni Chirurgii Ogólnej - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10185.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14982.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej - 1 szt. oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania " Zakup sprzętu i aparatury medycznej". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34473.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Elektrokardiograf z osprzętem dla potrzeb Poradni Kardiologicznej dla dorosłych z Pracownią Badań Czynnościowych - 1 komplet zakup realizowany w ramach zadania "Przebudowa pomieszczeń Poradni Kardiologicznej dla dorosłych z Pracownią Badań Czynnościowych wraz z wyposażeniem". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( tj. . Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.)- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne - w prowadzonym postępowaniu nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.