Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubin: roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Specjalnych, do kontaktów: Wantuła Danuta, Zgrzeblak Robert, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7497271, fax 076 7497271, e-mail: zss-lubin@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zsslubin.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - wykonanie elewacji wraz z dociepleniem fundamentów i budynku dydaktycznego, - wymiana stolarki okiennej, - modernizacja części sanitarnej bloku sportowego pod kątem przystosowania dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana instalacji elektrycznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki do spełnienia przez wykonawcę 1. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym- zał. nr 1). 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym - zał. nr 1). 3. Złożenie zaświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 4 niniejszej specyfikacji. 4. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego formularza ofertowego - zał. nr 1, w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji, w przeciwnym wypadku zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ustawy. 5. Wykonawca nie może bez wiedzy i zgody Zamawiającego włączyć do wykonania usługi podwykonawcy. Zamawiający określa warunki, które powinny się znaleźć w umowie wykonawcy i podwykonawcy. Zamawiający musi zaakceptować przedmiotową umowę i winien wyrazić zgodę na piśmie pod rygorem nieważności tej zgody. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres:- 6 lat na roboty ogólnobudowlane, - 3 lata rękojmi na zakres robót j.w. (potwierdzić w formularzu ofertowym - zał. nr 1). 8. Zapewnienie ubezpieczenia kontraktowego budowy, pokrywające okres od daty rozpoczęcia do zakończenia robót. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określa umowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (tj. od 1 stycznia 2001 r. do chwili obecnej) robót budowlanych a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy. 11. Wniesienie wadium w wysokości: 16.000,00zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych ). Wykonawca przed przystąpieniem do wyceny winien we własnym zakresie dokonać oględzin budynku Zespołu Szkół Specjalnych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu należy załączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Należy dołączyć pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących wykonawcę w przetargu. 3. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - dla każdego z członków urzędujących władz firmy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 7. Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Wskazanie podmiotów (np. podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności. 9. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót, które stanowią element pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej. W celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 14. Bilansów oraz rachunków zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 15. Informację z banku potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność kredytowa wykonawcy musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł, (słownie: trzysta tys. zł). 16. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsslubin.republika.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 09:30, Sala gimnastyczna w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie, ul.Składowa 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.