eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPromocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki rêcznej mê¿czyzn na poziomie II ligi oraz ligi wojewódzkiej (rozgrywki m³odzie¿owe) w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-03-06

Og³oszenie nr 36924 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.

¦widnica: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki rêcznej mê¿czyzn na poziomie II ligi oraz ligi wojewódzkiej (rozgrywki m³odzie¿owe) w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 29564 - 2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   ¦widnica, pañstwo Polska, woj. dolno¶l±skie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki rêcznej mê¿czyzn na poziomie II ligi oraz ligi wojewódzkiej (rozgrywki m³odzie¿owe) w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

P-23/II17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

§1 1. Miasto zleca Klubowi promocjê Miasta ¦widnicy w kraju w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 r. §2 1. Klub zobowi±zuje siê do promocji Miasta ¦widnicy podczas rozgrywek pi³ki rêcznej w meczach rozgrywanych w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 r., podczas rozgrywek: a) II ligi pi³ki rêcznej mê¿czyzn - liga krajowa b) ligi wojewódzkiej - rozgrywki m³odzie¿owe. 2. ¦wiadczenia ka¿dej ze stron okre¶la siê szczegó³owo w niniejszej umowie. §3 Promocja Miasta ¦widnicy polegaæ bêdzie na: 1. U¿ywaniu nazwy ¦widnica jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. ¦widnicki Klub Pi³ki Rêcznej "¦widnica". 2. Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci i mediów, banera ¦widnicy podczas meczów rozgrywanych w hali na Osiedlu Zawiszów (¦widnica, ul. Galla Anonima 1). 3. Umieszczeniu na koszulkach dru¿yny seniorów herbu miasta ¦widnicy. 4. Umieszczeniu nadruku herbu ¦widnicy na plakatach informuj±cych o terminach meczy, na biletach wstêpu, na tablicy s³u¿±cej jako t³o do wywiadów. 5. Umieszczeniu herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowi±zywania umowy, w dwóch miejscach wskazanych przez Miasto. 6. Umieszczeniu pliku graficznego z herbem miasta w mailingu (newsletterze). 7. Umieszczeniu herbu miasta w stopce sponsorskiej przy artyku³ach o pi³ce rêcznej publikowanych w tygodniku "Wiadomo¶ci ¦widnickie". 8. Umieszczeniu na tablicach sponsorskich, które pojawiaj± siê w czasie emisji materia³ów wideo z meczów seniorów, podczas zapowiedzi rozgrywek w telewizji Teletop Sudety oraz na stronie klubu www.skprswidnica.pl i serwisie www.youtube.pl, Miasta jako sponsora g³ównego poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto ¦widnica. 9. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 10. Grze na najwy¿szym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 11. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno-sportowym. 12. Publikacji materia³ów o Klubie w portalu ogólnopolskim www.sportowefakty.pl oraz w portalach lokalnych. 13. Publikacji herbu miasta w ofercie partnerskiej - sponsorskiej. 14. U¿ywaniu herbu miasta na papierze firmowym Klubu. 15. Przesy³aniu, co najmniej 2 razy w miesi±cu, informacji z dzia³alno¶ci Klubu (newsy), które bêd± zamieszczane na portalu spo³eczno¶ciowym Facebook na profilu po¶wiêconym tematyce ¶widnickiego sportu. Informacje przesy³ane bêd± na adres e-mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 16. Eksponowaniu banera miasta (w formie flagi) z herbem ¦widnicy i napisem "¦widnica" podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Klub bêdzie bra³ udzia³. §4 1. Klub, w trakcie trwania niniejszej umowy, zobowi±zany jest do korzystania, na potrzeby treningów i rozgrywanych meczy, z obiektów miejskich (miejskie hale sportowe i sale gimnastyczne przy publicznych szko³ach podstawowych i gimnazjach na terenie miasta ¦widnicy). 2. W uzasadnionych przypadkach Klub mo¿e odst±piæ od obowi±zku, o którym mowa w ust. 1. §5 1. Miasto zobowi±zuje Klub do sporz±dzenia sprawozdania opisowego z zakresu promocji Miasta ¦widnicy, wraz ze zdjêciami, z meczy rozgrywanych przez Klub, o których mowa w §2 ust.1, do dnia 15.01.2018 r., które powinno uwzglêdniaæ zobowi±zania, o których mowa w §3. 2. Sprawozdanie, o którym mowa w ust. 1, musi zawieraæ wykaz obiektów, z których Klub korzysta³ w trakcie trwania umowy (zgodnie z zapisami §4 ust. 1), wraz z uzasadnieniem przypadków korzystania z innych obiektów ni¿ miejskie (§4 ust. 2). 3. Sprawozdanie, o którym mowa w ust. 1, musi zawieraæ zestawienie rachunków/faktur, stanowi±cych koszty poniesione przez Klub, sk³adaj±ce siê na kwotê, o której mowa w §7. Zestawianie nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem, który stanowi za³±cznik nr 3 do umowy. 4. Miasto zastrzega sobie, w ka¿dym czasie trwania umowy, prawo kontroli sposobu realizacji przez Klub zobowi±zañ wynikaj±cych z §3 umowy". §6 1. Klub, w ramach umowy, przeka¿e Miastu nieodp³atnie dwa karnety umo¿liwiaj±ce wej¶cie na wszystkie mecze dru¿yny seniorów, podczas których Klub bêdzie pe³ni³ rolê gospodarza. 2. Klub zobowi±zuje siê do przygotowania terminarza rozgrywek w roku 2017, zgodnie z posiadan± wiedz± na dzieñ podpisania umowy, który to terminarz stanowi³ bêdzie Za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 3. Klub zobowi±zuje siê do rzetelnego uzupe³nienia "Karty Klubu Sportowego", która stanowi³a bêdzie za³±cznik nr 2 do umowy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej rêki

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT244715.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
¦widnicki Klub Pi³ki Rêcznej "¦widnica" , kraj/woj. dolno¶l±skie,  ,  ul. D³uga 33 ,  58-100,  ¦widnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 301000
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 301000
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 301000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej rêki  na podstawie art. 67 ust.1 lit. a i b  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycjê art. 67 ust.1 pkt 1 lit. "a" i "b" ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug promocyjnych poprzez sport. Sport z powodzeniem wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskona³y i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umo¿liwia miastom i regionom zwiêkszenie atrakcyjno¶ci dla mieszkañców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Lokalne kluby sportowe i sportowcy s± wdziêcznym no¶nikiem przekazu promocyjnego dla miast, w których maj± swoje siedziby. Badania ankietowe pokazuj±, ¿e czêsto w¶ród pierwszych skojarzeñ z dan± miejscowo¶ci± pojawia siê nazwa klubu z tej miejscowo¶ci. Poprzez u¿ywanie nazwy klubu i emblematów na koszulkach, ale tak¿e dziêki temu, ¿e informacje o klubie dostêpne s± w mediach, w tle sukcesów bêdzie pojawia³o siê tak¿e miasto. Dziêki publikacjom i artyku³om w prasie i telewizji, które dotycz± sportu, wizerunek miasta przedostaje siê do opinii publicznej. Promocja poprzez sport skierowana jest do szerokiego grona publiczno¶ci nastawionej g³ównie na bod¼ce emocjonalne, skojarzenia zwi±zanych g³ównie z emocjami, zwyciêstwem i sukcesem. Marketing poprzez sport stanowi jedn± z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw w³asnych, które identyfikuj± konsumentowi konkretn± rzecz b±d¼ miejsce. Sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, stroje zawodników mo¿na potraktowaæ jako powierzchniê reklamow±, a wydarzenia sportowe jako znakomite miejsce do promocji w¶ród szerokiego grona uczestników. Sport, oprócz kibiców, przyci±ga tak¿e inwestorów oraz reklamodawców. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 446), a promocja miasta poprzez sport jest elementem sk³adowym strategii miasta ¦widnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy u¿yciu odpowiednich narzêdzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mog± byæ najlepszym i najefektywniejszym, ¿ywym no¶nikiem reklamy (np. poprzez u¿ywane podczas rozgrywek stroje sportowe). Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta ¦widnicy podczas rozgrywek pi³ki rêcznej mê¿czyzn na poziomie II ligi oraz ligi wojewódzkiej (rozgrywki m³odzie¿owe) w terminie do 31 grudnia 2017 r., któr± miasto zamierza przeprowadziæ poprzez ¦widnicki Klub Pi³ki Rêcznej "¦widnica" z siedzib± w ¦widnicy ul. D³uga 33, podczas rozgrywek w roku 2017. Pi³ka rêczna jest w ostatnich latach coraz bardziej popularn± dyscyplin± w kraju, g³ównie po sukcesach Polskiej Kadry szczypiornistów (sta³e uczestnictwo w najwy¿szych rang± rozgrywkach ¶wiatowych - Mistrzostwa ¦wiata, Europy i Olimpiady). Badania ankietowe pokazuj±, ¿e pi³ka rêczna stanowi jedn± z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w¶ród respondentów. Skierowanie kampanii promocyjno-reklamowej w stronê tej dyscypliny sportowej, pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku miasta ¦widnicy, a co siê z tym wi±¿e, mo¿e stanowiæ impuls do odwiedzenia ¦widnicy pocz±tkowo w charakterze kibica, co mo¿e prze³o¿yæ siê na zwiedzenie miasta przy okazji pobytu na meczach lub powrót do ¦widnicy w charakterze turysty, a mo¿e nawet z zamiarem inwestowania. ¦widnicki Klub Pi³ki Rêcznej "¦widnica" jest to jedyny klub pi³ki rêcznej w ¦widnicy. Dodatkowo jest jedyn± dru¿yn± pi³ki rêcznej mê¿czyzn wywodz±c± siê ze ¦widnicy, graj±c± na poziomie II ligi (licencja na grê w II lidze), która zapewni wykonanie zadañ oczekiwanych przez miasto, m.in. poprzez u¿ywanie nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. ¦widnicki Klub Pi³ki Rêcznej "¦widnica". Mecze ¦KPR "¦widnica" skupiaj± rzesze kibiców, którzy równie¿ wiernie towarzysz± dru¿ynie podczas meczów wyjazdowych, które obejmuj± niemal ca³y kraj, co równie¿ zwiêksza zakres dzia³añ promocyjno-reklamowych i pozwala dotrzeæ do szerokiego grona odbiorców, którzy stanowiæ mog± potencjalnych turystów dla miasta. Rozgrywki Klubu komentowane s± w telewizji i prasie lokalnej oraz krajowej, w mediach internetowych o ogólnopolskim zasiêgu - dziêki temu nazwa miasta czêsto bêdzie pojawia³a siê w mediach. Dodatkowo herb miasta umieszczony na koszulkach zawodników pozwoli wizualnie kojarzyæ klub z naszym miastem. Klub, poza rozgrywkami na poziomie II ligi, mo¿e pochwaliæ siê równie¿ wynikami w grze m³odzików, juniorów m³odszych, juniorów, co dodatkowo mo¿e zwiêkszyæ zakres promocji i grono odbiorców (ró¿ne grupy wiekowe). Klub organizuje równie¿ szereg turniejów, m.in. ¦widnica Cup, który jest turniejem miêdzynarodowym (uczestnikami s± Niemcy, Czesi) oraz bierze udzia³ w turniejach organizowanych na terenie ca³ego kraju. Z uwagi na powy¿sze udzielenie zamówienia ¦widnickiemu Klubowi Pi³ki Rêcznej "¦widnica" z siedzib± w ¦widnicy, ul. D³uga 33, w trybie zamówienia z wolnej rêki uwa¿a siê za zasadne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.