To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369279 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Gniewkowo: Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego do zbiórki odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354278-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
34034868800000, ul.
ul. Kilińskiego
9,
88140
Gniewkowo, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
0-52 3558451, faks
, e-mail
krystian.rasala@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.pk-gniewkowo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.pk-gniewkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółk samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego do zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):5/D/Z/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego do zbiórki odpadów komunalnych. 1.Kod CPV: Główny kod CPV: 34000000-7 Dodatkowe kody CPV:34144000-8 2.Rodzaj zamówienia: dostawa 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Oferowany sprzęt powinien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo, przygotowany do użytkowania. 5.Oferowany sprzęt musi być wolny od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich, oraz spełnić aktualne obowiązujące normy, wszystkie parametry i wymagania określone w Załączniku nr 4. 6.W przypadku, gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, iż podano je jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza zastosowanie asortymentu i wyrobów równoważnych tj. o parametrach technicznych, jakościowych i cechach użytkowych i funkcjonalnych co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) w stosunku do opisywanych lub stanowiących ich dokładne odpowiedniki oraz przy zachowaniu wymaganych w SIWZ norm i aprobat. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Ponadto, zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego w SIWZ obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdu przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Warunki dostawy i gwarancji 1)Wykonawca gwarantuje bezpłatną dostawę przedmiotu umowy do siedziby zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od dnia zawarcia umowy. 2)Wydanie przedmiotu umowy nastąpi po uprzednim uzgodnieniu między Wykonawcą a Zamawiającym daty i godziny odbioru. Do wydania przedmiotu umowy może dojść wyłącznie w czasie godzin pracy Zamawiającego. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 3)Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy stwierdzi wady przedmiotu umowy, przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie krótszy niż7 dni). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości. 4)Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i Wykonawcę. 5)Od momentu protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia Zamawiający ponosi ryzyko i odpowiedzialność związane z wykonaniem umowy. 6)Za datę odbioru przedmiotu umowy Strony zgodnie przyjmują dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 7)Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji, BHP przedmiotu dostawy. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony protokołem. 8)W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i niezbędne nabywcy dokumenty dotyczące pojazdu w języku polskim, jak również: a) co najmniej 2 komplety kluczy b) dowód rejestracyjny śmieciarki c)wszelkich przedmiotów dostarczonych przez producenta, niezbędnych do prawidłowego użytkowania śmieciarki d) następującą dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową śmieciarki - odpis dokumentu gwarancyjnego ze wskazanymi warunkami gwarancji, - dokumentacja UDT jeśli jest wymagana, Ponadto przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji tj. posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie. 9. W przypadku niedostarczenia pojazdów w ustalonym terminie Wykonawca zapewni bezpłatnie korzystanie przez Zamawiającego z samochodu zastępczego dostarczonego przez Wykonawcę. 10.Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od Nr 1 do Nr 6 stanowią jej integralną część.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34000000-7
Dodatkowe kody CPV:
34144000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 193110 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.