To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369311 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Bielsko-Biała: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332627-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
51566100000, ul.
Plac Ratuszowy
1,
43300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
334 971 497, faks
33 4971786, 8227539, e-mail
on.zp@um.bielsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GM.271.75.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części: Część I: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część II: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Stojałowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część III: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada (wraz z ul. Komorowicką) wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część IV: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część V: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część VI: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Zamkowej, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część VII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i Al. Gen. Andersa, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część VIII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wojska Polskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część IX: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Przechód Schodowy, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część X: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Michałowicza, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XI: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. Michałowicza, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do Al. Gen. Andersa, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XIII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ul. Bora Komorowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Cześć XIV: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Słowackiego - na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Sixta, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XV: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania Al. Gen Andersa i ul. Gen. Sosnkowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XVI: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Ratuszowego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XVII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Smolki - rejon pomnika Reksia, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XVIII: Wynajem, Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wolności, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XIX: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Piastowskiej, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XX: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Ronda Hulanka, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXI: Wynajem, Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Barlickiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji 2 drzew rosnących przy ul. 11 Listopada i Placu Ratuszowym, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji centrum dzielnic: Komorowice Krakowskie, Komorowice Śląskie, Kamienica, Straconka, Wapienica, Hałcnów i Olszówka , wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXIV: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Chrobrego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXV: Wynajem elementu przeznaczonego do dekoracji placu w rejonie ul. 11-Listopada wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXVI: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Żywieckiej - od skrzyżowania z ul. Krakowską do skrzyżowania z ul. Lipnicką wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXVII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ul. PCK wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Część XXVIII: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Mickiewicza wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części (pod warunkiem, że będzie w stanie wykonać wszystkie części zamówienia - na które ofertę złoży - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie). Zakres prac obejmuje w szczególności: - wynajem elementów świetlnych w terminie: niezwłocznie po zawarciu umowy do 6 lutego 2017 r. Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC oraz odpowiedniego ubezpieczenia obejmującego wynajęte elementy. Zamawiający nie odpowiada za żadne szkody powstałe podczas realizacji zamówienia oraz uszkodzenia elementów, niezależnie od przyczyny ich powstania. - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej, w nieprzekraczalnym terminie: niezwłocznie po zawarciu umowy do 9 grudnia 2016r. Przed przystąpieniem do montażu elementów Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 sztuki każdego wzoru. - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2016r. do 9 grudnia 2016r; - serwisowanie elementów dekoracji od dnia montażu do demontażu, obejmujące: I. kontrolę i serwisowanie mocowań, instalacji zasilania i podłączeń do sieci elektrycznej; II. kontrolę sprawności elementów świetlnych, III. naprawę usterek w ciągu 12 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego (ze szczególnym uwzględnieniem niedziel i dni świątecznych), w przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki w ciągu 2 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego; - odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania w terminie od dnia 30 stycznia 2017r. do 1 lutego 2017r. - w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - w terminie 30 stycznia 2016r. do 6 lutego 2017r. Montaż elementów i podłączeń do instalacji oświetlenia ulicznego musi być wykonywany przy spełnieniu następujących warunków: - należy uzyskać zgodę Miejskiego Zarządu Dróg z siedzibą przy ulicy Grażyńskiego 10 w Bielsku-Białej na zajęcie pasa drogowego w czasie prowadzenia wszelkich prac, związanych z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów dekoracji, instalacji zasilania i podłączeń; - wszelkie koszty związane z uzyskaniem zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i opłaty wynikające z tych zezwoleń pokrywa Wykonawca; - należy uzgodnić z Miejskim Zarządem Dróg w Bielsku-Białej minimalną wysokość, na jakiej mają zostać powieszone iluminacje świąteczne w poszczególnych miejscach; - przewody zasilające iluminację oraz wnęki słupowe muszą być zabezpieczone przed dostępem osób postronnych; - wszelkie koszty związane z uzyskaniem dopuszczeń do prac na urządzeniach będących własnością TAURON Dystrybucja S.A. oraz Gminy Bielsko-Biała (firma Jurgen - Całodobowe pogotowie elektryczno-energetyczne, ul. Podwale 36, Bielsko- Biała) pokrywa Wykonawca, - wszelkie koszty związane z udostępnieniem słupów oświetlenia ulicznego przez TAURON Dystrybucja S.A. pokrywa Wykonawca, - montaż iluminacji na słupach kompozytowych tylko przy zastosowaniu podnośnika hydraulicznego; - na słupach stalowych i kompozytowych - montaż iluminacji przy zastosowaniu podkładek z tworzywa pod obejmy stalowe; - zakaz naruszania konstrukcji słupów (poprzez wiercenie itp.) - w przypadku przepalenia się wkładki bezpiecznikowej w słupie oświetleniowym w wyniku zamontowania iluminacji, wymagana jest wymiana uszkodzonego elementu przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
51110000-6
Dodatkowe kody CPV:
39298900-6,
31527200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16110.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 9550.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Stojałowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26737.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21709.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada (wraz z ul. Komorowicką) wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46990.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56490.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20824.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Zamkowej, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i Al. Gen. Andersa, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13556.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15990.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wojska Polskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1224680 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10578.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Przechód Schodowy, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2324.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Michałowicza, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19095.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. Michałowicza, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13560.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do Al. Gen. Andersa, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37840.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ul. Bora Komorowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30460.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Słowackiego - na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Sixta, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1221.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1100.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania Al. Gen Andersa i ul. Gen. Sosnkowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2442.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2189.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Ratuszowego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11608.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Smolki - rejon pomnika Reksia, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wolności, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5041.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Piastowskiej, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36685.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: elementów przeznaczonych do dekoracji Ronda Hulanka, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31715.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Wynajem, Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Barlickiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22920.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji 2 drzew rosnących przy ul. 11 Listopada i Placu Ratuszowym, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 23 | NAZWA: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji centrum dzielnic: Komorowice Krakowskie, Komorowice Śląskie, Kamienica, Straconka, Wapienica, Hałcnów i Olszówka , wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12323.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 24 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Chrobrego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4056.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 25 | NAZWA: Wynajem elementu przeznaczonego do dekoracji placu w rejonie ul. 11-Listopada wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT594.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1193.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 26 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Żywieckiej - od skrzyżowania z ul. Krakowską do skrzyżowania z ul. Lipnicką wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18054.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 27 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ul. PCK wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 28 | NAZWA: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Mickiewicza wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1897.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2041.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.