To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-06
Ogłoszenie nr 36932 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Warszawa: Wykonanie przebudowy nawierzchni istniejących ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, budowa ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie elementów małej architektury wraz z gospodarką szatą roślinną, w ramach zadania pn.: Modernizacja terenu wewnątrzosiedlowego w kwartale ulic Skoczylasa 9 i Jagiellońska 50,52,54.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9473
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, krajowy numer identyfikacyjny
01525966300082, ul.
ul. ks. I. Kłopotowskiego
15,
03-708
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48224438048, faks
+484438186, e-mail
ppn.zampubl@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy nawierzchni istniejących ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, budowa ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie elementów małej architektury wraz z gospodarką szatą roślinną, w ramach zadania pn.: Modernizacja terenu wewnątrzosiedlowego w kwartale ulic Skoczylasa 9 i Jagiellońska 50,52,54.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-VII-WZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przebudowy nawierzchni istniejących ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, budowa ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie elementów małej architektury wraz z gospodarką szatą roślinną. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze 2) rozbiórkę istniejących nawierzchni ciągów pieszych, pieszo-jezdnych, placów wraz z podbudowami 3) rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu, tzn. słupków ogrodzeniowych, części płotków wygrodzeniowych, ławek, koszy na śmieci, elementów placu zabaw (drabinka, kosz do koszykówki) 4) zabezpieczenie elementów które pozostają, tzn. donic, płotków wygrodzeniowych przy ulicy Jagiellońskiej 50, 54, trzepaków 5) przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni 6) zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów 7) pielęgnacyjne cięcia drzew i krzewów 8) wykonanie przebudowy istniejących wpustów deszczowych 9) budowę nawierzchni ciągów pieszych i pieszo-rowerowych 10) wykonanie nawierzchni typu "sztuczna trawa" w rejonie stołu do ping-ponga 11) wykonanie ogrodzenia placu zabaw 12) wykonanie oświetlenia części centralnej podwórka 13) wbudowanie słupków wygrodzeniowych, ustawienie ławek, ustawienie koszy na śmieci 14) wyznaczenie miejsc parkingowych 15) montaż blokad parkingowych 16) odnowienie trzepaków wraz z przestawieniem ławek będących ich częścią 17) wybudowanie wiat dla rowerów wraz z stojakami 18) ustawienie stołu do gry w warcaby i szachy 19) wykonanie niskich płotków wygrodzeniowych zabezpieczających nasadzenia wzdłuż budynków 20) uporządkowanie terenu wraz z założeniem trawników oraz gospodarkę zielenią obejmującą wykonanie nowych nasadzeń, wycinek, działania pielęgnacyjne objęte są oddzielnym projektem)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233320-8,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT467422.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 557891.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.