Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Oborniki Śląskie: Załadunek, transport i unieszkodliwienie ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05
Numer ogłoszenia: 36933 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek, transport i unieszkodliwienie ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest załadunek, transport i unieszkodliwienie ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów - t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) zgromadzonych na działce o nr 2/3, obręb geodezyjny Golędzinów, gmina Oborniki Śląskie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. I. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest załadunek, transport i unieszkodliwienie ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów - t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) zgromadzonych na działce o nr 2/3, obręb geodezyjny Golędzinów, gmina Oborniki Śląskie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). II. Charakterystyka osadów - Osady pochodzą z lat 2010-2014 z procesów oczyszczania ścieków komunalnych przeprowadzonych w oczyszczalniach ścieków zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej 41 i ul. II Armii Wojska Polskiego w Obornikach Śląskich oraz z miejscowości Kowale. - Szacowana ilość odpadów do wywiezienia: objętość: 996 m3, tj. 880 Mg (na podstawie obliczeń geodety w terenie). - Obecnie osady zgromadzone są w pryzmach na terenie w/w. działki. - Wskazane wyżej ilości odpadów należy traktować orientacyjnie, tym samym wielkość może ulec zmianie. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie przed oszacowaniem kosztów oraz złożenia oświadczenia o dokonaniu wizji (Załącznik nr 3). Ponadto z uwagi na powyższe i gromadzenie osadów na otwartym terenie oraz specyfiki obszaru podmioty zainteresowane wykonywaniem przedmiotu mogą dokonać wizji w terenie w dogodnym terminie ustalonym z pracownikiem Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich. Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane jakiekolwiek odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ, jednakże po jej zakończeniu podmiot może złożyć zapytania stosownie do form porozumiewania się określonych w postępowaniu. Powyższe podyktowane jest koniecznością zachowania zasad uczciwej konkurencji. - Przed zgromadzeniem na ww. działce, odpady zostały poddane: - Fermentacji w OKF i prasowaniu (Oczyszczalnia Ścieków, ul. Grunwaldzka 41, Oborniki Śląskie), - Stabilizacji na poletkach osadowych (Oczyszczalnie Ścieków, ul. II Armii WP, Oborniki Śląskie oraz w Kowalach). (Załącznik nr 4- mapa) (Załącznik nr 5 - sprawozdanie z badań osadów ściekowych zgromadzonych na przedmiotowej działce z dnia 29 lutego 2016 r.) (Załącznik nr 6 - analiza fizyko-chemiczna i mikrobiologiczna przedmiotowych osadów ściekowych z lat 2010-2014) III. Istotne postanowienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia - Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji i obowiązującymi przepisami prawa wskazanymi w pkt I. - Zamówienie obejmuje załadunek, każdorazowe zważenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wywóz oraz zagospodarowanie osadów na terenie województwa dolnośląskiego we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z przepisami prawa wskazanymi w pkt I. - Ważenie odbywać się będzie na legalizowanej wadze zlokalizowanej przy Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Golędzinowie, gm. Oborniki Śląskie. - Osad musi być wywożony szczelnymi kontenerami podstawionymi przez Wykonawcę na miejsce zgromadzonych odpadów. - Za załadunek, transport i unieszkodliwienie odpowiada Wykonawca. Osady winny być załadowane, przetransportowane przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju sprzętu Wykonawcy, tym samym Wykonawca zapewnia na własny koszt kontenery, sprzęt do załadowania osadów i przetransportowania ich do miejsca zagospodarowania oraz pozostały niezbędny sprzęt. - Załadunku do podstawionych kontenerów dokonywać będą pracownicy Wykonawcy. - Wykonawca gwarantuje, iż usługa transportu osadów będzie wykonywana zgodnie z niniejszą SIWZ i obowiązującymi przepisami. - Wykonawca zapewniając załadunek i transport osadu musi wziąć pod uwagę gabaryty pojazdu i uwzględnić: - Specyfikę dojazdu do miejsca gromadzenia osadów; - Specyfikę warunków i miejsca gromadzenia osadów; - Potwierdzenie przyjęcia osadów odbywać się będzie na podstawie Karty przekazania odpadu (zgodniej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego oraz przez Odbiorcę. - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu na koniec każdego tygodnia potwierdzonych kart wagowych. - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kart przekazania odpadów w terminie 7 dni od dnia wywiezienia wszystkich odpadów. - Zamawiający nie dopuszcza odzysku osadów wskazanego w art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. - Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu wskazanej działki wszelką odpowiedzialność za wywożony osad przejmuje Wykonawca z uwzględnieniem zapisów dotyczących podwykonawcy. - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. - Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. IV. Standard sanitarny wykonywania usług - Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać pojazdy oraz urządzenia służące do realizacji przedmiotu zamówienia we właściwym stanie sanitarnym i technicznym. Pojazdy i urządzenia muszą być: - sprawne, - posiadać aktualne badania techniczne, - zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas załadunku i transportu, - dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy. - Kontenery winny być szczelne, a ponadto za każdym razem podstawienia do załadunku muszą być czyste i pozbawione resztek odpadów. - Przy załadunku, transporcie, wyładunku odpadów Wykonawca odpowiada za zachowanie czystości. W przypadku naruszenia tej zasady ma obowiązek natychmiast usunąć zabrudzenie i niezwłocznie powiadomić o zdarzeniu Zamawiającego. - W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, umożliwiający realizacje usługi w prawidłowy sposób..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: - przedłożonego oświadczenia Wykonawcy; - aktualnego zezwolenia na zbieranie odpadów organu właściwego odpowiednio ze względu na miejsce zbierania odpadów, w tym odpadów o kodzie 19 08 05, - aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów organu właściwego odpowiednio ze względu na miejsce przetwarzania odpadów, w tym odpadów o kodzie 19 08 05, - aktualnego zezwolenia na transport odpadów organu właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie obejmujące usługę polegającą na odbiorze i unieszkodliwieniu odpadów o kodzie 19 08 05 w ilości min. 750 Mg/rok. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz usług< popartych stosownymi poświadczeniami np. referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości w Gminie Pawonków w 2025 r.
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.