Ogłoszenie z dnia 2006-07-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: zaprojektowanie i budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Poznaniu przy ul. Palacza 132/134 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Wielkopolska" sp. z o.o., do kontaktów: Irena Piotrowicz, paulina Kozłowska, Grzegorz Olszak, ul. Kosynierska 10a/1, 60-241 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8693989, 8693999, fax 061 8693982, e-mail: info@tbsw.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbsw.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Osoba prawna; budownictwo mieszkaniowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Poznaniu przy ul. Palacza 132/134. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań, ul. Palacza 132/134. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego zagospodarowania terenu na działkach 13/24 i 13/25 oraz sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych dla zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na działce 13/24 z pomieszczeniami usługowymi, garażem podziemnym, infrastrukturą oraz wszystkimi obiektami mu towarzyszącymi, wraz z uzbrojeniem terenu, przyłączami i przebudową otaczających je ulic, a także uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwolenia na budowę. Opracowanie kosztorysów budowlanych i sporządzenie na ich podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego dla celów rozliczenia robót, wykonanie specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robot budowlanych, przygotowanie placu budowy w tym rozbiórka zbędnej istniejącej zabudowy i pozostałych elementów jak ogrodzenie, stare fundamenty; wykonanie robot budowlanych na podstawie tych projektów - w wyniku których ma powstać nowa kubatura, służąca do spełniania funkcji mieszkaniowych wraz z zagospodarowaniem terenu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) Zakres miedzy 5 278 000,00 euro a 10 000 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 400 000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca wykonał, roboty budowlane o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat. Zamawiający za porównywalne uważać będzie zamówienia, których przedmiotem było wybudowanie co najmniej dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o wartości minimum 3.000.000,00 zł. za jeden budynek i zaprojektował co najmniej dwa budynki mieszkalne wielorodzinne wraz z wykonaniem projektu sieci, przyłączy i zagospodarowania terenu. 6. Wykonawca udzieli minimum 5 lat gwarancji na wykonane roboty. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na opracowaną dokumentacje budowlaną, termin gwarancji nie będzie krótszy niż termin gwarancji na roboty wykonane na podstawie tej dokumentacji. 8. Wykonawca posiada ubezpieczenie OC za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, do wysokości 5 % wartości złożonej oferty brutto. 9. wykonawca ubezpieczy budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą nastąpić w związku z określonymi zdarzeniami losowymi na sumę ubezpieczeniową w wysokości stanowiącej 50% kosztu inwestycji w zakresie wykonania robót budowlanych brutto. 10. Wykonawca posiada środki pieniężne lub możliwości kredytowe do kwoty 3.000 000,00 zł. 11. Zamawiający wymaga żeby wykonawca dysponował kierownikami robót i kierownikiem budowy wykazującymi się 5-o letnim okresem doświadczenia zawodowego licząc od daty otrzymania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 12. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dysponował projektantami, którzy posiadają 3 letnie doświadczenie od daty otrzymania uprawnień projektowych licząc. 13. Zamawiający wymaga żeby, przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę, projekt budowlany był bezwzględnie zaakceptowany przez Zamawiającego. Brak takiej akceptacji traktowany będzie jako nie dotrzymanie warunków umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ na podstawie, wymaganych przez Zamawiającego i dostarczonych przez Wykonawcę, dokumentów i oświadczeń stosując formułę spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszycia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie oraz wykonanych prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 c) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowników robót i kierownika budowy posiadają wymagane prawem uprawnienia 3. W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy co najmniej do wysokości 3.000.000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. b) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej c) Oświadczenie o ubezpieczeniu budowy i robót od ryzyka budowlano montażowego Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., w odniesieniu do wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Cz.VI niniejszej SIWZ Wykonawca składa: 1. odnośnie ust. 1 pkt. a, b, d - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. odnośnie ust.1 pkt.c - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu wg wzorów stanowiących załączniki Nr 4 i Nr 5 do niniejszej SIWZ, a także dokumenty jakich żąda Zamawiający dla potwierdzenia spełniania tych warunków. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (data, podpis i pieczęć imienna). Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający żądał będzie przedstawienia oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym składać należy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Za treść tłumaczenia odpowiada Wykonawca
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 60 2. koszt wybudowania 1 m kw. pum (%) 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.TBS.poznan.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 31 1130 1088 8200 0000 0000 1877. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:30, siedziba zamawiającego w Poznaniu, ul. Kosynierska 10a/1 pok. Nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki/Grodziec etap II"
- NSZ-3/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych przy ul.: Folwarczna, Bobrzańska, Milczańska w Poznaniu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK11 w m. Tarnowo.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
- Sporządzenie dokumentacji technicznej na budowę basenów wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego budowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Myślenice
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień etap V, wraz z wdrożeniem systemu digitalizacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.