Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Wałbrzych: Kompleksowa dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej wraz z usługą dystrybu-cji energii elektrycznej dostarczanej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółkę z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 369388 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. , ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6643850, faks 74 6643862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej wraz z usługą dystrybu-cji energii elektrycznej dostarczanej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółkę z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Kompleksowa do-stawa (sprzedaż) energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółkę z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu na terenie kompleksu zamkowo-parko-wego Książ w Wałbrzychu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz chara-kterystyka elektroenergetyczną obiektu.1.1 Prognozowany (szacowany) pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 1 stycznia 2015r. do dnia 30 październi-ka 2016r.wynosi razem 1.449.328,66 kWh, w tym: a) dla dostaw energii ele-ktrycznej całodobowo według taryfy C 21 wynosi 1.435.241,54 kWh, b)dla do-staw energii elektrycznej całodobowo według taryfy C 11 wynosi 14.087,12 kWh.1.2. Wykaz obiektów i miejsc dostarczania energii elektrycznej wraz z charakterystyką elektroenergetyczną: 1.2.1 Dostawa energii elektrycznej rozli-czanej całodobowo według taryfy C21:1) Adres obiektu : Wałbrzych 58-306, ul. Piastów Śląskich 1;2)Rodzaj obiektów: 10 budynków kompleksu zamkowego o charakterze muzealno- wystawienniczym, hotelowym, gastronomicznym, na-ukowo - badawczym; 3) Miejsce zamontowania licznika : Stacja transformato-rowa R 211-72 / Zamek Książ; 4) Miejsce dostawy energii elektrycznej : zaciski transformatorowe T-1 ( przyłącze podstawowe) i T-2 (przyłącze rezerwowe ) w stacji transformatorowej po stronie N.N. na wyjściu przewodów od zabezpiecze-nia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy; 5)Parametry techniczne przyłącza pomiarowego: licznik energii czynnej i biernej, mnożna 60, przekładniki A/A 300/5; 6) Wielkość mocy zamówionej - umownej (razem): 310 kW ( 200kW + 110kW); 7) Moc przyłączeniowa : 310 kW. 1.2.2.Dostawa energii elektrycznej rozliczanej całodobowo według taryfy C11: 1) Adres obiektu : Wałbrzych 58-306, ul. Piastów Śląskich 1 (parking centralny w parku Książ);2) Rodzaj obie-ktu: oświetlenie parkingowe, szalet; 3) Miejsce zamontowania licznika: szafka złącza kablowego wolnostojąca ZKT - 3/R; 4) Miejsce dostawy energii elektry-cznej: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy, złącze kablowe; 5) Parametry techniczne przyłącza pomiarowego: licznik energii czynnej; 6) Wielkość mocy zamówionej - umow-nej : 35 kW; 7) Wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego: 63 A. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie sprzedawał energię elektryczną zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz obo-wiązującymi standardami jakościowymi określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne, z późniejszymi zmianami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W oparciu o zapisy art. 45 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych zgodne w treści ze wzo-rem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożył dokumenty: - Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzeda-ży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; - Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dy-strybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energe-tyki w przypadku, gdy Wykonawca jest właścicielem sieci dystrybucji lub aktu-alną umowę (obowiązującą w terminie wykonywania zamówienia) zawartą z przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się dystrybucją energii elektry-cznej, odpowiedzialnym za ruch sieciowy w systemie dystrybucyjnym elektro-energetycznym, bieżące i długookresowe bezpieczeństwo funkcjonowania tego systemu, eksploatację, konserwację, remonty oraz niezbędna rozbudowę sieci dystrybucji, w tym połączeń z innymi systemami elektroenergetycznymi wyzna-czonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na Operatora Systemu Dy-strybucji w ramach której Przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy (Sprze-dawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy). Za-mawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę w miejsce umowy (obowiązującej w terminie wykonywania zamówienia) zawartej z przedsiębior-stwem energetycznym zajmującym się dystrybucją energii elektrycznej, odpo-wiedzialnym za ruch sieciowy w systemie dystrybucyjnym ektroenergetycznym, bieżące i długookresowe bezpieczeństwo funkcjonowania tego systemu, eksplo-atację, konserwację, remonty oraz niezbędna rozbudowę sieci dystrybucji, w tym połączeń z innymi systemami elektroenergetycznymi wyznaczonymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na Operatora Systemu Dystrybucji w ra-mach której Przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy (Sprzedawcy) świadcze-nie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy) - oświadczenia Wyko-nawcy (Załącznik nr 5 - wzór oświadczenia Wykonawcy w miejsce umowy),o posiadaniu aktualnej, obowiązującej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającego na terenie na którym znaj-duje się miejsce dostarczania energii elektrycznej, tj. do obiektów Zamawiają-cego. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w tym zakresie i przedłożonych dokumentów i/ lub oświadczeń. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia warunek - nie spełnia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wyma-gań ustawowych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Za-mawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wyko-nawcę oświadczenia w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zo-stanie zgodnie z regułą: spełnia warunek - nie spełnia warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wyma-gań ustawowych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3. Za-mawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświad-czenia w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia warunek - nie spełnia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wyma-gań ustawowych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3. Za-mawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświad-czenia w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia warunek - nie spełnia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wyma-gań ustawowych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3. Za-mawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświad-czenia w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia warunek - nie spełnia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór umowy kompleksowej, wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1A.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin zapłaty należności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sto-sunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1.Zmiana terminu realizacji umowy.1.1 gdy zaistnieje niemożliwa do przewidze-nia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techni-czna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,1.2 zmiana przepisów prawa, która nastąpiła w czasie realizacji zamówienia, 1.3. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosfery-czne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy.1.4. Zmiany będące nastę-pstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego:a) wstrzymanie reali-zacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b) zmiana w zakresie dostaw przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy, c) w przypadku zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania komple-ksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu.1.3.W przypadku, gdy w postę-powaniu złożone zostanie odwołanie, Zamawiający przedłuży termin realizacji zadania o czas ponad termin ustawowy na rozpatrzenie odwołania. 2.Zmiana wynagrodzenia: 2.1. Zmiana ilości zużytej energii elektrycznej, oszacowanej przez Zamawiającego. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia w stosunku do określonego w ofer-cie. 2.2. Zmiana ceny brutto przedmiotu zamówienia wynikająca wyłącznie z czynników niezależnych od Wykonawcy:a) ustawowej zmiany wysokości podat-ku VAT, b) ustawowej zmiany podatku akcyzowego, c) prawomocnych zmian wysokości opłat za usługi dystrybucji energii elektrycznej. 3. Zmiany pozostałe: 3.1. W granicach dyspozycji art. 144 §1 Ustawy Pzp oraz na wniosek Zamawia-jącego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów poboru ener-gii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 1A do umowy. 3.2. Zmiana da-nych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmia-na rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora kom-pleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu, zmiana nazwy Zamawiające-go, zmiana osób upoważnionych do reprezentowania stron itp.); 3.3. Zmiana układu pomiarowo-rozliczeniowego. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualne-go stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej pod-stawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy a jej inicjatorem może być Zamawiający lub Wykonawca. 5.Umowa może być zmieniona w przy-padku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błę-dów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1, pokój nr 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Wierzchosławicach-Dwudniakach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Obrzycko
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PODGÓRZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jeżów
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.