Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Leszno: Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego Daj Sobie Szansę
Numer ogłoszenia: 369394 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie , ul. Korczaka 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5207046, faks 0-65 5299612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego Daj Sobie Szansę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych i zespołów ćwiczeń fizycznych, dla maksymalnie 80 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej, które są uczestnikami projektu systemowego Daj Sobie Szansę - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Są to osoby niepełnosprawne w stopniu umiarkowanym lub lekkim przede wszystkim z powodu dysfunkcji narządu ruchu i - lub choroby neurologicznej oraz osoby posiadające niepełnosprawność sprzężoną, osoby w stanach pourazowych oraz w stanach postępujących chorobowo. Cel zajęć rehabilitacyjnych: Celem zajęć rehabilitacyjnych jest poprawa stanu zdrowia, poprzez przywracanie lub usprawnianie sprawności fizycznej osób niepełnosprawnych w wyniku zastosowania określonych sposobów postępowania rehabilitacyjnego. Zajęcia rehabilitacyjne powinny utrzymać kondycję, umożliwić lub przyspieszyć proces naturalnej regeneracji oraz zmniejszyć następstwa ustrojowe spowodowane przez chorobę, urazy. Uczestnictwo w zajęciach rehabilitacyjnych przyczyni się do zniesienia dolegliwości bólowych poszczególnych części ciała, a także wpłynie na poprawę funkcjonalnych oraz motorycznych możliwości organizmu i poprawie ulegnie zakres ruchu. Zajęcia rehabilitacyjne ukierunkowane będą na wykorzystanie biologicznych oraz fizycznych metod oddziaływania na osobę z dysfunkcją organizmu - narządu ruchu i lub chorobą neurologiczną w celu poprawy zdrowia, ograniczenia somatycznych skutków dysfunkcji organizmu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących działań: 1. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest zapewnić badania lekarskie uczestników, celem wydania zleceń odnośnie rodzaju zalecanych zajęć rehabilitacyjnych. Lekarz ze strony Wykonawcy zobowiązany jest do wydawania zleceń na drukach dostarczonych przez Zamawiającego najpóźniej 7 dni od podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę z odpowiednimi kwalifikacjami do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych dla 80 osób niepełnosprawnych. 3. Ilość zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu systemowego Daj Sobie Szansę wynosi 800 zajęć. Zajęcia rehabilitacyjne powinny odbywać się w godzinach od: 8.00- do 21.00 uwzględniając przy tym preferencje beneficjentów ostatecznych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości zajęć rehabilitacyjnych, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia z tytułu wykonywania usługi. W takim przypadku wynagrodzenie będzie stanowić iloczyn ceny za jedno zajęcie rehabilitacyjne i ilości faktycznie przeprowadzonych zajęć rehabilitacyjnych. 5. Zajęcia rehabilitacyjne powinny zostać przeprowadzone do 15.12.2013 r. 6. Zajęcia winny obejmować zajęcia rehabilitacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb osób niepełnosprawnych. Z powodu różnorodnych schorzeń występujących w tej grupie uczestników (schorzenia narządów ruchu, wzroku słuchu itp.) ważne jest zapewnienie każdemu uczestnikowi zajęć zgodnych z zaleceniami lekarskimi. 7. Opracowanie i realizacja indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla uczestników uwzględniających następujące metody rehabilitacji: kinezyterapię, hydroterapię, zajęcia w basenie z wykorzystaniem uchwytów i poręczy, fizykoterapię, masaż, krioterapię oraz inne metody rehabilitacyjne, mające na względzie potrzeby psychofizyczne skierowanych osób. 8. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z przebiegu zajęć (minimum 30 zdjęć). 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z uczestnikami zajęć (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego), w celu ustalenia z nimi terminów oraz godzin zajęć. 10. Wykaz osób, które wezmą udział w zajęciach rehabilitacyjnych Zamawiający dostarczy najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania lokalu, w którym prowadzona będzie rehabilitacja poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu, które otrzyma od zamawiającego po podpisaniu umowy. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić lokal, w którym przeprowadzana będzie rehabilitacja wraz z niezbędnym sprzętem rehabilitacyjnym. Zajęcia muszą odbywać się w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego. 13. Wszystkie zajęcia muszą odbywać się w tym samym obiekcie. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników programu spod siedziby MOPR do miejsca zajęć rehabilitacyjnych i z powrotem. 15. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników zajęć rehabilitacyjnych. 16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności przeprowadzonych zajęć rehabilitacyjnych oznaczonych logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem Zamawiającego - dostarczonym najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczeń z przeprowadzonych zajęć rehabilitacyjnych oznaczonych logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem Zamawiającego - dostarczonym najpóźniej 3 dni po zakończeniu realizacji umowy, jednak nie później niż do 18.12.2013 roku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że posiada niezbędny sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej: kriokomorę, aparat do terapii ultradźwiękowej, urządzenie do suchego masażu wodnego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie przedmiotu zamówienia - posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania masażu, fizykoterapii, kinezyterapii i krioterapii.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej równej ofertowej netto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopr.leszno.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie, ul. Janusza Korczaka 5, 64-100 Leszno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie, ul. Janusza Korczaka 5, 64-100 Leszno, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie rehabilitacji fizycznej w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Paczków w okresie styczeń-grudzień 2025 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w roku 2025.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.