To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369407 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Skąpe: Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Skąpe w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336910 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skąpe, krajowy numer identyfikacyjny
97077050500000, ul.
Skąpe
65,
66213
Skąpe, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
068 3419213 w. 22, faks
683 419 180, e-mail
przetargi@skape.pl
Adres strony internetowej (URL): www.skape.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Skąpe w latach 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Skąpe w latach 2017-2018. Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Skąpe, polegać będzie na: 1) Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu (odzysku lub unieszkodliwieniu) odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Skąpe, na których zamieszkują mieszkańcy oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego zużycia i odzysku oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2016r., poz. 250 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubuskiego Nr XXX/281/12 z dnia 10 września 2012 w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku (tekst jednolity: Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2012, poz. 1835) zmienionej uchwałą Nr XXXIII/351/12 z dnia 19 grudnia 2012r. zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego poz. 2866) oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skąpe przyjętego uchwałą Nr XVIII/187/2016 Rady Gminy Skąpe z dnia 26 sierpnia 2016r. (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2016r. poz. 1752.) 2) Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu następujących rodzajów odpadów komunalnych: a) zmieszane (kod 20 03 01), b) zebrane selektywnie, w tym: - papier (kod 20 01 01, kod 15 01 01), - tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, kod 15 01 02), - szkło (kod 20 01 02, kod 15 01 07), - opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone (kod 20 01 08, kod 20 02 01), - metal (kod 15 01 04, kod 20 01 40), - przeterminowane leki (kod 20 01 32), chemikalia (farby, detergenty itp. kod 20 01 27*, kod 20 01 28, kod 20 01 29*, kod 20 01 30), - zużyte baterie i akumulatory (kod 20 01 33*, kod 20 01 34), - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 35*, kod 20 01 36), - meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), - zużyte opony (kod 16 01 03). 3) Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości: a) w zabudowie jednorodzinnej (1 105 nieruchomości): - odpady zmieszane - 684 nieruchomości, - odpady selektywnie zbierane - 421 nieruchomości, b) w zabudowie wielorodzinnej (25 nieruchomości): - odpady zmieszane - 5 nieruchomości - odpady selektywnie zbierane - 20 nieruchomości c) w zabudowie letniskowej (31 nieruchomości): - odpady zmieszane - 14 nieruchomości - odpady selektywnie zbierane - 17 nieruchomości 4) Wyposażeniu nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK-u w pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych: a) w zabudowie jednorodzinnej: - odpady zmieszane: 240 l - ok. 1200 szt. pojemników - odpady selektywnie zbierane: 240 l - ok. 650 szt. pojemników b) w zabudowie wielorodzinnej: - odpady zmieszane: 1100 l - ok. 30 szt. pojemników - odpady selektywnie zbierane: 1100 l - ok.40 szt. pojemników c) w zabudowie letniskowej: - odpady zmieszane: 240l - ok. 15 szt. pojemników - odpady selektywnie zbierane: 240 l - ok. 50 szt. pojemników d) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK): - 120 l - pojemnik specjalistyczny na przeterminowane leki - 1 szt. - 120 l - pojemnik specjalistyczny na baterie i akumulatory małogabarytowe - 1 szt. - 5 m3 - kontener typu KP-5 na odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone - 1 szt. - 5 m3 - kontener typu KP-5 na odpady segregowane (papier, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, tekstylia) - 1 szt. - 7 m3 - kontener typu KP-7 na meble i inne odpady wielkogabarytowe - 1 szt. - 7 m3 - kontener typu KP-7 na odpady budowlane i rozbiórkowe - 1 szt. - 1100 l - pojemnik - 10 szt. Podana ilość pojemników jest orientacyjna i została podana w celu sporządzenia oferty. Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w ciągu miesiąca, z uwzględnieniem liczby stałych mieszkańców oraz średniej ilości wytwarzanych odpadów wynosi: a) odpady komunalne zmieszane - ok. 79 Mg; b) odpady komunalne zbierane selektywnie - ok. 35 Mg. Sezonowo (w miesiącach lipiec - sierpień) przewiduje się zwiększenie ilości odpadów komunalnych odebranych w ciągu miesiąca z uwzględnieniem liczby mieszkańców stałych i sezonowych oraz średniej ilości wytwarzanych odpadów: a) odpady komunalne zmieszane - ok. 80 Mg; b) odpady komunalne zbierane selektywnie - ok. 36 Mg. Szacuje się, że w czasie realizacji umowy ilość odpadów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o ok. 10%. Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
90500000-2,
90513100-7,
90511000-2,
90512000-9,
90514000-3,
34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86632.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 954360.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SKĄPE
więcej: przetargi SKĄPE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.