Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Pozezdrze: Wybór kadry dydaktycznej projektu pt. PO KL + 9.1.2 = nowoczesna szkoła!
Numer ogłoszenia: 369408 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pozezdrze , ul. 1 Maja 1A, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279006, faks 087 4279333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry dydaktycznej projektu pt. PO KL + 9.1.2 = nowoczesna szkoła!.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu PO KL + 9.1.2 = nowoczesna szkoła! w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 -2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. 2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi będą realizowane w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów przygotowanych przez koordynatora projektu. Wykonawcy zobowiązani są do przygotowywania ramowych programów zajęć, w oparciu o który będą realizować zamówienie. Rok realizacji projektu w rozumieniu SIWZ to rok szkolny: 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015. Jednostka: 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Jednostka: 1 godzina zegarowa w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut. II.2) Zadania: 1. Zajęcia z doradztwa zawodowego grupowego w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 12 grup 8-osobowych po 12 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w semestrze szkolnym, razem 144 godziny. 2. Doradztwo zawodowe indywidualne w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 96 osób po 3 godziny zegarowe każda, częstotliwość zajęć: każda osoba po 0,5 godziny zegarowej w semestrze szkolnym, razem 288 godzin zegarowych. 3. Zajęcia z języka angielskiego w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 4 grupy 8-osobowe po 168 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 672 godziny. 4. Zajęcia z języka niemieckiego w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 2 grupy 8-osobowe po 168 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 336 godziny. 5. Zajęcia z zakresu nowoczesnych techniki informatycznych (ICT) w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 2 grupy 8-osobowe po 168 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 336 godziny. 6. Zajęcia ogólnorozwojowe Trening Twórczego Myślenia w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 2 grupy 8-osobowe po 168 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 336 godziny. 7. Zajęcia ogólnorozwojowe Porusz umysł w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 2 grupy 8-osobowe po 168 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 336 godziny. 8. Zajęcia ogólnorozwojowe Projekt to nic trudnego w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 12 grupy 8-osobowe po 18 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 6 godzin w roku szkolnym jednorazowo, razem 216 godzin. 9. Zajęcia ogólnorozwojowe Równość szans od podstaw w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 16 grup 8-osobowych po 3 godzin każda, częstotliwość zajęć: 1 rok realizacji projektu: 12 grup po 3 godziny każda jednorazowo, 2 rok realizacji projektu: 2 grupy po 3 godziny każda jednorazowo, 3 rok realizacji projektu: 2 grupy po 3 godziny każda jednorazowo, razem 48 godzin. 10. Zajęcia techniczno- matematyczne Ja i mój robot w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 1 grupa 8-osobowe - 168 godzin, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 168 godziny. 11. Zajęcia techniczno- matematyczne Młody elektronik w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 1 grupa 8-osobowe - 168 godzin, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 168 godziny. 12. Zajęcia przyrodniczo- ekologiczne Strażnicy Przygody w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 1 grupa 8-osobowe - 168 godzin, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 168 godziny. 13. Zajęcia matematyczno- logiczne Mały Einstein w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 1 grupa 8-osobowe - 168 godzin, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 168 godziny. 14. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (rehabilitacja i fizjoterapia) w Zespole Szkół w Pozezdrzu. Okres realizacji zajęć to: od 22-10-2012r. do 30-06-2015r. 3 grupy 6-osobowe po 168 godzin każda, częstotliwość zajęć: każda grupa po 2 godziny w tygodniu, razem 504 godziny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/pozezdrze_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Pozezdrzu, ul1-go Maja 1 b, 11-610 Pozezdrze, a także złożyć wniosek o jej przesłanie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pozezdrzu, ul 1-go Maja 1 a, pokój nr 4 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, diałanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, oddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POZEZDRZE
więcej: przetargi POZEZDRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.