Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Limanowa: Dostawa specjalistycznych narzędzi hydraulicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
Numer ogłoszenia: 369490 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej , ul. Matki Boskiej Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3379963, 018 3379965, faks 018 3379963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsplimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych narzędzi hydraulicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego - rok produkcji 2010, pochodzącego od jednego producenta i w pełni ze sobą (kompatybilnego), zestawu narzędzi hydraulicznych, składającego się z : 1. Pompy (agregatu hydraulicznego) napędzanego 4 - suwowym silnikiem spalinowym, o mocy minimalnej 3,5 kW, oraz konstrukcji umożliwiającej jednoczesne zasilanie i pracę co najmniej 2 narzędzi hydraulicznych, ze zwijadłem zawierającym dwa 20 metrowe odcinki węża hydraulicznego. Pompa ma być wyposażona w podstawy (uchwyty) do przechowywania rozpieracza promieniowego oraz nożyc bezpośrednio na jej ramie (obudowie) oraz uchwyty do transportu skonstruowane w sposób umożliwiający podniesienie i przenoszenie urządzenia przez strażaków posiadających założone na dłoniach rękawice specjalne. 2. Rozpieracza promieniowego (ramieniowego) posiadającego następujące parametry : minimalne rozwarcie ramion 680 mm, siła rozpierania wg PN - EN 13204 musi wynosić co najmniej 40 kN, ciężar urządzenia nie może przekraczać 21 kg. 3. Nożyc hydraulicznych posiadających następujące parametry : Klasa cięcia , zgodnie z normą PN-EN 13204 min (H), siła cięcia min. 1000 kN, rozwarcie ostrzy min. 180 mm, nożyce muszą posiadać możliwość przecięcia jednolitego pręta stalowego o średnicy min. 41 mm, ciężar urządzenia nie może przekraczać 20 kg, ostrza noży muszą mieć owalny kształt zapobiegający efektowi wysuwania się (uciekania) materiału podczas jego przecinania , a raczej powodujący jego wciąganie w kierunku sworznia centralnego. 4. Teleskopowego rozpieracza kolumnowego tzw. cylindra ratowniczego posiadającego następujące parametry : rozpieracz tzw. dwutłokowy (dwustopniowy), minimalna siła rozpierania na pierwszym stopniu 180 kN, minimalna siła rozpierania na drugim stopniu 80 kN, długość w stanie złożonym może wynosić maksymalnie 650 mm, długość w stanie rozłożonym (przy pełnym wysuwie obydwu stopni) musi wynosić min. 1250 mm. 5. Wspornika progowego przystosowanego do współpracy z teleskopowym rozpieraczem kolumnowym wymienionym w pozycji 4, umożliwiającego stabilne i pewne posadowienie rozpieracza kolumnowego podczas pracy urządzenia. oraz dodatkowych zestawów narzędzi ratowniczych , składających się z : 6. Zestawu klinów (podkładów) do stabilizacji pojazdów w opakowaniu lub o konstrukcji umożliwiającej łatwy transport i przenoszenie całego zestawu, posiadającego możliwość płynnej regulacji wysokości. 7. Zestawu do usuwania szyb w podręcznym opakowaniu walizce, skrzynce itp. umożliwiającej transport i przenoszenie całego zestawu składającego się co najmniej z piły ręcznej, wybijaka i noża do uszczelek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 39.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem udowodnienia posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę 3 dostaw o podobnym charakterze, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie referencji z wykazanych w załączniku dostaw. Ocena spełnienia w/w warunku będzie prowadzona metodą warunku granicznego tj. spełnia lub niespełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectwa dopuszczenia oferowanego sprzetu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej, wydanego na pdstawie Rozporządzenia MSW i A z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Formularz cenowy 3. Oferowane warunki gwarncji i serwisu 4. Wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsplimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. Matki Boskiej Bolesnej 43
34-600 Limanowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. Matki Boskiej Bolesnej 43 34-600 Limanowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Przebudowa dróg rolniczych
- "Modernizacja Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 w Limanowej"
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
- "Budowa kanalizacji w miejscowości Męcina - oś. Bukowiec"
- "Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000277 w km 1+284 w ciągu drogi powiatowej nr 1630K Niedźwiedź - Konina w miejscowości Niedźwiedź i Konina wraz z przebudową jezdni i poboczy na dojazdach".
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych oraz na wyposażenie obiektów i sprzętu w obszarze działania SZI.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- " Dostawa i zakup zestawów ratownictwa technicznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Santok" z podziałem na 2 części
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych, awarii chemiczno-ekologicznych oraz sanitarno-epidemiologicznych w powiecie oleskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.