Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Warszawa: Zamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim.
Numer ogłoszenia: 369490 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1 zmiany stanu prawnego lub dokumentów, w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie, 1.2 zmiany wymagań Ministerstwa Rozwoju Regionalnego lub Unii Europejskiej, w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie, 1.3 zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 1.4 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 1.5 niezebrania grupy uczestników przez Zamawiającego, 1.6 wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcps.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa, pok. nr 313, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa, pok. nr 313, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt: Razem dla Mazowsza-Edukacja w działaniu, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu ostrołęckiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu płockiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu radomskiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 2.1.4 Przedmiotem czwartej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu ciechanowskiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 2.1.5 Przedmiotem piątej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu siedleckiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.