eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Warszawa: Zamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim.
Numer ogłoszenia: 369490 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach 5 seminariów na temat współpracy jednostek pomocy społecznej z urzędami pracy w powiatach:płockim, radomskim,ciechanowskim,siedleckim i ostrołęckim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1 zmiany stanu prawnego lub dokumentów, w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie, 1.2 zmiany wymagań Ministerstwa Rozwoju Regionalnego lub Unii Europejskiej, w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie, 1.3 zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 1.4 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 1.5 niezebrania grupy uczestników przez Zamawiającego, 1.6 wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcps.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa, pok. nr 313, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa, pok. nr 313, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt: Razem dla Mazowsza-Edukacja w działaniu, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu ostrołęckiego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu płockiego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu radomskiego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 2.1.4 Przedmiotem czwartej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu ciechanowskiego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 2.1.5 Przedmiotem piątej części zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu i dwukrotnego serwisu kawowego dla 1 grupy 40-osobowej, w listopadzie/grudniu 2011r., na obszarze powiatu siedleckiego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia wyżywienia: 2.2.1 serwis kawowy podany dwa razy, składający się z kawy, herbaty, ciastek, wody gaz/ngaz. i owoców świeżych ( 1. serwis godz. 9.00-9.30, 2. serwis godz. 11.00-11.30), 2.2.2 napoje (woda, kawa, herbata) i świeże owoce przez cały czas trwania seminarium, 2.2.3 obiad (13:30-14.00) składający się z : zupy, drugiego dania mięsnego i wegetariańskiego (z trzema rodzajami surówek), 2.3 Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), 2.4 Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, 2.5 Wszystkie posiłki muszą podane w zastawie porcelanowej i szkle z zapewnieniem obsługi kelnerskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.