eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoDostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Leszno: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna
Numer ogłoszenia: 369530 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325060 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest : a) sprzedaż i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 zmiana (Dz. U. z 2009r. Nr 74, poz. 634, Dz. U. z 2010r. Nr 14, poz. 72) w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych, b) odbiór od zamawiającego i złomowanie tablic rejestracyjnych zebranych podczas przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna. c) Wykonawca zamówienia dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez zamawiającego (telefonicznie lub faxem) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. d) Wykonawca obowiązany jest raz w miesiącu odebrać od Zamawiającego tablice rejestracyjne przeznaczone do złomowania. Z czynności przekazania tablic rejestracyjnych do złomowania strony sporządzą protokół zdawczo - odbiorczy. 2. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów. 3. Tablice powinny być aluminiowe, foliowe, odblaskowe, pakowane po 25 kpl. w kartonie i czytelnie opisane serią i numerami. 4. Dorobione wtórniki tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania. 5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi 13 000 szt, w tym: a) tablice samochodowe jednorzędowe: 12 400 szt. b) tablice samochodowe dwurzędowe: 100 szt. c) tablice motorowerowe: 200 szt. d)tablice motocyklowe i ciągnikowe: 300 szt. 6.Podane w ust. 5 limity stanowią wartość szacunkową. Ilość tablic, która zostanie dostarczona zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic. 7. Zamawiający zapłaci tylko za tablice dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy na dostarczone tablice. 9. W przypadku dostawy tablic wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie albo pocztą elektroniczną, faxem). Zamawiający wymaga, aby cena poszczególnych rodzajów tablic była jednakowa. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na zasadzie porównania złożonych ofert cenowych za jedną sztukę tablicy rejestracyjnej. CPV: 30195000-2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Produkcja Handel Usługi TABLITEK Maria Pilaczyńska, ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180865,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.